Ng900 cooleri

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Mr.Airflow
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 10:25

Ng900 cooleri

Viesti Kirjoittaja Mr.Airflow »

Moron!

Eroaako ng satkun cooleri og satkun coolerista? Haeskelen IC:tä mun 82 T8:iin ja yks vaihtoehto saattais olla ng satkun cooleri jos sen vaan saa nätisti sinne jonnekin sovitettua. Kiitti vastauksista!!

:o
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jaa-a, enpä tiedä, mutta multa vapautuis yks NG900:n cooleri ensi viikolla, jos kiinnostaa :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Jaa-a, enpä tiedä, mutta multa vapautuis yks NG900:n cooleri ensi viikolla, jos kiinnostaa :D
Uusi cooleri on siis tullut/ tulossa pian? Mahtaa miehellä jo suupielet
sojoittaa kohti taivasta Kuva
#1730
500whp.net member
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Re: Ng900 cooleri

Viesti Kirjoittaja qaw »

Mr.Airflow kirjoitti:Moron!

Eroaako ng satkun cooleri og satkun coolerista? Haeskelen IC:tä mun 82 T8:iin ja yks vaihtoehto saattais olla ng satkun cooleri jos sen vaan saa nätisti sinne jonnekin sovitettua. Kiitti vastauksista!!

:o
Ovat ihan täysin erilaiset. Voisihan tuon ng:n coolerin ehkä saada og-satkun syylärin eteen sovitettua mutta putket joutuu tekemään itse. En kyllä mene vannomaan että mahtuuko se edes...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Uusi cooleri on siis tullut/ tulossa pian? Mahtaa miehellä jo suupielet sojoittaa kohti taivasta Kuva
No Speedpartsilta on tällä viikolla lähdössä iso paketti Pro-Car Servicelle, ennenkuin SP sulkee ovensa kahden viikon kesäloman ajaksi (viikot 28-30).

Toivotaan, että tuo IC on tuossa paketissa :?: Muuten sen tulo viivästyy oikein kunnolla. Sitten kun sais vielä Maptunilta sen uuden softan (pitäis tulla tällä viikolla) ja sais selville ton vasemmassa etupyörässä olevan "klapin", niin avot :!: 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Moi!

Sain juuri tietää, että cooleri ON TUOSSA PAKETISSA :D 8) :!:

Ja Maptun on kuulemma lähettänyt mulle jo sen speciaalisoftalla ryyditetyn ECUN. No rahaa menee, mutta toivottavasti auto sen jälkeen kulkee :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Moi!

Sain juuri tietää, että cooleri ON TUOSSA PAKETISSA :D 8) :!:

Ja Maptun on kuulemma lähettänyt mulle jo sen speciaalisoftalla ryyditetyn ECUN. No rahaa menee, mutta toivottavasti auto sen jälkeen kulkee :twisted:
Hyvä että cooleri on tulossa, samaa en voi sanoa oman "projektini" edistymisestä :evil:
Luettuani viestisi kasvoi tatti otsaani kun ymmärsin että SP on kiinni ensi viikon maantantaista lukien seuraavat kaksi viikkoa. Tämä tarkoittaa että TAAS kerran tulee lisää odotusta...
Pistin mailia menemään SP:lle alkuviikosta jossa kyselin tuotteen palauttamista/vaihtoa, kun asiassa ei tunnu tapahtuvan mitään uutta.
Elin siinä toivossa että saan kuopattua nämä romut, mutta kuinkas kävikään. Maileihin ei vastata, puhelimella ei saa kiinni (soittanut about 15 kertaa viimeisen parin päivän aikana) niin minkäs teet.
Jos olisi mahdollisuus niin


KuvaKuvaKuvaKuva
SPEEDPARTS
#1730
500whp.net member
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Juu. taitaa venyä projektit eräällä jos toisella :cry: Itse peruin Procarin tilauksen, kun ei ahdinta kuulunu, Ja lopulta kyllästyin soitteluun ja kyselyyn, joko?....ei vielä...joko?...ei vielä jne.Mutta tuohan ei procarin vika ole.
No sitten siinä meni hermo ja hommasin proturbolta uuden mutkan 8) Speediltä turbon tilaus ainakin otti 6viikkoa ainakin, loppu jäi selvittämättä kuinka kauan olisi kestäny lopulta.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Moi!

