Elikkä autossani on motonetin madallaussarja mitkä iskarit toimii siinä parhaiten???paikallisessa tarvikeliikkeessä sanoivat että kaasuiskareita ei kannata harkitakkaan!!!
toinen kysymys hommasin 2,3 kannen ja sen venttiilinkoppa on pahasti lohkeillut maali irti.........eli millä putsataan vanhat poes ja mitä maalia siihen uskaltaa lyödä??? tarkotus olisi punanen kelpaako miranooli.....
vastaukset tähän tai nalleolut@luukku.com
ja vielä pari kysymystä suuttimista eikö 2,3 ole isommat suuttimet ku 2litrasessa?? mutta mistä saisi vielä isommat jotka sopii??
ja vielä meneekö 3"tuuman turbon putki kattimalli sellanen ilman turboa olevaan kattiin????eli katista taaksepäin
vinkkejä viritykseen
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24038
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
vinkkejä viritykseen
Viimeksi muokannut nalleolut, To Maalis 04, 2004 16:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mä otin maalit pois maalinpoistoaineella. Nitromorea vaan päälle ja hetken kuluttua maalia saa kaavittua isoina levyinä. Mutta mulla onkin tarkoituksena kiilloittaa se eikä maalata. Mutta jos aiot sen maalata, niin hiekkapuhallus on ehkä kätevin tapa, tai sitten lasikuulapuhallus. Jos hiekkapuhallat, niin pidä huoli riittävästä etäisyydestä ja tarpeeksi pienestä paineesta, ei muuten alumiini tykkää hyvää.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Re: vinkkejä kaivataan
Veikkaan että ei mene.nalleolut kirjoitti: ja vielä meneekö 3"tuuman turbon putki kattimalli sellanen ilman turboa olevaan kattiin????eli katista taaksepäin
2.1 menee, siinä on sama katti kun turbossa, mutta väliputki ei ainakaan ole sama 2.0 ja 2.1 mallissa että sen perusteella veikkaan ettei sovi.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Erilaisuudesta en tiedä, kun en omista "tavallista" 16v saabia, tuo omani on 2.1, ja siihen sopii se turbon putki jos laittaa turbon väliputken. Olisiko sitten katti eri laipalla 2.0:ssa. 2.1:ssä on pakosarjasta katille myös samanvahvuinen putki kun turbossa, katin jälkeen väliputki on noin 10 cm samanvahvuista ja sitten ohentuu, eli loppuosa vaimentimineen on sama kuin 2.0:ssa.