Joko se perskuleen Steg-1 tuntuu lussulta!?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Oon kyllä mietiskellyt tota vaihtoehtoa että ottas ton viriboxin irti ja sit taas keväällä laittas takasi.Kun tuo vakioboxikin löytyy tuolta kaapista.Jospa ois siihen mennessä saanut sen 3" etuputkenkin hommattua/teetettyä.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Joko se perskuleen Steg-1 tuntuu lussulta!?

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

93t sport kirjoitti: Sen kyllä arvaa mitä "hallitus" sanoo, tulee kovat ja pitkät neuvottelut ennen ku seuraava viritelmä on totta Kuva
Mä veikkaan ihan hatusta asiasta mitään tietämättömänä :roll: "kyll sä oot lapsellinen, eikös toi nyt riitä. Ostaisit säkin jotain kotiin etkä aina vaan jotain auton osia."

Ihan vaan arvuuttelen mitä kotivääpeli voisi mahdolisesti sanoa

Täällä päässä sama vika. Eka ajatus vau mikä tykki, kuukautta myöhemmin, tää on ihan mopo. Lisää voimaa, lisää voimaa. Nooh onneksi ajelin muutaman päivän 1.6 litrasella ja sehän se vasta mopo olikin. Luulempa että mikään voima ei ole riittävä joten taidan nyt hetken pysyttäytyä ekassa asteessa virittelyn tasolla. Tosin vannomatta paras.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Tehohalut laantuu parissa vuodessa. Sitä voi jouduttaa läheltä piti tilanne (ei pakosti itsestä johtuva) tai osan/osien rikkoutuminen liiasta tehosta.

Myönnettäköön että rata-99 on rakenteilla. ;D

Mainittakoon tämä oma kokemus: rampista motarille, rajotus 100km/h, lasiin tuli n. 120km/h heittämällä T16 OG900 satkulla. Koukkasin suoraan 3 kaistaa "nopeimpien" kaistalle. Toveri kanssakulkija sitten päätti vaihtaa kaistaa suoraan eteeni n. 50m päässä, hänellä nopeus n. 90km/h.
Renkaat ulvahti mutta onneksi vauhti hidastui hallitusti ja jäi vielä väliäkin.

Myös yhden turbon olen kierrättänyt rikki..

T. Pasi
klover
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Loka 02, 2003 20:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja klover »

Omia kokemuksia ei ole sp:n lastuista. Mutta kaveri teki apc moddauksen 9000 -86 saabiini.
Siinä oli putkisto, va.putsari, bensapaineensäädin ja modattu apc ahtopaineen säädöllä. Paineet olivat siellä 1.5-1.9 bar paikkeilla! :lol:
Ja kyllä saabi kulki lujaa!! 8O
Kytkin alkoi luistaa kun olin ajanut n. 10tkm.
Vastaa Viestiin