V*tut se cooleri & muut romppeet ole tulleet vieläkään :evil: :!: :?:

Mulla on kyllä plakkarissa se Maptunin specialsofta, mutta se tieto ei paljoa lohduta, kun SP ei ole saanut toimitettua tavaroitaan Pro-Carille. Taitaa SP:n asiakaspalvelu menneen aivan ala-arvoiseksi. Kaikista p**kamaisinta on se, että Pro-Carin Riku on jo maksanut itse tuon paketin, jota ei ole vieläkään tullut Ruotsista Suomeen. Riku lähetti SP:n Pirjolle tiedustelun, että missäs kamat viipyvät, mutta saa nähdä, vastataanko SP:stä, kun ovat kesälomalla.

Syö meinaan pikkasen miestä :evil: . Meikäläisellä on kohta kesäloma lopuillaan, eikä ole vielä päässyt kokeilemaan autoa uudella softalla, coolerilla, iskareilla & puslilla :cry:

Maptunin Fredrik tarjosi mulle jo kohtuuhintaan Maptunin myymää crossflow-IC:tä, mutta en viittis perua aikaisempaa tilaustani, kun Riku on jo sen maksanutkin.

P.S. Maptunin mappaama, alkuperäisellä T25M turbolla varustettu auto crossflow IC:llä, 1,4 barin max. ahtopaineella oli pistellyt varttimailin 14 sekuntiin :twisted: Pyörät oli sutineet alussa, mutta sitten oltiin päästy vauhtiin. Loppunopeus oli kuitenkin niin kova (en muista sitä nyt tähän hätään ulkoa), että Maptunin Fredrik väitti, että tuo em. auto on varmaan maailman nopein T25M:llä varustettu NG900/OG9-3 :P Heppoja tuossa autossa pitäis olla noin 280. Meikäläisen softassa on max. 1.3 barin ahtopaine, joten max. tehojen pitäisi olla noin 270+ :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Moi!

V*tut se cooleri & muut romppeet ole tulleet vieläkään :evil: :!: :?:

Mulla on kyllä plakkarissa se Maptunin specialsofta, mutta se tieto ei paljoa lohduta, kun SP ei ole saanut toimitettua tavaroitaan Pro-Carille. Taitaa SP:n asiakaspalvelu menneen aivan ala-arvoiseksi. Kaikista p**kamaisinta on se, että Pro-Carin Riku on jo maksanut itse tuon paketin, jota ei ole vieläkään tullut Ruotsista Suomeen. Riku lähetti SP:n Pirjolle tiedustelun, että missäs kamat viipyvät, mutta saa nähdä, vastataanko SP:stä, kun ovat kesälomalla.

Syö meinaan pikkasen miestä :evil: . Meikäläisellä on kohta kesäloma lopuillaan, eikä ole vielä päässyt kokeilemaan autoa uudella softalla, coolerilla, iskareilla & puslilla :cry:
On se nyt kumma ettei se pulju saa kamoja toimitettua. Eikö ne jo kertalleen vahvistanut että se on tossa kuormassa?
Tiedän tunteen kun kamat ei tule ja vielä enemmän alkaa sapettaa kun ko. pulju ei viitsi edes kommentoida asiaa. Viikko vielä niin pääsee avautumaan, nyt ei enää kiinnosta vaikka tarjoisivat mitä. Mun autoon mä en enää huoli SP:n softaa olisi se sitten kuinka hyvä tahansa.

