On muuten Prius kipakampi tuolla alhaisissa nopeuksissa, aivan kuten sähkömoottorin ja CVT-vaihteiston yhdistelmän pitääkin verrattuna pitkävälityksiseen ottomoottoriin. CVT myös meinaa ettei sille vaihdekepille tarvitse ihan liikaa kurottaa, parannusta siis ergonomiaan. Nahkaa löytyy myös Priuksen listalta nykyään, toki lama-suomi uuden auton ostaja ei sitä henno rustata vaan ostaa karvalakin, parhaimman varustetason mukana tulee nykyään nahkaa.Pakari kirjoitti:V.J.S: Perustele seuraavat seikat. Miksi pitäisi valita alla olevat jutut:
- Auto jossa ei ole suorituskykyä.
- Juuttisäkkisisusta.
- Vain vähän keskiaikaista kirkonpenkkiä huonommat istuimet.
- Aivan kamala ergonomia.
(Toyota on ainoa merkki tähän mennessä jossa olen istuskellut jossa ergonomia on pettänyt aivan täydellisesti. Silloin kun mahtuisi juuri istumaan ratin ja kirkonpenkin väliin niin ei yltä vaihdekepille)
- Jatkuva pelko takamuksessa että koska turvavyöt pettää, turvatyynyt laukee silmille, ohjaus pettää, kaasu jumiutuu pohjaan.. jne jne..
- Harmaa ja täysin epäonnistunut muotoilu.
...
listaa vois jatkaa loputtomiin..
Airbag jutut tulikin jo aikaisemmin, eli on myös Saabilla käytetty Takatan vermeitä. Lämmin ja kostea ilmasto on noille pahinta, eli täällä ollaan vielä suhteellisen pienellä riskillä.
Suosittelen kokeilemaan, voit yllättyä. Nissan Leaf oli myös iloinen yllätys, 0-60km/h oli todella kipakka peli. Tottakai käytön mukaan auton valinta, mutta ei se estä sitä että pysyy teknologiassa mukana ja ymmärtää miksi joku semmoisen ehkä tahtoo. Jos ahdistaa niin onneksi internetistä pääsee vielä aika helposti pois.