Hirsch paketin hinta aeroon ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Hirsch paketin hinta aeroon ?

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

onko kukaan kysäissyt saabin dealerilta mitä tuo 305hp hirsch paketti maksaa uuteen aeroon ?

joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

http://www.hirschperformance.com/95/95_23aero.html

Tosta kun painat linkkiä "Saab 9-5 Aero Step Two/Three" niin löytyy hinnat puntina.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

9-5tW kirjoitti:onko kukaan kysäissyt saabin dealerilta mitä tuo 305hp hirsch paketti maksaa uuteen aeroon ?

joo, älkää nyt kuvitelko että sellaista olisin hankkimassa, kunhan haen konkretiaa päiväuniini :lol:
Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Eikös tohon hintaan tule jo paljon muutakin kuin pelkkä tehon lisäys. Aikoinaan yksi tuttu harkitsi semmoista (päätyi kuitenkin S60R:ään) ja taisivat hinnaksi mianita jotain 6ke tms. Paljon tosin sekin.
STCF #3
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Eiköhän toi oo jo sen koko setin hinta, eli helmat, vanteet, pakoputket ja moottorin muutokset?
BMW 320dA Coupe LCI
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

Turbo Sensonic kirjoitti: Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa :evil:
...siis 0.026*17000 eukkoo... tekee 442 euroa kuukaudessa LISÄÄ aeron perusliisarimaksuun... (!) ..ei voi kuin :lol:

Jatkan haaveilua... ja painun pesemään vanhan ysifemmani.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hirsch paketin hinta aeroon ?

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti: Suomessa kyseinen paketti maksaa 17000 euroa :evil:
voi jeesus, sata kiloa mummoja, huh.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Otinpa asiasta selvää, "pakollinen" setti tehojen kanssa on:

- Uus boxi
- Pakoputkisto
- välijäähdytin
- Suurempi imuputkisto + suodatin
- Isompi turbo
- Madallettu urheilualusta
- Isommat nelimäntäiset jarrut
- 18" vanteet ja Pirelli PZero 225/40 renkaat

Ja hintaa on 13 600e + 10 tunnin työt (about 500-600e). Eli kuulostaa jo fiksummalta. Mutta onhan tossa edelleen Hirsch lisä.

Löytyy koneelta täydellinen Hirsch hinnastokin, joten mailia vaan kehiin, niin pistän tulemaan.
STCF #3
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ruottissa joku myymässä törkyhalapaa virisatsia tuohon autoosi:

http://www2.blocket.se/view/1544900.htm?l=0&c=1&city=0

Trimdelar Saab 9000&9.5 AERO
Insänd av Magnus Lindbladh (tfn: 0703-160582) den 20 september 2003 klockan 19:49.

BSR trimchips till 9000 CSE 2.0, LTT 98 och
magnetventil ger 225 hk
Pris: 2.000 + frakt.
Bosch gröna spridare(maptun)4 st nya
Pris: 2.000 + frakt.
BSR Speedpart trimbox till 95 AERO JT 3 med
racecat sportsystem passar 95 AERO 98-02.Skall
ge 294 hk, säljes pga bilbyte
Pris: 11.000 prutat&klart.
0709-628113 HAI(ägaren)Mer info;RING MOBILEN!!

Eli viriboksi + 3" JT putkisto racekatilla myydään autonvaihdon takia. Hintaa satsilla Suomen rahaa 1200e.

Joku aikasemmin kyseli virisatsia ysitonniseen, no sekin on tossa...aikasen halapa.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Uudessa TM:ssä sitten juttua mokomasta Hirschistä!

Silmiin pisti yksi asia 305hp setillä ahdot on vain 1.15bar, joten varaa olisi, vai kestävätkö osat?
STCF #3
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Speedou kirjoitti:Uudessa TM:ssä sitten juttua mokomasta Hirschistä!

Silmiin pisti yksi asia 305hp setillä ahdot on vain 1.15bar, joten varaa olisi, vai kestävätkö osat?
Ahdot missä? maksimissaan, vai maksimitehon kohdalla?
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Enpäs tiedä. Talukossa vain lukee ahtopaine: 1.15 eli varmaan makismi sitten.
STCF #3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

TM

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Ei tässä lehdessä sanota muuta kuin ahtopaine (bar) 1,15. Ei sanallakaan missä kohtaa ko paine on mutta veikkaan max arvoa jonka saavuttaa jossain kohdin kierrosaluetta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ikä alkaa painamaan jo, oot liian hidas ;)
STCF #3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: TM

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

potkuhousu kirjoitti:Ei tässä lehdessä sanota muuta kuin ahtopaine (bar) 1,15. Ei sanallakaan missä kohtaa ko paine on mutta veikkaan max arvoa jonka saavuttaa jossain kohdin kierrosaluetta.
Se on Hirschin maksimiahtopaine. Kun ekan kerran näin Hirschin 305 hv:n version viime vuoden Helsinki Motor Showssa, kysyin Saabin edustajalta, että kuinka tuossa Hirschissä voi olla maksimiahtopaine ainoastaan 1.15 bar, kun mun hopassa se on 1.3 bar (tai oli. Nykyään se on hetken aikaa overboostilla 1.4 bar).

Saabin edustaja tuskastui ja sanoi mulle, että ei pysty vastaamaan asiaan, koska ei tiedä teknisistä asioista ja paikalla ei sillä hetkellä ollut ketään tekniikasta vastaavaa.

Jälkeenpäin kun olen lukenut Hirschin juttuja on sitten tullut mieleen, että autoon on laitettu sen verran iso hyrrä, että tuo 420 Nm maksimivääntö saavutetaan 1.15 barin ahtopaineella. Näin olen asian ymmärtänyt. Ennemmin kun Hirschillä ei ollut sopimusta Saabin kanssa, tarjosi Hirsch omaa 9-5 Troll R -versiotaan, jossa oli 310 hv ja 440 Nm. Tämän setin ahtopaine olikin sitten varmaan jo hieman enemmän kuin 1.15 bar :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin