![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Meillä saabin verrokkina S60 t5 ja S40 turbo .Vanha pihan tonnarikin pesee tuon uudemmista 9-5 vastaavan S60 ajettavuudessa, tehossa, kulutuksessa sekä matkustus- että tavaratiloilla.Amiraali kirjoitti: ↑Ti Marras 30, 2021 18:29Ps: Verrokkina nyt varsinainen bensakrematorio,
2,4 l vapaasti hengittävä V70 mark1 Volvo automaattina.
Voimaa kun tarviis vaikka rivakkaan kiihdytykseen, niin mitään muuta ei tapahdu kuin vitoskoneen armoton parkuminen ( joka on kuulemma joittenkin mielestä hieno saundi ) Sekä automaatin arpominen sopivaa vaihdettä etsiessä Ja tankissa käyvä vielä armottomampi pyörre..
Nim. Saabia ikävöin..
t:A
Mun mielestä OG95 on parempi kuin NG93. Perstuntumalta femma lämpeni nopeammin.
Joo totta, on autoja jotka alkavat puhaltamaan lämmintä nopeamminkin, osassa varmaan erillisiä lämpövastuksia? Itse tarkoitin automatiikan toimintaa. Eli NG93 ei tarvitse montaa kertaa vuodessa koskea säätöihin pl. huurteenpoisto matkan alkuvaiheessa.
...ja pöhnötyksen lisäksi se hallitsee peilien lämmityksen, takalasin lämmityksen ja jopa persgrillien ohjauksen automagialla. Ja osaa kääntää sisäkierron päälle tuulilasia pestessä, ettei lasolit lemahda nokkaan.
Viiru femma osaa nämä myös.
Kyllä femmankin auto-asento toimii hyvin, ei tarvi kuin lämpötilaa säätää vaatetuksen mukaan. Mutta miten NG93 saa istuinlämmityksen automatisoitua? Mä joudun aina laittamaan sen napista päällä.aero kirjoitti: ↑Ke Joulu 01, 2021 09:38...ja pöhnötyksen lisäksi se hallitsee peilien lämmityksen, takalasin lämmityksen ja jopa persgrillien ohjauksen automagialla. Ja osaa kääntää sisäkierron päälle tuulilasia pestessä, ettei lasolit lemahda nokkaan.
Se on oikeesti aika fiksu systeemi.
Edit: geneettisesti Saabissa on parasta just tällänen asoioiden miettiminen ns. loppuun asti; joko automaattisena tai helposti käytettävänä.