Vihdoinkin olen saamassa tilaamani tavarat!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Vihdoinkin olen saamassa tilaamani tavarat!

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

No niin, olin odottanut neljä kuukautta Speedpartsin tilaukseni saapumista PCS:lle, mutta Speedpartsin löysäilyn takia tavarat eivät koskaan saapuneet paikalle :evil:

Nyt olen kuitenkin - kiitos Maptunin - vihdoinkin saamassa tilaamani tavarat. Taloudellisesti tuli turpaan jonkin verran, mutta pääasia, että saa autonsa kuntoon.

Maptunin paketti lähtee Ruotsista huomenna ja on meikäläisen plakkarissa tod.näk. ensi tiistaina. Olen alustavasti sopinut asennuksen PCS:lle ensi keskiviikoksi. Nyt täytyy sitten vain toivoa, että UPS ei sössi tuota lähetystä!
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Noniin, onnittelut vaan ! Oothan sä jo aika kauan saanu odotella ;D
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

No johan on aikakin. Toivottavasti ne tavarat nyt sitten tulevat..
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Uusinta uutta tietoa :!:

Speedpartsin sössimisten takia mun lähetys ei meinaa tulla ajoissa (huomiseksi 7.10.) perille :evil:

Homma juontuu siitä, että Maptun on tilannut osan noista tilaamistani kamoista SP:ltä, koska he tekevät yhteistyötä muutenkin. SP oli luvannut lähettää kamat Maptunille perjantaina 3.10., mutta ne olivat tulleet perille niin myöhään, että Maptun ei enää saanut lähtemään mun lähetystä perjantaina (lähetys laivapostina).

Sain Maptunin Johnnyltä perjantaina e-mailin, jossa oli mun tilauksen TNT -tracking numero. Tsekkailin tänään aamulla netistä, josko mun tilaamani kamat olisi jo saapuneet Helsinkiin. Nope, joten soitin TNT:lle ja he eivät lainkaan löytäneet kyseistä pakettia. Sitten soitin Maptunille, jossa ystävällinen naishenkilö vastasi minulle ja kertoi, että koska SP:n osat eivät olleet tulleet heille ajoissa, he eivät saaneet pakettia lähtemään perjantaina :evil:

No hätähän siinä tuli sitten käteen :evil: Kerroin kyseiselle naishenkilölle, että mulla on asennusaika keskiviikoksi ja että jos en saa kamoja huomiseksi, niin joudun lykkäämään asennusta kahdella viikolla. Sain Suomen TNT:ltä tiedon, että jos Maptun laittaisi kamat tulemaan airmailina expressinä, niin kamat olisi huomenna Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Niinpä soitin taas uudestaan Maptunille ja em. naishenkilö kertoi minulle, että oli jo pistänyt mun paketin tulemaan airmail expressinä. Airmailin kustannuksen on noin 2.5 -kertaiset laivarahtiin verrattuna, mutta puhelimessa ollut nainen kertoi, että he (Maptun) maksavat tuon erotuksen. TODELLISTA PALVELUA, TÄYTYY SANOA :!:

Nyt sitten vain kyttäämään, että kamat varmaan tulevat huomiseksi :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
kallek
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: Su Touko 18, 2003 10:33
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja kallek »

Pakettien toimituksesta tuli mieleen...esim Saabilta orkkisosat tulee lentorahtina seuraavaksi aamuksi, laivarahtina iltapäiväksi, että ei hirveen kauaa kestä niilläkään :)
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Eiköhän se toimi vieläkin silleen että usean merkin orggispalikat toimitetaan samalla laivalla Ruotsin puolelta Suomeen, kun siellä on monella merkillä suuremmat varastot. Päivän toimitusajallahan saa merkkiliikkeeseen tilatut palikat.
BMW 320dA Coupe LCI
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

KAMAT ON NYT MUN PLAKKARISSA :!: :!: :!: :D :D :D

Huomenna asentamaan Pro-Car Serviceen!!! :wink:
Vihdoin ja viimein! Johan tätä on odotettukin yli 4 kuukautta :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:KAMAT ON NYT MUN PLAKKARISSA :!: :!: :!: :D :D :D

Huomenna asentamaan Pro-Car Serviceen!!! :wink:
Vihdoin ja viimein! Johan tätä on odotettukin yli 4 kuukautta :wink:
Onnittelut, SP ei sittenkään onnistunut kusemaan sun muroihin, vaikka yritystä olikin :evil:

Mä meen huomenna rassaamaan putkea, jos vaikka sen sain nyt alle.
Sp:n Peter kirjoitti mulle perjantaina, että hän tarkistaa sen ECU asian välittömästi. Mitäköhän tämä välittömästi tarkoittaa, viikko, kaks vai kolme. Täytyy taas vaihteeksi aloittaa maili kampaja...
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mulla olis muuten kännykkäkameralla otettuja kuvia tosta IC:stä, jotka vois postata tänne palstalle, mutta pitäis ensin saada ne jollekin nettisivulle :wink:

Cooleri on oikea alumiinihitsauksen mestarinäyte :D
Vigge kirjoitti:Onnittelut, SP ei sittenkään onnistunut kusemaan sun muroihin, vaikka yritystä olikin :evil:
No ne kusi mun muroihin 4 kuukauden ajan ja that's enough :evil: Noissa tilaamissani moottorin tukityynyissä on muuten SP:n tarrat päällä. On se kumma juttu, kuinka Maptun voi saada kamaa SP:ltä ihan "tosta vaan", kun SP:n jälleenmyyjät joutuu ruinaamaan kamoja monta kuukautta. No vastavuoroisessa busineksessa sanktiot on niin helppoja ja kovia ("jos sä et toimita meille kamaa ajoissa, niin ei mekään toimiteta sulle"), joka kyllä siivittää jokaisen firman toimintoja :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Mulla olis muuten kännykkäkameralla otettuja kuvia tosta IC:stä, jotka vois postata tänne palstalle, mutta pitäis ensin saada ne jollekin nettisivulle :wink:
Pistä ne kuvat mulle, niin laitan tänne. Ei työ mailiin, vaan siihen toiseen.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin