Sähköautoista yleensä
Re: Sähköautoista yleensä
Tesla päivittää taas hintojaan joillain markkinoilla, tällä kertaa ylöspäin:
https://finance.yahoo.com/news/tesla-sh ... 27793.html
Alkaisko sähköautojen hinnanalennukset olla hetkeksi nähty, kun hintajohtaja näin kääntää kurssiaan? Y-tesla on kuitenkin luokassaan tietynlainen hintabenchmark.
https://finance.yahoo.com/news/tesla-sh ... 27793.html
Alkaisko sähköautojen hinnanalennukset olla hetkeksi nähty, kun hintajohtaja näin kääntää kurssiaan? Y-tesla on kuitenkin luokassaan tietynlainen hintabenchmark.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Sähköautoista yleensä
Kuluttaja lehdessä oli tehty vissiin 47 sähkärin rangetesti. Vois olla mielenkiintoista luettavaa jos jollain on lehden tilaus.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Sähköautoista yleensä
Jotain kerrottavaa meidän Renault Zoe:sta. Reviiri on kasvanut tästä Joensuusta tuonne Kuopioon saakka. Pari reissua on tehty Kuopioon naurettavilla kustannuksilla. Kun Kuopion Ikea antaa ladata ilmaiseksi 22kW tolpista, käytännössä sieltä pääsee kotimatkalle täydellä akulla. 15min piti ottaa lisää virtaa ekalla kerralla käydessä ennen kotia. Noin 8€ oli matkan energiat.
Oli tässä murhettakin. Yksi päivä liikkeelle lähtiessä kuului kova pamahdus ja samalla syttyi mittaristoon check abs, check braking system, check hill start assist. Samalla hävisi luistonesto ja abs käytännössä. Auto kuitenkin kulki edelleen ja jarrut toimi perinteisesti lukkiutuvina. Eurot pyöri mielessä, että nyt tuli kalliiksi. Ajettiin kuitenkin reissu, jotain 90km.
Kotona auto oli tallissa sulamassa ja vaimo sitten oli lähdössä kauppaan. Oikea takapyörä meni ihan umpijumiin peruuttaessa ulos. Saab 9-5 sitten pelasti lähdön. Hommaa siinä tutkin ja tulin siihen tulokseen, että jarrurumpu pitää saada auki.
Seuraavana päivänä ostin sopivan hylsyn napamutteriin ja sain rummun pois paikaltaan siten, että mutterin irrotuksen jälkeen laitoin renkaan takaisin paikalleen ja heiluttelin koko pakettia. Vikakin sieltä löytyi helposti. Jarrukengän kitkapinta oli irronnut. Jarrusylinterit jo hikoili nestettä kummallakin puolella. Eli tein sitten kenkien ja sylinterien vaihdon tuohon.
Mitä kaikki sitten maksoi? Meni siinä vajaa 110€ ja se sisältää osat, nesteet ja sen 36mm hylsyn. On nämä sähköautojen viat kyllä melkoisia. Niin, ne vikavalot nollautui itsestään.
Oli tässä murhettakin. Yksi päivä liikkeelle lähtiessä kuului kova pamahdus ja samalla syttyi mittaristoon check abs, check braking system, check hill start assist. Samalla hävisi luistonesto ja abs käytännössä. Auto kuitenkin kulki edelleen ja jarrut toimi perinteisesti lukkiutuvina. Eurot pyöri mielessä, että nyt tuli kalliiksi. Ajettiin kuitenkin reissu, jotain 90km.
Kotona auto oli tallissa sulamassa ja vaimo sitten oli lähdössä kauppaan. Oikea takapyörä meni ihan umpijumiin peruuttaessa ulos. Saab 9-5 sitten pelasti lähdön. Hommaa siinä tutkin ja tulin siihen tulokseen, että jarrurumpu pitää saada auki.
Seuraavana päivänä ostin sopivan hylsyn napamutteriin ja sain rummun pois paikaltaan siten, että mutterin irrotuksen jälkeen laitoin renkaan takaisin paikalleen ja heiluttelin koko pakettia. Vikakin sieltä löytyi helposti. Jarrukengän kitkapinta oli irronnut. Jarrusylinterit jo hikoili nestettä kummallakin puolella. Eli tein sitten kenkien ja sylinterien vaihdon tuohon.
Mitä kaikki sitten maksoi? Meni siinä vajaa 110€ ja se sisältää osat, nesteet ja sen 36mm hylsyn. On nämä sähköautojen viat kyllä melkoisia. Niin, ne vikavalot nollautui itsestään.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Sähköautoista yleensä
Nonniih, toistaiseksi näyttää sille että tuo parkkipaikkakolari, missä eclipse sai siipeensä, on hanskassa. Eli tämä mummeli on vahinkoilmoituksen tehnyt. Piti tänään käydä luovuttamassa tuo pois.
Tilalle tuli Opel Mokka-E. Hetki piti raapia päätä tuon etäsovellutuksen kanssa, kun käyttäjätunnusta tehdessä väitti että tunnuksen on jo olemassa. Olihan ne, ton pösön jäljiltä sama stellantiksen appi käytössä toisilla logoilla vaan. Samalla tosin ilmoitti että salasana on vaihdettava jostain syystä. Voihan v***tu mikä operaatio tuo nyt sitten oli. Laittoi siihen sitten minkä tahansa salasanan, siis käytän salasanageneraattoria, aina valitti että liian helppo esimerkiksi "TC5/:@r"}wE2CV%)!iD.cFfc,`-\*G" .
Neljä seuraavista ehdoista on täytyttävä:
- vähintään 8-16 merkkiä (Mitähän mahtaa tarkalleen ottaen tarkoittaa)
- Pieniä kirjaimia
- Isoja kirjaimia
- Erikoismerkkejä joista lista erikseen
Noh, ainakin 20 kertaa yritin ja joka kerta yritin keksiä mikä menee pieleen. Lopulta hokasin että pilkku ja/tai piste eivät olleet sallittuja merkkejä. Unixmiehet saattavat tietääkin mitä pilkku-piste-piste tarkoittaa, mutta itse käytän sitä keskellä salasanaa vaikeuttamassa sitä.
Olipas hankalaa.
Omasta autostani kuuluu ensimmäisen kerran positiivisia asioita. Maahantuoja on löytänyt vian ja vakkari toimii nyt kuten sen pitää. Samoin nuo muutkin hankalat viat ovat pois päiväjärjestyksestä, kuten 12V akun lataus ja parkkitutkat. Kameroiden kalibrointi on vielä kesken, mutta lupailivat ensiviikon lopulla tai seuraavan viikon alussa autoa takaisin. Täällä sitten paikallisesti korjaavat vielä vetokoukun.
Yllä olevan tiedon sain kun otin paikalliseen diileriin yhteyttä ja kyselin loppuuko mulla sähkösopimus ennenkuin vakkari on kunnossa. Tästä viestistä oli kysymys https://www.kaleva.fi/oulun-energian-as ... ss/6286269
Tilalle tuli Opel Mokka-E. Hetki piti raapia päätä tuon etäsovellutuksen kanssa, kun käyttäjätunnusta tehdessä väitti että tunnuksen on jo olemassa. Olihan ne, ton pösön jäljiltä sama stellantiksen appi käytössä toisilla logoilla vaan. Samalla tosin ilmoitti että salasana on vaihdettava jostain syystä. Voihan v***tu mikä operaatio tuo nyt sitten oli. Laittoi siihen sitten minkä tahansa salasanan, siis käytän salasanageneraattoria, aina valitti että liian helppo esimerkiksi "TC5/:@r"}wE2CV%)!iD.cFfc,`-\*G" .
Neljä seuraavista ehdoista on täytyttävä:
- vähintään 8-16 merkkiä (Mitähän mahtaa tarkalleen ottaen tarkoittaa)
- Pieniä kirjaimia
- Isoja kirjaimia
- Erikoismerkkejä joista lista erikseen
Noh, ainakin 20 kertaa yritin ja joka kerta yritin keksiä mikä menee pieleen. Lopulta hokasin että pilkku ja/tai piste eivät olleet sallittuja merkkejä. Unixmiehet saattavat tietääkin mitä pilkku-piste-piste tarkoittaa, mutta itse käytän sitä keskellä salasanaa vaikeuttamassa sitä.
Olipas hankalaa.
Omasta autostani kuuluu ensimmäisen kerran positiivisia asioita. Maahantuoja on löytänyt vian ja vakkari toimii nyt kuten sen pitää. Samoin nuo muutkin hankalat viat ovat pois päiväjärjestyksestä, kuten 12V akun lataus ja parkkitutkat. Kameroiden kalibrointi on vielä kesken, mutta lupailivat ensiviikon lopulla tai seuraavan viikon alussa autoa takaisin. Täällä sitten paikallisesti korjaavat vielä vetokoukun.
