apc-boxin viritys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

apc-boxin viritys

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Voiko esimerkiksi 9000Aeron (vm.95 250hp) apc boxin vaihtaa 900aeroon (vm.84 175hp)? Taikka jos keneen koko haittaa niin pystyykö 9000aero 2.0L 200 heppasesta vaihtaa sitä? Kun vanhan mallin 900sissa on musta apc boxi ja 9000sissa sitä uudemman mallista punasta boksia. Ja löytyykö mistään suomen kielisiä ohjeita vanhan mallin apc boksin virittämiseen? Kun en ole löytänyt kuin ruotsin ja englannin kielisiä. Mitä pitää ottaa huomioon kun siirtää akun eestä perä luukkuun :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Onko totta että Turbo 16v saabin männät, kierto kanget ja kampiakseli on vähänormaalia kestävämpää laatua?
Viimeksi muokannut 900aero-84, Su Loka 26, 2003 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tuolta löytyy ohjeita boksin muokkaamiseen

http://www.saabismionsairaus.net/index2.html

Ei kait nuo uudemman tonnarin boksit käy vanhempiin, niissä taitaa olla lisänä tuo DI-ohjaus. Kuka tietää paremmin, korjatkoon..
Corvette C5
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

On kyllä todettava asiaan enempää perehtymättä että -95 vuoden tonnaris ei oo APC-boksia vaan Trionic.

Ja eiköhän ton DI-APC:n voi laittaa vanhaan satkuun kun vaihtaa siihen myös DI:kasetin?
BMW 320dA Coupe LCI
Vastaa Viestiin