TurboSensonicin cooleri
TurboSensonicin cooleri
Kävin seuraamassa TurboSensonicin välijäähdyttimen asennushommia ProcarServicessa ja jokunen kuva projektista löytyy nyt osoitteesta
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/cooleri.htm
Ihan plugandplay-hommalta ei coolerin asennus näyttänyt, sovitusongelmia oli ihan riittävästi, mutta letkujen asennukseen jo päästiin...
http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/cooleri.htm
Ihan plugandplay-hommalta ei coolerin asennus näyttänyt, sovitusongelmia oli ihan riittävästi, mutta letkujen asennukseen jo päästiin...
Viimeksi muokannut Eski, To Loka 09, 2003 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
No niin, nyt on sitten päästy Jyväskylästä takaisin Helsinkiin
Toi cooleri on muuten isoin, minkä NG900/OG9-3:een voi laittaa poistamatta ilmastointia autosta
Kyllä ton coolerin vaikutuksen huomaa, varsinkin pitkissä ohituksissa. Ohittelin eilen varmaan ainakin puolen tusinaa täysperävaunurekkaa JKL:stä HKI:iin tullessa ja kun vauhtia oli noin 80 km/h, niin nelonen päälle, kaasu pohjaan ja nopea ohitus. Rekan kabiinin kohdalla vauhti oli jo 140 km/h
PCS:n Pete on muuten tosi "velho" noissa asennuspuuhissa. En ole aikaisemmin nähnyt yhtä nopeaa asentajaa
Ei muuta kuin paljon kiitoksia sekä Petelle että Rikulle
Toi cooleri on muuten isoin, minkä NG900/OG9-3:een voi laittaa poistamatta ilmastointia autosta
Kyllä ton coolerin vaikutuksen huomaa, varsinkin pitkissä ohituksissa. Ohittelin eilen varmaan ainakin puolen tusinaa täysperävaunurekkaa JKL:stä HKI:iin tullessa ja kun vauhtia oli noin 80 km/h, niin nelonen päälle, kaasu pohjaan ja nopea ohitus. Rekan kabiinin kohdalla vauhti oli jo 140 km/h
PCS:n Pete on muuten tosi "velho" noissa asennuspuuhissa. En ole aikaisemmin nähnyt yhtä nopeaa asentajaa
Ei muuta kuin paljon kiitoksia sekä Petelle että Rikulle
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Lisäsin muutaman kuvan ja vähän html-koodia. Nyt kuvia pääsee katselemaan osoitteessa http://www.cc.jyu.fi/~esjuny/saab/cooleri.htm
Koeajollakin käytiin eilen Laukaan mutkatiellä säkkipimeässä vesisateessa. Hyvin tuntui ahtopaineet pysyvän tapissa
Koeajollakin käytiin eilen Laukaan mutkatiellä säkkipimeässä vesisateessa. Hyvin tuntui ahtopaineet pysyvän tapissa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, oli tosi "turvallinen" ajosääEski kirjoitti:Koeajollakin käytiin eilen Laukaan mutkatiellä säkkipimeässä vesisateessa. Hyvin tuntui ahtopaineet pysyvän tapissa
Muistatko Eski, monen aikaan lähdin ajamaan pois teiltä päin?
Olin nimittäin kotona klo. 22.15 ja väliin mahtui yksi tankkaus-/kusitauko
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mikä toi messinkinen pyörylä on noissa kuvissa?
Joo, siitä Peten nopeudesta ja vielä:
kun tuntitaksat on kohdillaan, niin ei käy touhut kukkarolle liian kalliiksi !!
Joo, siitä Peten nopeudesta ja vielä:
kun tuntitaksat on kohdillaan, niin ei käy touhut kukkarolle liian kalliiksi !!
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mäkin sitä jäin miettimään...olisko toi se kuuluisa "pakoputkenkannatinlaakeri"peinu kirjoitti:Mikä toi messinkinen pyörylä on noissa kuvissa?
Joo, siitä Peten nopeudesta ja vielä:
kun tuntitaksat on kohdillaan, niin ei käy touhut kukkarolle liian kalliiksi !!
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Kyllä tuo haiskahtaa moottorin/vaihteiston tuelta.peinu kirjoitti:Mikä toi messinkinen pyörylä on noissa kuvissa?
Joo, siitä Peten nopeudesta ja vielä:
kun tuntitaksat on kohdillaan, niin ei käy touhut kukkarolle liian kalliiksi !!
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Cooleri
Moi
Hienot kennot sulla siellä kiinni. Montako astettta pitäisi keskimäärin alentaa lämpöjä?
Mikä muuten on käynyt vasempaan taka/ylä nurkkaan? Kohtalainen lommo, autotallin ovi? Kateellinen perässähiihtäjä?
Hienot kennot sulla siellä kiinni. Montako astettta pitäisi keskimäärin alentaa lämpöjä?
Mikä muuten on käynyt vasempaan taka/ylä nurkkaan? Kohtalainen lommo, autotallin ovi? Kateellinen perässähiihtäjä?
Re: Cooleri
Saivarteluahan tämä on, mutta eikös autoa tarkastella aina perästä päin katsoen? Mainitsemasi lommo taitaa siis olla oikealla puolella autoa. Anteeksi pikkumaisuuteniJanMac kirjoitti:Mikä muuten on käynyt vasempaan taka/ylä nurkkaan? Kohtalainen lommo, autotallin ovi?
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97
Re: Cooleri
Jep. Monet muut autoilijat joutuvat katsomaan saabeja aina perästä päinAero97 kirjoitti: Saivarteluahan tämä on, mutta eikös autoa tarkastella aina perästä päin katsoen?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429