Saappi naksautti check engine valon palamaan kotinurkalla, kurvasin pihalle. Nerr = 1, mutta mitä kummaa minulla ei ole Fcod -riviä ollenkaan. Miten saan sen esille, jotta pääsen arvailemaan missä mättää...
Etanoleilla ajettu toista vuotta, mitään ongelmia ei ole ollut. Välillä olen tankannut tankin bensaa. Suodatin vaihdettu muistaakseni toisen etanolitankilliseni kohdalla.
Kone ei halua ottaa kierroksia, ja vääntö hukassa. Vasta vaihdetut tulpat (7ES) aika nokisia...
Nimimerkillä pls help
Edit: mitään erityistä tuuninkia en ole tehnyt, halusinpa vain mahdollisuuden ajaa etanolilla. Toki bensapuolen tehot ja väännöt nepattiin samalla kertaa samoiksi kun etanolipuolella.
Todennäköisesti se anturi rikki, 01 vuosimallissa on se ahtoputkessa integroitu anturi joka mittaa sekä ahtoilman lämpöä ja painetta ennen imusarjaa. Jos anturi on tiukasti paikallaan ja johdot OK niin uutta/käytettyä ehjää anturia peliin.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Täällä sama ongelma 9-3:n SID1:n kanssa, tosin vikakoodeja ei pitäisi olla mutta olisi kiva päästä käsiksi niihin loppuihinkin modeihin ja tietokoneen muihin toimintoihin jotka tuosta puuttuvat. Onnistuuko sidin vaihto ihan tyylillä sid1 irti, sid2 kiinni? Eli tarvitseeko liittimille tehdä jotakin tai muutoin kikkailla kuten tonnarin kellonvaihdon yhteydessä josta olen lueskellut...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Käsittääkseni SID1:n voi vaihtaa suoraan SID2:een ainakin femmassa. Itsekin olen tuota vaihtoa miettinyt. Jos joku haluaa vaihtaa hieman pikselivikaisen SID1:n toimivaan SID2:een kohtuuhintaan niin tarjouksia vaan tulemaan.