Yllä olevan tiedon sain kun otin paikalliseen diileriin yhteyttä ja kyselin loppuuko mulla sähkösopimus ennenkuin vakkari on kunnossa. Tästä viestistä oli kysymys https://www.kaleva.fi/oulun-energian-as ... ss/6286269
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Sähköautoista yleensä
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Sähköautoista yleensä
Eipä tullut auto tuolloin. Seuraava arvio saapumisajasta Ouluun on huomenna klo 8:51anv kirjoitti: ↑To Huhti 04, 2024 22:21... lupailivat ensiviikon lopulla tai seuraavan viikon alussa autoa takaisin. Täällä sitten paikallisesti korjaavat vielä vetokoukun.
Yllä olevan tiedon sain kun otin paikalliseen diileriin yhteyttä ja kyselin loppuuko mulla sähkösopimus ennenkuin vakkari on kunnossa. Tästä viestistä oli kysymys https://www.kaleva.fi/oulun-energian-as ... ss/6286269
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
-
- "Aero"
- Viestit: 391
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Sähköautoista yleensä
Luettavaa:
Talouselämä, monta aukeamaa sähköautovalmistajsita ja tuotannosta.
Mikrobitti: Latusviidakossa - ei tuolla nimellä juttu, mutta kertoo noista äpeistä ym. aloittelijoille.
Ja Taloustaidossa oli kans juttu sähköhimmeliin siirtyville.
Talouselämä, monta aukeamaa sähköautovalmistajsita ja tuotannosta.
Mikrobitti: Latusviidakossa - ei tuolla nimellä juttu, mutta kertoo noista äpeistä ym. aloittelijoille.
Ja Taloustaidossa oli kans juttu sähköhimmeliin siirtyville.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Sähköautoista yleensä
Jummijammi, minä sain autoni takaisin. Vieläpä toimivana, vielä sisältä ja ulkoa pestynä. Oli reissussa 4kk ja 13pv. Kilometrejä näytti karttuneen 1300 joista 500km ajoa maahantuojalle.
Pienenä yksityiskohtana jättivät autoon dataloggerin, jolla pyrkivät selvittämään tuota zombie ilmiötä. Se kun vaivaa aika montaa yksilöä, eikä siihen ole oikein lääkettä vielä löytynyt. Omassa tapahtui toissa talvena 4 kertaa. Tämän talvenhan tuo siis talvehti maahantuojalla.
Pienenä yksityiskohtana jättivät autoon dataloggerin, jolla pyrkivät selvittämään tuota zombie ilmiötä. Se kun vaivaa aika montaa yksilöä, eikä siihen ole oikein lääkettä vielä löytynyt. Omassa tapahtui toissa talvena 4 kertaa. Tämän talvenhan tuo siis talvehti maahantuojalla.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Sähköautoista yleensä
Perskutarallaa, olihan ne vielä fixarillakin mokanneet. Tavaratilan kuminen suojamatto. Oliko se ihan pakko silikonilla kiillottaa! Sama kuin aloittelevana motoristina kiilloitin motskarin penkin vastaavalla aineella... VIRHEanv kirjoitti: ↑To Huhti 25, 2024 21:26Jummijammi, minä sain autoni takaisin. Vieläpä toimivana, vielä sisältä ja ulkoa pestynä. Oli reissussa 4kk ja 13pv. Kilometrejä näytti karttuneen 1300 joista 500km ajoa maahantuojalle.
Pienenä yksityiskohtana jättivät autoon dataloggerin, jolla pyrkivät selvittämään tuota zombie ilmiötä. Se kun vaivaa aika montaa yksilöä, eikä siihen ole oikein lääkettä vielä löytynyt. Omassa tapahtui toissa talvena 4 kertaa. Tämän talvenhan tuo siis talvehti maahantuojalla.
