Hirschin virityssetit 9-3 Sport Sedanille

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Hirschin virityssetit 9-3 Sport Sedanille

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Tässä tietoa otsikossa mainitusta aiheesta:

http://www.hirsch-performance.ch/docs/m ... hp?typ=9-3
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Ihmeen vähän tehoa viritysseteilläkin? Kävin koeajamassa tuon 2.0t:n kun tuli markkinoille. Tosi hyvä ajaa ja siisti peli, mutta potku puuttui kokonaan. Jopa vanha 9-3 sport ( 154hp ) tuntui aikoinaan räväkämmältä vehkeeltä, vaikkakin kello saattaisi kertoa toista.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

9-3Tid kirjoitti:Ihmeen vähän tehoa viritysseteilläkin?
No kun kone ei kestä :evil: Sylinterilohko kuumenee liiaksi. Viritysfirmat, jotka aikovat ottaa irti enemmän tehoa 9-3SS:stä, turvautuvat parempaan IC:hen ja sylinterilohkoon lisättäviin "kauluksiin".
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Turbo Sensonic kirjoitti:
9-3Tid kirjoitti:Ihmeen vähän tehoa viritysseteilläkin?
No kun kone ei kestä :evil: Sylinterilohko kuumenee liiaksi. Viritysfirmat, jotka aikovat ottaa irti enemmän tehoa 9-3SS:stä, turvautuvat parempaan IC:hen ja sylinterilohkoon lisättäviin "kauluksiin".
Mikä "kaulus"???
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Lienee kyse jäähdytysrivoista...

-Ville
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

dimebak kirjoitti:Mikä "kaulus"???
Tarkoitan lieriötä, joka laitetaan sylinteriin niin, että sen rakenne suojaisi sylinterilohkoa liialta kuumenemiselta.

Tässä kuva:
http://www.speedparts.se/proj/ss1.shtml

"Foder och kolvar till motorbygget"
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Turbo Sensonic kirjoitti:
dimebak kirjoitti:Mikä "kaulus"???
Tarkoitan lieriötä, joka laitetaan sylinteriin niin, että sen rakenne suojaisi sylinterilohkoa liialta kuumenemiselta.

Tässä kuva:
http://www.speedparts.se/proj/ss1.shtml

"Foder och kolvar till motorbygget"
Jepu jee. Ne oli noi sylinteriputket :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin