Terve!
Oisko kellään toteutettu 9000 tonnariin ahtojen säätöä potikalla(kojelaudassa) olisin kiinnostunu kokemuksista, että kannattaako tehdä vai vaihtaako vaan boksiin suoraan vastukset. Niin ja tietty miten toteutttanut ja millä arvoilla....
Ajattelin et olis hyvä ajella ehkä talvi vakio ahdoilla ja silloin kun antaa auton jonkun muun puikkoihin, ettei käy
Niin ja kyseessähän on -89 malli jossa ei vielä DI-yksikköä.
9000 ja ahtojen säätö
Omassa tonnarissa on potikan kautta säätö ja tyytyväinen olen ollut. Normaalissa ajossa säätö on melkein minimissään (jotain 0.7bar) ja jos hätä tulee, varaa riittää aina 1.4 kiloon asti. Lisäksi nupissa on nakutusvalo.
Tuon potikan ja boksin modauksen teki eräs toinen Saabisti, itse en ruvennut hommaan, kun en omista edes kunnon kolvausvälineitä.
Tuon potikan ja boksin modauksen teki eräs toinen Saabisti, itse en ruvennut hommaan, kun en omista edes kunnon kolvausvälineitä.
Corvette C5
Täytyy varmaan ruveta suunnitteleen jotain vastaa tässä talven aika. Itelle riittäs kyl vähän pienempikin n.1kilo, et säästys toi automaattilaatikko edes vähän
Mihin muuten potikka ja valo sijoitettu Ite aattelin tyhjää napin paikka istuin lämmittimen säädön alla....
Onks sulla muovi päätynen cooleri? Muistasin et olisin lukenu jostain ettei kestä kun x:n asti ahtoja. Joku paremmalla muistilla varustettu vois kertoo et paljonko se taas oli......
Mihin muuten potikka ja valo sijoitettu Ite aattelin tyhjää napin paikka istuin lämmittimen säädön alla....
Onks sulla muovi päätynen cooleri? Muistasin et olisin lukenu jostain ettei kestä kun x:n asti ahtoja. Joku paremmalla muistilla varustettu vois kertoo et paljonko se taas oli......
Potikka on toteutettu juuri tuommoiseen tyhjään napinkuoreen..hyvin on cooleri toiminut noissa paineissa (kohta 20tkm ajettu yli kilon maksimipaineilla). Automaatti kesti myös mainiosti lisääntyneen tehon, päinvastoin rupesi vaihtamaan pehmeämmin kepityksessä . Tänään alkaa manuaalin kiinnitys part 2. Jos tällä kertaa kestäisi pidempään kuin viikon .
Corvette C5