Onko kukaan hankkinut tuollaista jostain muualta kuin Speedpartsilta tai Maptunilta?
Osanumero lienee 0 280 160 593 (tai ainakin sellainen kuva tältä foorumilla löytyi). Katselin Boschin pdf-luetteloita, ja siellä ko. osanumerolla se löytyy lähinnä muutamasta Holdenin mallista, vaikka jossain olen nähnyt mainittavan, että ko. säädin olisi käytössä myös VAG-maailmassa.
3.5 bar FPR T7:lle
Re: 3.5 bar FPR T7:lle
Juu, tuolla numerolla oleva FPR on passeli.barum kirjoitti:Onko kukaan hankkinut tuollaista jostain muualta kuin Speedpartsilta tai Maptunilta?
Osanumero lienee 0 280 160 593 (tai ainakin sellainen kuva tältä foorumilla löytyi). Katselin Boschin pdf-luetteloita, ja siellä ko. osanumerolla se löytyy lähinnä muutamasta Holdenin mallista, vaikka jossain olen nähnyt mainittavan, että ko. säädin olisi käytössä myös VAG-maailmassa.

Kun tuota olin hankkimassa, niin tutkin, että Tammer Dieselin sivustoilta tuo löytyi jostain luettelosta. Hintaa oli muistaakseni 99e (syksy -08).
Ostin kuitenkin Maptunilta stegin kanssa könttinä.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Joo, laitoin tilauksen PCS:n kautta... Onko muuten tietoa, käykö R-volvoissa käytetty 3.8 FPR Saabin kiskoon?
Ei tietoa R-Volvon paineensäätimestä, mutta tuollainen 3.8bar säädin käy T7 tukkiin;barum kirjoitti:Joo, laitoin tilauksen PCS:n kautta... Onko muuten tietoa, käykö R-volvoissa käytetty 3.8 FPR Saabin kiskoon?
http://www.bosch-motorsport.de/pdf/comp ... mini38.pdf
Saab 9-5 Aero MY01