---

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

---

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

---
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Tammi 24, 2007 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Moikka
Homma on aika helppo sinänsä :?: tai ainakin mitä itse tein ihan vastaavan homman. Piuhat ei löydy autosta, eli tarvitset sen APC:n johtosarjan, mikä on kyllä helppo liittää auton omiin johtoihin, koska esim sulake taulun sisällä olevissa liitimissä on vapaat paikat ko reikiin. Täten tämä johtosarja ei saa olla katkottu ellei tykkää jatkaa piuhoja esim tinaamalla.
Käsittääkseni 9000 boksi on samanlainen, mutta johtosarja varmaan ei ole, johtuen sijaintieroista näiden mallien väleillä.
Mulla on omassa ihan peruspaineina ne mitkä on ässän vakiopaineet, ja APC säädetty jonnekin 1.4bar paikkeille.

noista kauittimista, että sinne ei mitkään järin suuret sovi, mutta silti on erillissarjalle tilat siellä. ja sonyn ainakin itse olen unohtanut kokonaan, nähden miten sonyn laitteet on eri kavereiden autoissa pelannut ja kuulunut :?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

kajareista

Viesti Kirjoittaja saabracing »

JOs sulla on 3 ovinen ?

Mulla ois ovipahvin alaosaan sen "nahka" lärpyttiman tilalle asennettava kaijutinpaneeli\ säilytystila.


tehty vanerista ja verhoiltu mustalla keinonahalla, kajarille korotettu paikka.

Siihen menee 6.5" kajari esim. erillissarjasta.

Vapaat tiedustelut ja kuvat sähköpostista.

Ei olis kalliit...
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1092
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mä olen edelleen (huomioi erään toisen foorumin kommenttini) sitämieltä, että kysyt asiantuntioilta tuosta APC-systeemistä, että onko siitä loppujen lopuksi yhtään mitään iloa, vai päinvastoin!
Mutta itsehän en siitä juuri mitään tiedä, niin ei kannata ottaa niin kauhean vakavasti minun kommenntteja.
Lastu+paineet ylös= mukavasti vääntöä :D
9-5 2,3t Wagon `06
Vastaa Viestiin