Erimielisyyksiä autoliikkeen kanssa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Erimielisyyksiä autoliikkeen kanssa

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Olisipa mielenkiintoista tietää miten laskuttamisesi käytännössä onnistuisi jos auto on jo heidän nimissä ja kaupanteko muutenkin suoritettu? Pientä vedätystä ilmassa?

Se on toki ymmärrettävää, että avaimen puuttuminen on kiusallista. Ihan maalaisjärjellä ajatellen liikkeen oikeudet rajoittuu siihen, että ilmasevat sulle mielipahan asiasta, eiks vaan?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Nisse
"Turbo"
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 19:24

Re: Erimielisyyksiä autoliikkeen kanssa

Viesti Kirjoittaja Nisse »

lucaf kirjoitti:Ihan maalaisjärjellä ajatellen liikkeen oikeudet rajoittuu siihen, että ilmasevat sulle mielipahan asiasta, eiks vaan?
Näin luulisi. Tietysti pahoittelin itsekin asiaa, kun huoltomies soitti ja lupasin vielä katsoa, josko avain eteen sattuisi tuolta jostain tallin nurkasta. Sen ymmärrän, että heitä harmittaisi pirusti, jos tahallani olisin ottanut ko. tarvikkeen mukaan, mutta kun minulla ei ole mitään hajua, että missä se voisi olla (saati mitä minä sillä tekisin, kun se ei sovi mihinkään muualle). Koska olen tarvinnut kyseistä avainta niinkin monesti kuin pari kertaa vuodessa, niin onpa kumma, etten sen katoamista ole heti huomannut.

Noh, katsellaan nyt rauhassa, että vieläkö heiltä tulee yhteydenottoja asian tiimoilta. Harmittaa vain, kun sitä luulee välttyvänsä tällaisilta, kun ostaa autonsa ison merkin merkkiliikkeestä, eikä miltään jopparilta tai yksityiseltä. Näköjään ei. Pitäisivät vain turpansa kiinni, kun eivät Saabistakaan mitään hyvittäneet verukkeella "liian iso bensakone".
Mercedes Benz C 200 CDI AT -02
Vastaa Viestiin