BTW eräs jamppa floridasta oli hankkinut viggeniinsä SP:n stage ykkösen. Auto on nyt menossa mitattavaksi kaiken varalta. Odotan mielenkiinnolla mitä seokset näyttää...
#1730
500whp.net member
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

"Turbo Sensonic"]Moi!
V*tut se cooleri & muut romppeet ole tulleet vieläkään :evil: :!: :?:
Mulla on kyllä plakkarissa se Maptunin specialsofta, mutta se tieto ei paljoa lohduta, kun SP ei ole saanut toimitettua tavaroitaan Pro-Carille. Taitaa SP:n asiakaspalvelu menneen aivan ala-arvoiseksi.
KuvaPitänee panna jo harkintaan, että jos repis autosta pois tuon SP:n tarran...Kuva
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Moi!

Kävin tänään ohikulkumatkalla Pro-Car Servicessä. Speedpartsin toimitukset ovat alkaneet tökkiä oikein huolella. Lisäksi kuulin Pro-Carin Rikulta, että heillä ei ole kirjallista sopimusta Speedpartsin kanssa osien jälleenmyynnistä. Jos tuollaista kirjallista sopimusta ei ole olemassa, niin silloinhan SP voi "vedättää" Pro-Caria oikein kunnolla. On se ihme, kun vielä 2001 vuoden Bilsportin Saab -speciaalissa olleessa Speedparts -jutussa toimitusjohtaja Claes kertoi, että asiakaspalvelu on heille kaiken A ja O. Nyt sitten kun on hommattu tusinan verran jälleenmyyjiä, asiakaspalvelun taso on romahtanut täysin. Ehkä siinä olisi SP:lle pieni itsetutkiskelun paikka, että kuinka iso "kakun pala kannattaa haukata kerralla" :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Kävin tänään ohikulkumatkalla Pro-Car Servicessä. Speedpartsin toimitukset ovat alkaneet tökkiä oikein huolella. Lisäksi kuulin Pro-Carin Rikulta, että heillä ei ole kirjallista sopimusta Speedpartsin kanssa osien jälleenmyynnistä.
Moro

suht uutena turbo saabin omistaja vähän ihmetyttää tuollainen touhu että
tavaroita ei toimiteta. Olisi jossain vaiheessa tarkotus laittaa hieman viriosaa tohon tonnari 2.3 matalapaineturboon. Speedparts ja maptuning ainakin tarjoaa, samoin ilmeisesti Hirsch(?). Kuinka noi tilaukset on sujunu maptuning:ta tai hirsch:tä? Hintataso? Hermothan siinä menee jos tota alkaa keväällä tekeen ja osat tulee juhannukses jos sillonkaan.

--Jouni
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

JouniCSE kirjoitti:
Moro

suht uutena turbo saabin omistaja vähän ihmetyttää tuollainen touhu että
tavaroita ei toimiteta. Olisi jossain vaiheessa tarkotus laittaa hieman viriosaa tohon tonnari 2.3 matalapaineturboon. Speedparts ja maptuning ainakin tarjoaa, samoin ilmeisesti Hirsch(?). Kuinka noi tilaukset on sujunu maptuning:ta tai hirsch:tä? Hintataso? Hermothan siinä menee jos tota alkaa keväällä tekeen ja osat tulee juhannukses jos sillonkaan.

--Jouni
Hirsch pitää selvästi korkeampia hintoja kuin muut. Lisäksi teholisä on vähäisempi. Ko. puljun toimitusajoista minulla ei ole tietoa. Maptun on hievenen kalliimpi kuin Sp. Jos olet ostamassa pelkästään stage ykköstä niin uskon ettei toimitusajat veny. Asia on toinen jos tilaat ei hyllytavaraa sp:tä tai jokin menee pieleen.
#1730
500whp.net member
JariM
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 07:42

Viesti Kirjoittaja JariM »

V*tut se cooleri & muut romppeet ole tulleet vieläkään
Ihmeellistä toimintaa Speedpartsilta :cry:

AM-worksin cooleri 900 ässääni tuli 9 päivässä :D
Muutama kuva löytyy täältä: http://photos.yahoo.com/flexibacter
Vastaa Viestiin