Rengaspaineet ja muita ratavinkkejä
Re: Rengaspaineet ja muita ratavinkkejä
Tuli hommattua toiset kesävanteet, niin ajattelin, että vois näille vanhoille laittaa jotkut semi-slicksit ratapäiviä varten, mutta kuinka suuri riski on kipata sellaisilla auto katolleen, jos jouset pohjaa? (jossain keskustelussa täällä semmoisestakin varoiteltiin)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Rengaspaineet ja muita ratavinkkejä
Jeo123 kirjoitti:Jaa, jaa. Mie luulin, että paremmuusjärjestys menee niinkuin liikennevaloissa: green, yellow, red. Seuraavassa jarrurempassa siis fedorot alle. Nyt nuo redit ja eihän ne kuin sen yhden nopean kerrallaan kestäneetkään. Toisaalta eivät myöskään kuluneet loppuun tai lasittuneet. Hyvin toimivat arkiajossa yhä)
https://www.modificars.fi/tuotteet/jarr ... jarrupalat
Ymmärtänyt et menis niin et Green, Red, Yellow järjestyksessä.. Mitään kokemusta ei ole.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Rengaspaineet ja muita ratavinkkejä
Joo, green, red, yellow, sitten muistaakseni orange ja blue.
Talviavon etujarruja huoltaessa utelin maailmalta vinkkiä ja kovasti porukka meinasi, että keltaiset ovat kadullakin punaisia paremmat, joten ruuvasin Turbogroove -levyjen kaveriksi sellaiset. Ei niillä paljoa ole radalla ajettu (muutama hassu kierros Ahvenistolla, eikä nekään kauheen nopeita), mutta tosiaan siviililiikenteessä tuntuvat olevat varsin mainiot - reagointi on nopeaa ja tuntuma on loistava.
Talviavon etujarruja huoltaessa utelin maailmalta vinkkiä ja kovasti porukka meinasi, että keltaiset ovat kadullakin punaisia paremmat, joten ruuvasin Turbogroove -levyjen kaveriksi sellaiset. Ei niillä paljoa ole radalla ajettu (muutama hassu kierros Ahvenistolla, eikä nekään kauheen nopeita), mutta tosiaan siviililiikenteessä tuntuvat olevat varsin mainiot - reagointi on nopeaa ja tuntuma on loistava.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla