Näin on, ja taitaa olla scanialle vähän liikaa linkissä oleva touhu...Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin löytyyhän joka autosta joitain hyviä ominaisuuksia
http://www.youtube.com/watch?v=Lym_fL6KMhA
Näin on, ja taitaa olla scanialle vähän liikaa linkissä oleva touhu...Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin löytyyhän joka autosta joitain hyviä ominaisuuksia
Kyllä ne armeijan Scaniat oli ainakin kaksikymmentä vuotta sitten usein kiinni maastossa, kun niitä Zilillä kertausharjoituksissa ollessani pois pulasta vinssasin. (nimimerkillä kokemusta on) Sitä en tiedä miten ne näin 2000 luvulla pärjää maastossa.9000CD23T kirjoitti:Näin on, ja taitaa olla scanialle vähän liikaa linkissä oleva touhu...Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin löytyyhän joka autosta joitain hyviä ominaisuuksia
http://www.youtube.com/watch?v=Lym_fL6KMhA
Ne on niin perkeleen kalliita vehkeitä (puutavara-auto maksaa 200 000 euroa), ettei niitä voi valita pelkästään merkkiuskollisuuden perusteella. Esimerkiksi vasta otettu tarjous Sisusta, Scaniasta, Volvosta ja Ivecosta paljastaa, että Iveco on 30t € edullisempi kuin toiseksi halvin. Renault on samat 30 tonnia halvempi kuin Volvo, vaikka autot ovat nykyään tekniikaltaan käytännössä samaa paskaa.Georges27 kirjoitti:Mutta ehkä raskaassa kalustossa ylipäätään (myös maanrakennus, traktorit...) on merkkiuskollisuus kovempi kuin pienemmässä kalustossa.
on tosiaan. menee tuohon aikaan illasta jo mallimerkinnät sekaisin. siis e39 tarkoitinusvaa putkeen kirjoitti:Eiks E46 ole M3.....
Muuten ihan hauskaa amishuumoria, mutta Scania on huomattavasti edullisempi hankintahinnaltaan kuin pääkilpailijansa Mersu ja Volvo.booster kirjoitti:niin eikös sitä niin sanota että kun rahat ei riitä scaniaan niin alkaa muutki vaihtoehdon vaikuttaan hyviltä.
Näin ei ollut ainakaan syksyllä, Scanian tarjous oli selvästi huonoin.Nisse kirjoitti:Muuten ihan hauskaa amishuumoria, mutta Scania on huomattavasti edullisempi hankintahinnaltaan kuin pääkilpailijansa Mersu ja Volvo.booster kirjoitti:niin eikös sitä niin sanota että kun rahat ei riitä scaniaan niin alkaa muutki vaihtoehdon vaikuttaan hyviltä.
Joulukuun alussa saatu tarjous kaikilta ns. suurilta ja Scania oli edullisin puutavara-autoksi. R730 muun muassa oli edullisempi kuin Sisu Polar 600.Olli Kinaret kirjoitti:Näin ei ollut ainakaan syksyllä, Scanian tarjous oli selvästi huonoin.
Missä asennutitte sijaislaitteet, kraanan ja muut tukinajoon kuuluvat releet Weckman'lla Heinolassako, naapurilla 5 tukkirekkaa ja kaikki tehty Heinolassa, sano vaan ettei täällä swedussa osata niinkuin siellä, täältä saa kuulemma hyvän näköstä, mutta kestämätöntä paskaa.Nisse kirjoitti: Joulukuun alussa saatu tarjous kaikilta ns. suurilta ja Scania oli edullisin puutavara-autoksi. R730 muun muassa oli edullisempi kuin Sisu Polar 600.