Millä kierroksella 670nm? Voisiko olla että lähtee nostamaan kantta jo? Rallicross moottoreissa tuttua juttua, vääntö kakslitraisessa nelimukisessa jotain tuommoista siellä 3500rpm tienoolla.
Jos näin, niin ehkäpä voi olla parempi että alkaa katselemaan vääntöhuippua pienemmäksi, vähän vähempi ennakkoa, vähän laihempaa seosta, rajumpaa nenää...
Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Tuo vääntöpiikki on jossain noin 4500rpm kohdilla. Nokat on varmaankin seuraava päivityksen kohde, niin sitten voi siirtää tehoaluetta hieman ylemmäsTTH kirjoitti: ↑Pe Elo 25, 2023 09:10Millä kierroksella 670nm? Voisiko olla että lähtee nostamaan kantta jo? Rallicross moottoreissa tuttua juttua, vääntö kakslitraisessa nelimukisessa jotain tuommoista siellä 3500rpm tienoolla.
Jos näin, niin ehkäpä voi olla parempi että alkaa katselemaan vääntöhuippua pienemmäksi, vähän vähempi ennakkoa, vähän laihempaa seosta, rajumpaa nenää...
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
-
- "Aero"
- Viestit: 312
- Liittynyt: Ti Kesä 26, 2012 21:07
- Paikkakunta: oulainen
- Viesti:
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Tässäkin ketjussa paljon öljynpaineongelmia puitu läpi niin tässäpä ois linkki missä käsitellään vähän männänjäähdytys suuttimia. Omaan tulevaan moottoriin on nyt tulossa tämmöiset custom öljysumut. Yhdellä 470hp femmalla on jo kesä ajettu vastaavila öljysumuilla
https://youtu.be/OU4McZlL26A?si=yMjLw2DV7VwgoU5z
https://youtu.be/OU4McZlL26A?si=yMjLw2DV7VwgoU5z
#5577= Samppa Koutonen Oulainen
-Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
-99 Turbo -81, 900 Aero-90, 9-5 "Red Devil", og900 avo 4d ja 10kpl muita saabeja
- Suabbi Productions
-Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
-99 Turbo -81, 900 Aero-90, 9-5 "Red Devil", og900 avo 4d ja 10kpl muita saabeja
- Suabbi Productions