Bokserihan on V-moottori.
TTiD:n tuplaulostulojen viritys
Re: TTiD:n tuplaulostulojen viritys
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: TTiD:n tuplaulostulojen viritys
Itse asiassa 180-asteinen V-kone (esim Ferrari Testarossan V12) ja aito bokseri ovat hieman eri asioita. V-koneessa vastakkaisten sylinterien kiertokanget on samalla kampiakselin kaulalla, jolloin vastakkaiset männät liikkuvat aina samaan suuntaan (oikealle tai vasemmalle samaan aikaan). Vastaavasti bokserikoneen kampiakselissa vastakkaisille kiertokangille on omat kaulansa, jotka on asetettu kampiakselille 180 asteen erolla, jolloin vastakkaiset männät liikkuvat aina vastakkaisiin suuntii (toisen liikkuessa vasemmalle, toinen liikkuu oikealle).
Mutta tämä nyt meni ihan offtopiciksi.
Mutta tämä nyt meni ihan offtopiciksi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K