Lesjöfors ja bilstein sport.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
turbotalladega
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 23:09

Lesjöfors ja bilstein sport.

Viesti Kirjoittaja turbotalladega »

Tuollaiset on nyt kädessä onko kellään kokemusta noista jousista madaltaa 35mm auto 900 turbo -97. Iskarit pitäis olla ok ja paljo ottavat allelaitosta saabilla olisko tietoo?
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lesjöfors ja bilstein sport.

Viesti Kirjoittaja NG900T »

turbotalladega kirjoitti:Tuollaiset on nyt kädessä onko kellään kokemusta noista jousista madaltaa 35mm auto 900 turbo -97. Iskarit pitäis olla ok ja paljo ottavat allelaitosta saabilla olisko tietoo?
Tuleeks noissa bilsteinin sporteissa mc perssontuet mukana vai onk pelkät pumput jotka laitetaanalkuperäisiin jalkoihin?

jälkimmäinen vaihtoehto teettää tietysti lisää työtä.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
turbotalladega
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 23:09

Viesti Kirjoittaja turbotalladega »

Joo tulee pumput johon alkuperäiset tuet kiinnitatään.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6442
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Lesjöforssin jousista GM900:ssa ei ole kokemusta. Bilsteinin Sprinteillä on nyt tullut itse ajettua 10K ja hyvät iskarit ovat.

GM900:n asennuksessa meni Äänekoskella merkkihuollossa 4 tuntia. Myös PRO-Carservicessa varataan tuollaiseen alustapäivitykseen yleensä 4 tuntia, mutta viime kesänä Pete huitaisi minulle iskarit ja jouset kahteen tuntiin. Niin ja vaihdettiinhan siinä moottoriöljytkin samalla... Jkylän Laakkosella lupasivat, että voidaan tuntityönä ruveta tekemään, mutta mitään arvioita työn kestosta ei voida antaa...
Vastaa Viestiin