Pitää iltapäivällä lähteä näyttämään tuota fixarille. Eihän tuo kallis matto ollut (90eur), mutta pikkuasiat ottaa päähän.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Sähköautoista yleensä
Heh joo, tuo oli tosissaan kuin curlingkenttä. Kävin siellä fixarilla vähän kyselemässä niin pesivät sen. Parempi siitä tuli, mutta edelleen käyttökelvoton. Fixarin kommentti oli, "paremmaksi sitä ei saa, mutta laita matto päälle, jos vielä luistaa" . Tilasin sitten uuden maton.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ma Heinä 08, 2013 10:40
Re: Sähköautoista yleensä
Jännä juttu toi sähköauton zombimode. Olen nyt ensimmäisen talven EV6 lla ajellut ja kilsoja tullut kaikki 10000km. Mutta siis kertaakaan ei ole tuo zombimode iskenyt. No ehkä kerran eli auton luovutuspäivänä. Piti sammuttaa auto, että sai vaihteen päälle. Pitää vissiin koputtaa piuuta
Re: Sähköautoista yleensä
Oli kans kerran fiksattu muovimatto jollain silikonilla, perus pesu ei kans auttanut mut kun kuskasin jotain hiekkasii romuja niin seuraavan pesun jälkeen oli ok.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Sähköautoista yleensä
Ei ollut zombiemode, jos pelkkä restart riitti. Todennäköisesti unohtui painaa jarrua yhtäaikaa EV-nappulan kanssa? Tällöin riittää vaan uusi yritys. Zombiemoden iskiessä pitää auto saada nukkumaan ennen uutta yritystä. Ainakin tämä toimii: Auto lukkoon ja avainten kantaman ulkopuolelle viideksi minuutiksi. Sitten takaisin autoon ja ajele pois. Kokeilematta on, mutta uskoisin toimivan: Sammuta auto ja käytä kuskin ovea auki. Odottele kuskin penkillä koskematta mihinkään 5min. Paina jarrua, starttaa auto ja aja pois.juhanahm.jhm kirjoitti: ↑Pe Touko 10, 2024 22:43Jännä juttu toi sähköauton zombimode. Olen nyt ensimmäisen talven EV6 lla ajellut ja kilsoja tullut kaikki 10000km. Mutta siis kertaakaan ei ole tuo zombimode iskenyt. No ehkä kerran eli auton luovutuspäivänä. Piti sammuttaa auto, että sai vaihteen päälle. Pitää vissiin koputtaa piuuta
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Sähköautoista yleensä
Monesti kysytään et kuinka pitkälle Corsan akulle pääsee..
No olikohan kolmas kerta kun ajelen reissus akun tyhjäksi tän reilun 14kuukauden ja 33tuhannen aikana et kovin relevantti kysymys ei ole itelle ollut
No Paimiosta (Turun kupeessa) Hesaan 147km suuntaansa ei pääse välilataamatta ees taas.
Eka pysähdys Lohjan ABC:llä ajatuksella ettei tartte heti ettii vessaa perille päästyään ja kuppi kahvia. Akku oli vähän täysi pikalataukseen mutta latasin kun kerran pysähdyttiin ja antoi valinnan vapautta kotimatkaan.
Keikalta kotiinpäin Neste Kivihovin ramppille kääntyessä tuli 12% akku vähissä varoitus ja latasikin ihan kivasti
Sämpylää mutustaessa latasi turhankin paljon kun kotipihalla akkua oli vielä 34%
Kotona pörssisähköllä akku täyteen sen loput 30kilowattii, alle kolmella eurolla.
Ohan tuollainen matkailu kallista työmatka-ajeluun verrattuna mut 1.8e litrahinnalla bensaa sais 9.6litraa niin on se vielä varsin kohtuullista tuollaiseen 300kilsan rykäsyyn..
PS. P-töölö veloitti 46euroo parkkeerauksesta
No olikohan kolmas kerta kun ajelen reissus akun tyhjäksi tän reilun 14kuukauden ja 33tuhannen aikana et kovin relevantti kysymys ei ole itelle ollut
No Paimiosta (Turun kupeessa) Hesaan 147km suuntaansa ei pääse välilataamatta ees taas.
Eka pysähdys Lohjan ABC:llä ajatuksella ettei tartte heti ettii vessaa perille päästyään ja kuppi kahvia. Akku oli vähän täysi pikalataukseen mutta latasin kun kerran pysähdyttiin ja antoi valinnan vapautta kotimatkaan.
Keikalta kotiinpäin Neste Kivihovin ramppille kääntyessä tuli 12% akku vähissä varoitus ja latasikin ihan kivasti
Sämpylää mutustaessa latasi turhankin paljon kun kotipihalla akkua oli vielä 34%
Kotona pörssisähköllä akku täyteen sen loput 30kilowattii, alle kolmella eurolla.
Ohan tuollainen matkailu kallista työmatka-ajeluun verrattuna mut 1.8e litrahinnalla bensaa sais 9.6litraa niin on se vielä varsin kohtuullista tuollaiseen 300kilsan rykäsyyn..
PS. P-töölö veloitti 46euroo parkkeerauksesta
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992