Innovate Motorsport LC-2
Innovate Motorsport LC-2
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Innovate Motorsport LC-2
ei ole kokemusta tuosta mut jos ei tarvetta ohjelmoitavaan laajakaistaan niin itse ostin tuon: http://www.aircooled.fi/tuote/747/laaja ... lostulolla
Kuiteskin uusimmalla bosch lambdalla v. lsu4.9,pitkässä juoksussa voi olla parempi..
Kuiteskin uusimmalla bosch lambdalla v. lsu4.9,pitkässä juoksussa voi olla parempi..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Innovate Motorsport LC-2
onkos noissa lambaadoissa jotain eroa?
itsellä siis innovate lc-1 ja siinä oli muistaakseni lsu4.2
jonkin verran piristettyyn moottoripyörään olisi tulossa ja sillä pitäisi ihan seoksia säädellä, tai siis ei säädellä vaan säädellä sen mukaan mitä näyttää mittari, kaasari peli kun vielä on..
itsellä siis innovate lc-1 ja siinä oli muistaakseni lsu4.2
jonkin verran piristettyyn moottoripyörään olisi tulossa ja sillä pitäisi ihan seoksia säädellä, tai siis ei säädellä vaan säädellä sen mukaan mitä näyttää mittari, kaasari peli kun vielä on..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Innovate Motorsport LC-2
Bosch LSU4.9 anturi on uuden sukupolven anturi, joka kehitettuun LSU 4.2 pohjalta. LSU 4.9 on ylivoimainen; Bosch käyttää nykyään yksinomaan LSU 4.9 anturia uusissa laajakaistaseosmittaussovelluksissaan sekä suosittelee sitä OEM valmistajille.
Appendix:LSU4.9 vs LSU4.2:
lambda alue: lsu 4.2: lambda = 0.65 ~ ∞ lsu4.9: lambda = 0.65 ~ ∞
Tarkkuus:
LSU 4.2 on tarkka vain keskialueella~~1 ja vähän rikkaalla(0.8.1.0lambda)
LSU4.9 on tarkka koko alueella (rikas ja laiha) sekä mittausalue on laajempi. Esim lambda -alue 1.5-3.0 on mahdollista mitata!
Vasteaika:Nopeampi
Ohuempi anturielementti tekee LSU 4.9 anturista tarkemman ja nopeamman dynaamisissa olosuhteissa.
Lämmitysteho: LSU4.2 10W,epäkeskeinen lämmitin, kun taas LSU 4.9:ssa 7.5W on keskitetty lämmitin, mikä parantaa tehoa ja hyötysuhdetta.
Kalibrointi: LSU4.2 Tarvitaan ilmalla.
LSU4.9 (Automaattinen tai manuaalinen)LSU4.2 on altis referenssihapen epäpuhtaisuuksille (characteristic shift down),tarvitsee kalibrointia. LSU4.9 käyttää referenssi "pumppusolua" referenssihapen sijaan. Ei tarvetta ilmakalibroinnille.
Nernst solun vastus vs. lämpötila 80Ω↔750℃ 300Ω↔790℃ LSU4.9:lla on suurempi resoluutio sisäisen vastuksen suhteessa lämpötilaan: tarkempi lämpötilamittaus ja lämmittimen ohjaus ->tarkempi mittaus.
Lämmitysaika:LSU 4.2 pitkä. LSU4.9 lyhyt.lämpenee nopeasti, lambdaohjaus voi olla toiminnallinen jo lämmitysvaiheessa!.
Luotettavuus:Parannettu luotettavuus LSU4.9 on ylivoimainen verrattuna LSU4.2 luotettavuuden ja käyttöajan suhteen
Bosch suosittelee LSU4.9 kaikille OEM valmistajille
Bosch käyttää LSU4.9 omissa laajakaista seosmittauslaitteissa.
Appendix:LSU4.9 vs LSU4.2:
lambda alue: lsu 4.2: lambda = 0.65 ~ ∞ lsu4.9: lambda = 0.65 ~ ∞
Tarkkuus:
LSU 4.2 on tarkka vain keskialueella~~1 ja vähän rikkaalla(0.8.1.0lambda)
LSU4.9 on tarkka koko alueella (rikas ja laiha) sekä mittausalue on laajempi. Esim lambda -alue 1.5-3.0 on mahdollista mitata!
Vasteaika:Nopeampi
Ohuempi anturielementti tekee LSU 4.9 anturista tarkemman ja nopeamman dynaamisissa olosuhteissa.
Lämmitysteho: LSU4.2 10W,epäkeskeinen lämmitin, kun taas LSU 4.9:ssa 7.5W on keskitetty lämmitin, mikä parantaa tehoa ja hyötysuhdetta.
Kalibrointi: LSU4.2 Tarvitaan ilmalla.
LSU4.9 (Automaattinen tai manuaalinen)LSU4.2 on altis referenssihapen epäpuhtaisuuksille (characteristic shift down),tarvitsee kalibrointia. LSU4.9 käyttää referenssi "pumppusolua" referenssihapen sijaan. Ei tarvetta ilmakalibroinnille.
Nernst solun vastus vs. lämpötila 80Ω↔750℃ 300Ω↔790℃ LSU4.9:lla on suurempi resoluutio sisäisen vastuksen suhteessa lämpötilaan: tarkempi lämpötilamittaus ja lämmittimen ohjaus ->tarkempi mittaus.
Lämmitysaika:LSU 4.2 pitkä. LSU4.9 lyhyt.lämpenee nopeasti, lambdaohjaus voi olla toiminnallinen jo lämmitysvaiheessa!.
Luotettavuus:Parannettu luotettavuus LSU4.9 on ylivoimainen verrattuna LSU4.2 luotettavuuden ja käyttöajan suhteen
Bosch suosittelee LSU4.9 kaikille OEM valmistajille
Bosch käyttää LSU4.9 omissa laajakaista seosmittauslaitteissa.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Innovate Motorsport LC-2
Liekö tuolla laajemmalla tarkkuusalueella niin väliä koska lambda 0.8-1.0 on kuitenkin se alue mille yleensä säädetään.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Innovate Motorsport LC-2
ei varmaankaan käytännössä isoa merkitystä..jos valita voi niin miksei ota sit uusinta versiota..jos mieleisellä merkillä/mallilla on vaan tarjota..itselle ei ollut mallilla väliä kun softan säätöön hommasin niin siks otin ton lsu4.9:llä olevan.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Innovate Motorsport LC-2
Itse painin tossa n. 2kk sitten samojen kysymysten kanssa.
Sillon kupissa paino EGT mittari samassa yhteydessä enemmän, ku ei kuitenkaan halua hyttiä ihan täyteen mittareita...
http://www.race.fi/en/product/12927a/vems-wbo
Näiden kanssa mulla ei ainakaan oo koskaan ollut ongelmia, vaikka onkin "pahamaineisella" lsu4.2 anturilla.
LC-1 tuntuu olevan kuraa, kun niitä paukkuu joka toisella...
Sillon kupissa paino EGT mittari samassa yhteydessä enemmän, ku ei kuitenkaan halua hyttiä ihan täyteen mittareita...
http://www.race.fi/en/product/12927a/vems-wbo
Näiden kanssa mulla ei ainakaan oo koskaan ollut ongelmia, vaikka onkin "pahamaineisella" lsu4.2 anturilla.
LC-1 tuntuu olevan kuraa, kun niitä paukkuu joka toisella...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Innovate Motorsport LC-2
ihan samaa mittaria katsoin itsekin silloin kun etsin vaihtoehtoa.. aattelin sit vaan et ei näillä vireillä ole "tarvetta" vielä tuolle EGT mittarille mut onhan se kyllä kätevä kun on samassa tuo laajakaista ja pakolämpö..pitää sit varmaan race henkisesti kerätä kojelauta täyteen mittareita kun tarvetta ilmenee..jokainen tyylillään..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Innovate Motorsport LC-2
Mulla on tuo innovate mtx-L ja ensimmäinen anturi särky 5tkm ajon jälkeen, 4.2 anturi, tuosta mittarista on syötöt kappee @ laaja kaistana eculle, toki mitsussa... Sai siten logattua suoraan seoksia eculta...
Muuten toiminut hyvin eikä ollut kuin minimaalinen 0,05afr ero Lappeenrannan dynossa käytettyyn
Muuten toiminut hyvin eikä ollut kuin minimaalinen 0,05afr ero Lappeenrannan dynossa käytettyyn
Työmatka autona 9-5 3.0v6 TiD vector -01 (vai onkose -02??)
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
Sekä Useampi mitsubishi.... Huvina ja käytössä
Re: Innovate Motorsport LC-2
tuo lc-1 sattumalta mittariksi valikoitui kun halvalla sattui saamaan...
eiköhän sillä nyt ainakin aika hyvin hehtaarille päästä sitten seoksen suhteen, nyt kävi penkissä todella rikkaalla, penkin lambda pohjaa 9:1 seoksella ja sitä suoraa piirsi aika kauan, huipputehoilla oltiin noin 10:1 seoksilla, eli voisi sieltä varmaan lisääkin irrota kun vähän laihemmalle saisi...
eiköhän sillä nyt ainakin aika hyvin hehtaarille päästä sitten seoksen suhteen, nyt kävi penkissä todella rikkaalla, penkin lambda pohjaa 9:1 seoksella ja sitä suoraa piirsi aika kauan, huipputehoilla oltiin noin 10:1 seoksilla, eli voisi sieltä varmaan lisääkin irrota kun vähän laihemmalle saisi...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu