Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Kl-racingista pelkkää kehua jos sieltä aikoo tilata. Muutaman sintterin tilannu sieltä ja todella nopea toimitus. Tilauksesta 3arkipäivän sisällä kotona osat.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
ricko paolo löytyy ralli netin puolelta toimittaa juuri mieleisiä tiivisteitä.paras vaihtoehto.
massa tiivisteitä erilisellä liekkirenkaalla joka ei tarvitse uraa lohkoon.liekkirenkassa on kolme uraa jotka purevat kanteen ja renkaita voi käyttää kolme kertaa.(pitää sata prosenttisesti)
unhoda se massa tiiviste ei kestä kun 1.6 bar.ja sitten porsii.ne peltiset kyllä kestää mutta ne ei muuten käy jos poraa yli 91 mm.
niissä tiivisteissä sekin hyvä että voi otta 0,8 mm paksun tai 1.5mm paksun aina hinta sama.
massa tiivisteitä erilisellä liekkirenkaalla joka ei tarvitse uraa lohkoon.liekkirenkassa on kolme uraa jotka purevat kanteen ja renkaita voi käyttää kolme kertaa.(pitää sata prosenttisesti)
unhoda se massa tiiviste ei kestä kun 1.6 bar.ja sitten porsii.ne peltiset kyllä kestää mutta ne ei muuten käy jos poraa yli 91 mm.
niissä tiivisteissä sekin hyvä että voi otta 0,8 mm paksun tai 1.5mm paksun aina hinta sama.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Paolo Ricci
TMI EXPOALARIK DI RICCI
KONTINTIE 59 ,38800 JÄMIJÄRVI, FINLAND
ALV. N. FI 1816932-2
TEL/FAX 02.5573155
GSM O50-5207695
Viimeks ku tilasin.
Tiiviste irtorenkailla 180e ja pelkkä tiiviste ilman renkaita 80e
V-M
TMI EXPOALARIK DI RICCI
KONTINTIE 59 ,38800 JÄMIJÄRVI, FINLAND
ALV. N. FI 1816932-2
TEL/FAX 02.5573155
GSM O50-5207695
Viimeks ku tilasin.
Tiiviste irtorenkailla 180e ja pelkkä tiiviste ilman renkaita 80e
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Ruisku"
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 06:05
- Paikkakunta: Askola
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Johan ''Viggenin'' asetelma pitää saman sintterillä, ja on n. 1/3 hinnasta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Ei se taida ihan niin paljoa kestää perus sintterillä..NG900 projektissahan penkitettiin aika selkeesti lukemat mitä ykslevy sintteri jaksoi pitää..
Lainaus:
"Tuloksena: 616.4hp/6638rpm ja 699.6nm/5418rpm ahtopaineella 1.89bar.
Vastapainetta oli 1.3bar
Ahtopaine ei suoranaisesti vastaa tehoa tai varsinkaan vääntöä koska kytkimessä luistoa.
Väännöt siis todellisuudessa jotain aivan muuta...tämän takia kytkin tulee kokemaan erittäin perusteellisen muutoksen"
Niin no..se on vähän niin ja näin et jos löytyy sellanen kytkin et kestää 750mn niin sit ei kestä varmaan laatikko sitä..
Lainaus:
"Tuloksena: 616.4hp/6638rpm ja 699.6nm/5418rpm ahtopaineella 1.89bar.
Vastapainetta oli 1.3bar
Ahtopaine ei suoranaisesti vastaa tehoa tai varsinkaan vääntöä koska kytkimessä luistoa.
Väännöt siis todellisuudessa jotain aivan muuta...tämän takia kytkin tulee kokemaan erittäin perusteellisen muutoksen"
Niin no..se on vähän niin ja näin et jos löytyy sellanen kytkin et kestää 750mn niin sit ei kestä varmaan laatikko sitä..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 61
- Liittynyt: To Joulu 12, 2013 17:21
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Tässähä melkein pitäs kysellä bling factoryn pojilta jos saisivat tehtyä sellaisen limpun mihin tuo M5 SRE menee? Varsinkin tuossa takavetokonversiossa vauhtipyörän paksuudesta vois olla hyötyäkin. Se on sitten toinen tarina mahtuuko kytkinkopan sisään
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 61
- Liittynyt: To Joulu 12, 2013 17:21
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Juu tosiaan tuota varten juuri mietin, että pyörää tulisi paksuntaa jotta startin rattaalle jää tilaa toimia hammaskehällä. Tosiaan ois pitäny kirjotella selvempi stoori.Varmasti pystyvät eikä se ole vauhtipyörän paksuudesta kiinni vaan halkaisijasta. 10mm lisää halkaisijaan ja pinnapultit vauhtipyörään, ni SRE765 menis helpostikin kiinni. Tosin, tuleekohan sitten ongelma startin kanssa? Lyökö sen jälkeen startti rattaan päin vauhtipyörän yläreunaa? Vauhtipyörän paksuudesta olisi hyötyä, jos käyttää välilaippaa. Jos hitsaa kytkinkopan uusiksi, niin paksuudesta ei ole oikein mitään hyötyä.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 106
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 15:10
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Onko kenelläkään ideoita/kokemusta nokka-akselin triggeri kiekon asennuksista? Olisi B202 tarvinnut saada nokka-akselin asentotieto jälkiasennus eculle, että saisi suorasytytyksen käyttöön.
Vanhaan jakajaan saisi kai suht helposti viriteltyä jonkinlaisen systeemin, mutta onkoha siinä sitten liikaa klappia. Toista mietin, jos jomman kumman nokka-akselin rattaan yhteyteen jonkin systeemin rakentelisi, esim. rattaan kiinnityspultin alle.
Saa heitellä ideoita jos tulee jotain hyvää mieleen.
Vanhaan jakajaan saisi kai suht helposti viriteltyä jonkinlaisen systeemin, mutta onkoha siinä sitten liikaa klappia. Toista mietin, jos jomman kumman nokka-akselin rattaan yhteyteen jonkin systeemin rakentelisi, esim. rattaan kiinnityspultin alle.
Saa heitellä ideoita jos tulee jotain hyvää mieleen.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Ruisku"
- Viestit: 106
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 15:10
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Mites on, aistiiko tuo hall anturi noissa jakajissa siitä kiekolta niitä tyhjiä kohtia vai niitä missä ei ole tyhjää? Ja esim. megasquirttihan kai haluaa vaan nokalta sen tiedon että millon viimeinen sylinteri on valmis, että tietää aloittaa alusta eli tarvitsisi vain yhden liipaisun nokalta. Jos nyt olen oikein käsittänyt.
Ja ei tuosta pienestä klapista sitten ole niin haittaa tuossa käytössä vai?
Ja ei tuosta pienestä klapista sitten ole niin haittaa tuossa käytössä vai?