Sellainen ongelma on tullut vastaan tossa kuuppa projektissa että ahtimen öljynkierron paluuputken lähtö osoittaa suoraan ylös. Se pitäisi saada käännettyä 180°.
Olen saanut kaikki ruuvit löysälle ja koettanut vääntää ja kääntää mutta tiukassa on
Lämpöä pitäisi vissiin pakopesälle antaa jotta antautuisi?
Onko kenelläkään vinkkejä antaa? Mulla ei ole pillejä millä lämmitää eli saako pakopesää millään kotikonstilla tarpeeksi kuumaksi?
Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Tuosta ahtimesta en tiedä mutta mitsussa on indeksitappi ainakin kompurakotelon puolella jonka joutuu poistaan jos haluaa käännellä. Joutunet irrottamaan sen pakopesän keskiöstä varmistaaksesi asian.
ja hukkiksen kellolle sitten erikoisteline.
ja hukkiksen kellolle sitten erikoisteline.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Se pakopesä istuu aika tiukassa siinä ahtimessa, indeksitappia siellä ei muistaakseni ole. Ota vaan koko pakopuoli irti keskiosasta ja asenna sitten parempaan asentoon.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Kiitos avusta. Mitenkäs sen lämmön suhteen? Riittääkö joku "pieni" lämpö kuten kuumailmapuhallin tai pieni kaasupoltin?
Vai vaatiiko ihan pillit tai ahjon?
Vai vaatiiko ihan pillit tai ahjon?
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 13:29
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Pultit pari kierrosta löysälle ja kosanin suutinosa pakopesän nieluun ja semmone puolisen tuntia töhöttää kuumaks ni alkaa irrota pesä. Jos on lämpölevy karstalla vielä jumissa ettei irtoa ni kuitenkin pystyy jo kääntelemään sen 180astetta. Vasaraa ei kannata turhaa käyttää ettei hakkaa pakopesää tai laakeripesää pas2.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Re: Garrett GT17 pakopesän/ keskiakselin kääntäminen?
Loistava ohje! Kiitos!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.