tonnari tomaatti

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

tonnari tomaatti

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Moi.

Olen tässä pari viikkoa ollu ilman saappia ja ajelut 86 GTA Fierolla tuhannen mailia. Eniten siinä vituttaa koneen (2.8 v6) huutaminen 3400rpm 120 vauhissa.
edellisten manuali tonnarien n.pari litraa/satanen pienempi kulutus noin 145tkm/2,5v. ajalta pistää miettimään tonnari tekniikan heittämistä Fieroon.
Mitä teitin tomaatti saapit kiertää 120 vauhissa tai kuluttaa matka-ajossa?
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

:lol:
Tuosta tuli mieleen juttu mikä kavä pari vuotta sitten. Olin illal liikenteessä, ja yhdellä jannulla oli pontiac fiero.Tunsin tämän kaverin jotenkin siitä että oltiin oltu samaa aika koulussa joskus.

Itselläni alla oli 900S, mitä oli pikkusen kutitettu.Tämän kaverin piti sitten lähteä seuraamaan puskurissa kiinni. Tultiin lahden tien rampille ja painoin ässäst kaasun suunnillee lattiaan kiinni, ja kiihdytin johonki asti vauhdin eihä se fiero enää puskurissa ollutkan. mutta seurasi jonkinmoisen lenin, ja kun hellitin kaasun, niin jonkin ajan poästä taas oli kiinni.

No näin tämän kaverin sitten noin viikon päästä, ja tuli juttelee ja kysy että mikä helvetin kone sulla tuossa saabissa on. Sanoi että hän piti itse sitä pontiacia urheilu autona, ja että sillä ei tarvitse kaikille jäädä, mutta että meni nyt sitte jo heti SAABILLE jäämään kiihdytykses :D No autohan oli mennyt vaihtoon noin parin viikon tuttavuuden jälkeen, ja se takia ettei saapin perässä pysynyt. ei tullut sitä sitten kokeiltua miten olisi käynyt sen "uuden" auton kanssa. Hurjan isokoneiselle plymouthille.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin