evap venttiilin poisto
evap venttiilin poisto
Auttakaas viisaat mitkä letkut pitää tulpata jotta evap venttiliinin saa pois käytöstä.Ohjeet mallia idiootilille kiitosta vaan
Auto saad 9-3 aero vm2002 t7
Auto saad 9-3 aero vm2002 t7
Re: evap venttiilin poisto
Riittäisköhän ohjeet mitä löytyy täältä:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... aa#p792966
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... aa#p792966
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: evap venttiilin poisto
Kiitosta avusta. Jostain syystä olen avuton tuon haun kanssa. Yhden letkun pätkän takia auto pätki, ahdot ei nousseet ja sammahteli. Nyt tulppauksen jälkeen toimii kun unelma. Voisi sanoa, että olen pullakahvit velkaa
Kiitosta vielä kerran
Kiitosta vielä kerran
Re: evap venttiilin poisto
Googlella voi heittää ns. täsmähaun kirjoittamalla haun eteen "site:foorumi.saabclub.fi" ilman lainausmerkkejä.
Toimii huomattavasti paremmin ja tarkemmin kuin foorumin oma haku.
-Sami
Toimii huomattavasti paremmin ja tarkemmin kuin foorumin oma haku.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: evap venttiilin poisto
Nostetaas keskustelu pintaan olen koittanut etsiä tietoa onko ketään poistanut tuota huurujen kierrätysjärjestelmää kokonaan...siis osineen päivineen.
Silloinhan mahdollista vikaa sinne ei voi tulla. Haulla eikä googlella oikeen vastausta löytynyt.
Tuollahan käsittääkseni ei ole moottorin toimintaan mitään vaikutusta.
Itelläkin og femmassa oireena että ahdot jää yleensä 0,3bar tienoille...joskus saattaa nousta 0,4bar ja kiihdytyksessä meno on vähän takkuavaa. Mittarina on teollisuuden nestevaimennettu eli sen piikkiin ei oikein voi laittaa.
Silloinhan mahdollista vikaa sinne ei voi tulla. Haulla eikä googlella oikeen vastausta löytynyt.
Tuollahan käsittääkseni ei ole moottorin toimintaan mitään vaikutusta.
Itelläkin og femmassa oireena että ahdot jää yleensä 0,3bar tienoille...joskus saattaa nousta 0,4bar ja kiihdytyksessä meno on vähän takkuavaa. Mittarina on teollisuuden nestevaimennettu eli sen piikkiin ei oikein voi laittaa.
Saab 9-5 -99 2.3t -käyttis-
Mb S124 -95 OM606ST -projekti-
Mb S124 -95 OM606ST -projekti-
Re: evap venttiilin poisto
Ei sieltä tarvitse mitään poistaa, eikä sinne silti voi mitään vikaa tulla. Tarvittavat letkut irroitetaan ja tulpataan. Ainoa osa minkä vaihdoin oli T7-venalle menevässä letkussa oleva T-liitin.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: evap venttiilin poisto
niin siis eihän sieltä tarvitse poistaa mutta voiko sen poistaa ilman ongelmia?
Mielestäni tuon ikäsen saabin konehuoneessa on niin paljon ns. turhaa..esim. bypass toimii ilman 3 eri alipaineletkua ja ohjausventtiiliä.
Saab 9-5 -99 2.3t -käyttis-
Mb S124 -95 OM606ST -projekti-
Mb S124 -95 OM606ST -projekti-
Re: evap venttiilin poisto
Eihän se oo ku alat rapsiin turhat irti. Jos ne kerta turhia on.exclusive kirjoitti: ↑Ke Loka 06, 2021 14:03niin siis eihän sieltä tarvitse poistaa mutta voiko sen poistaa ilman ongelmia?
Mielestäni tuon ikäsen saabin konehuoneessa on niin paljon ns. turhaa..esim. bypass toimii ilman 3 eri alipaineletkua ja ohjausventtiiliä.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135