Ohje
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ohje
Täällä voi ilmoittaa varastetun autonsa. Muista antaa autosta mahdollisimman yksityiskohtaiset tiedot (malli, väri, rekisterinumero, erikoistuntomerkkejä, paikkakunta, puhelinnumero). Muista ilmoittaa kun autosi on löytynyt.
Havainnoista ilmoittakaa omistajalle tai poliisille numeroon 10022.
Saat auton etsintään tuhat silmäparia lisää
Havainnoista ilmoittakaa omistajalle tai poliisille numeroon 10022.
Saat auton etsintään tuhat silmäparia lisää
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Tai varkaat ovast semmoisia "talidomeja", jotka kävivät alkusyksystä mun autossa. Veivät autosta kolme cd-levyä (joista kolmas oli vielä soittemassa) ja maglite-lampun. Ei kelvannu Oakleyt (~210EUR), Leatherman Juice CS4 (~aika paljon euroja), mun "rohkaisuryyppypulloa" (on tosi läheltä piti tilanteita varten), "pinohiiren" mankkaa (ei edes paneelia) ja homman kruunasivat sillä, että laittoivat hanskalokeron lukkoon (mitä se normaalisti ei ole)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mä tiedän ketkä sillä kävi!dimebak kirjoitti:Tai varkaat ovast semmoisia "talidomeja", jotka kävivät alkusyksystä mun autossa. Veivät autosta kolme cd-levyä (joista kolmas oli vielä soittemassa) ja maglite-lampun. Ei kelvannu Oakleyt (~210EUR), Leatherman Juice CS4 (~aika paljon euroja), mun "rohkaisuryyppypulloa" (on tosi läheltä piti tilanteita varten), "pinohiiren" mankkaa (ei edes paneelia) ja homman kruunasivat sillä, että laittoivat hanskalokeron lukkoon (mitä se normaalisti ei ole)
Kasper, Jesper ja Joonatan. 3 iloista rosvoa!
Kun pakko on, niin siepataan, ei tarpeetonta milloinkaan.
Hei rensselit selkään ja nassakat kourahan, Kasper ja Jesper ja Joonatan
Eli tarvitsivat vaan cd-levyjä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ikävää todeta että varkaat kehittyvät nopeammin kun mitkään hälyyttimet tai ajon estot on miltei sama miten on estetty niin lähtee jos on sellainen porukka asialla joka sen auton haluaa, toki se ehkäisee harrastelija varkaat mutta ei ammattilaisiaSpeedou kirjoitti:Käyppäs koputtamassa puuta! Ne varkaat on vaan nykyään pirun taitavia
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Tuntuu aika pöljältä asentaa just ohjeiden mukaisesti jokin häläri.
Itse olen säveltänyt omia jippoja ja tehnyt mutkia matkaan.
Jos joku, koulunsa käynyt, ohjeet lukenut varas tunkeutuu autooni, ei ainakaan törmää ohjekirjan mukaiseen asennukseen.
Paras vinkki, rosvolle, on liimata kyseisen hälärimerkin tarra sivulasiin. Nyt rosvo tietää, minkä käsikirjan mukaan mennään tähän kohteeseen.
Lisäksi teen muutaman oman jipon.
Vuosia sitten Fiiattiini tekemäni, häläri oli yksinkertainen.
Torven releeltä vedin sisävalosulakkeelle piuhan, jonka väliin asensin piilokytkimen.
Avaappas ovi , niin alppitorvet raikaa.
Tuo pelasti Fiiun kaksi kertaa.
Toisella kerralla oli kiva katsoa, kun hyllyvämahainen rosvo paineli karkuun, maha hyllyen, minkä kintuista kerkes.
Viritin vaan kylmästi hälärini uudestaan.
Itse olen säveltänyt omia jippoja ja tehnyt mutkia matkaan.
Jos joku, koulunsa käynyt, ohjeet lukenut varas tunkeutuu autooni, ei ainakaan törmää ohjekirjan mukaiseen asennukseen.
Paras vinkki, rosvolle, on liimata kyseisen hälärimerkin tarra sivulasiin. Nyt rosvo tietää, minkä käsikirjan mukaan mennään tähän kohteeseen.
Lisäksi teen muutaman oman jipon.
Vuosia sitten Fiiattiini tekemäni, häläri oli yksinkertainen.
Torven releeltä vedin sisävalosulakkeelle piuhan, jonka väliin asensin piilokytkimen.
Avaappas ovi , niin alppitorvet raikaa.
Tuo pelasti Fiiun kaksi kertaa.
Toisella kerralla oli kiva katsoa, kun hyllyvämahainen rosvo paineli karkuun, maha hyllyen, minkä kintuista kerkes.
Viritin vaan kylmästi hälärini uudestaan.
-
- "Turbo"
- Viestit: 239
- Liittynyt: La Touko 08, 2004 17:37
- Paikkakunta: Helsinki
Paikkakunta otsikossa olisi hyvä
Niin näkee heti, että voisiko olla lähistöllä
Famous last words...famus sista ord
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
Re: Ohje
Eikö tämän(kään) palstan jälkiviisasteluja saa millään kuriin?
Aina eräsnimeltämainitsematon aukoo näitä "oliko häläriä, asenna ajonesto, elä asenna ohjeiden mukaan, laita omia kytkentöjä"-mantrojaan.
Ohjeiden mukaan asennettu häläri/ajonesto auttaa vianpaikallistamisessa, jos vaikka sattuu auto vaihtamaan omistajaa ja edellinen omistaja ei välttämättä tiedä, saati muista mitenkäs tulikaan kytkettyä viimesin.
Ammattivaras varsinkaan ei rupea (eikä piripäät ymmärrä/osaa) parkkipaikalla ropaamaan ja poistelemaan ajonestoja yms. Jos auto oikeasti halutaan viedä, niin se viedään hinaten tai muulla tavoin toisella kulkineella. Sitä ei estä mikään, ei edes lukittu talli, nähty on.
Eiköhän jo autonsa/tavaransa menettänyttä riso aivan tarpeeksi ilmankin näitä naurettavia laukomisia. Eikös tarkoitus ole, että huudellaan aiheeseen vain, jos sattuu olemaan vinkkiä kadonneen löytämisen edistämisestä tms? Siihen ei nuo em. mantrat auta.
-Sami
Aina eräsnimeltämainitsematon aukoo näitä "oliko häläriä, asenna ajonesto, elä asenna ohjeiden mukaan, laita omia kytkentöjä"-mantrojaan.
Ohjeiden mukaan asennettu häläri/ajonesto auttaa vianpaikallistamisessa, jos vaikka sattuu auto vaihtamaan omistajaa ja edellinen omistaja ei välttämättä tiedä, saati muista mitenkäs tulikaan kytkettyä viimesin.
Ammattivaras varsinkaan ei rupea (eikä piripäät ymmärrä/osaa) parkkipaikalla ropaamaan ja poistelemaan ajonestoja yms. Jos auto oikeasti halutaan viedä, niin se viedään hinaten tai muulla tavoin toisella kulkineella. Sitä ei estä mikään, ei edes lukittu talli, nähty on.
Eiköhän jo autonsa/tavaransa menettänyttä riso aivan tarpeeksi ilmankin näitä naurettavia laukomisia. Eikös tarkoitus ole, että huudellaan aiheeseen vain, jos sattuu olemaan vinkkiä kadonneen löytämisen edistämisestä tms? Siihen ei nuo em. mantrat auta.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re:
Pitää varmaan ottaa yhteyttä Marc Weber Tobiakseen - kaveriin, joka tiirikoi parhaimmillaan 7 sekunnissa (ja keskimäärin n. 4 minuutissa) maailman turvallisimmaksi hehkutetun Medeco3 -lukon, jolla suojataan mm. Pentagonia ja Yhdysvaltain ydinaseiden laukaisutiloja. "High-security" -lukon pitäisi kestää tiirikointiyrityksiä minimissään 10-15 minuuttia ennen antautumistaan.Mimmi kirjoitti:Noh, samainen taho (SVK) tarjoaa 10 000eeron palkkion toimivasta käynnistykseneston ohituspalikasta.
Sama tarjoushan on voimassa myös Abloy Exec lukon toimivaan tiirikkaan.
Lisätietoja ko. kaverista ja mielenkiintoinen artikkeli luettavaksi muutenkin - vaikkei autoihin sinänsä suoraan liitykään: http://www.wired.com/techbiz/people/mag ... ntPage=all
.pi.
9000 CSE 2.0T Jubilee
Re: Ohje
Kaikista helpoin tapa ohittaa ajonestot ja hälärit on viedä avaimet kaukosäätimineen päivineen.
Näin kävi joskus itselle, olin juuri asentanut ajonestot ja hälyt... auto on edelleen teillä tietämättömillä ja vakuutusyhtiö ei korvannut vedoten tuohon että vietiin omilla avaimilla.
Näin kävi joskus itselle, olin juuri asentanut ajonestot ja hälyt... auto on edelleen teillä tietämättömillä ja vakuutusyhtiö ei korvannut vedoten tuohon että vietiin omilla avaimilla.