Vahvempi kytkin 9-5 ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Tikku
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: La Helmi 21, 2009 10:37

Vahvempi kytkin 9-5 ?

Viesti Kirjoittaja Tikku »

Kyseessä siis 9-5 2.3t -00 ja kone vastaa kokoonpanolta stage 4. Löytyy jo uusi aeron sachs asetelma ja kytkin mutta meneekö liian tarkalle tuolla ? Ilmeisesti menee vauhtipyörä vaihtoo kun taitaa olla tuo 228mm :roll: ..
EX:Saab 9-5 2.3t SE -00 stage ?
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Vahvempi kytkin 9-5 ?

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Tikku kirjoitti:Kyseessä siis 9-5 2.3t -00 ja kone vastaa kokoonpanolta stage 4. Löytyy jo uusi aeron sachs asetelma ja kytkin mutta meneekö liian tarkalle tuolla ? Ilmeisesti menee vauhtipyörä vaihtoo kun taitaa olla tuo 228mm :roll: ..
Ei taida olla femmois ku yhen kokosta vauhtipyörää. (4 sylinteriset bensakoneet)
CallidaC
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Ma Huhti 14, 2008 20:31
Paikkakunta: Lahti

Re: Vahvempi kytkin 9-5 ?

Viesti Kirjoittaja CallidaC »

Itselläni on Aeron asetelmassa SPECin 6lapainen hiilikuitulevy. Hyvin on tuntunut näitä n.500nm vääntöjä kestäneen. Jonkinverran äkäsempi on puremaan kiinni, kuin vakiolevy, mutta lähestulkoon yhtä mukava. Ruuhkassa jonottaessa aiheuttaa pientä ärsyyntymistä
Levy maksoi muistaakseni vähän reilu 300€.
Saab 9-5 2.3t -98 Maptun http://minunauto.com/auto/3189
Cadillac Coupe De Ville -62
#3870
Vastaa Viestiin