idiotismin ennätys?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
axp102
"Hirsch"
Viestit: 880
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 19:03
Paikkakunta: Hyvinkää

idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja axp102 »

no niin... väistämätön on tapahtunut. 11 päivää 9-5 aeron omistajana ja kortti lähti että heilahti. oli täydellinen viikonloppu. perjantaina kohti kouvolaa suoraan töistä ja porvoon motarilla 141km/h. ja sitten illalla baarissa otin huikat erään kaverin mukista ja silmätippojahan siellä oli. molemmilta jalat alta 20 sekunnissa. jepjep. ja sitten sokerina pohjalla kotimatkalla tänään 145km/h kasikympin alueella. sain sentään siirtoluvan kotio. hyvinkään apulaisnumismaatikon puhuttelun kautta käräjille mars. meidän mammalla se on nyt kiva "kauppakassi".
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Pistit paremmaksi, itselläni kerkes pommari olla reilu 3 viikkoo ennenku lähti kortti. :)

-Sami
Viimeksi muokannut Tobbana, Su Huhti 11, 2010 08:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4959
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Nuo silmätipat jutut ovat ikäviä ja aina vähän väliä niistä saa lehdistä lukea.....Linnaan vaan niiden laittajat. Mutta tosin toisen lasista ei kannata ikinä juoda.

:arrow: Ja kortin menetys taas on itsestä ja omasta kaasujalasta kiinni, mutta sekin on taas ikävää kun kortti lähti. Ja tämän ei ole tarkoitus olla v**tuilua.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja mike »

Tuli jotenkin toi menneitten vuosien ralli mieleen...

"Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin.
Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin.
Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö."

No ei vaiskaan. Tervettä itseironiaa aloittaja osoittaa. Tyrmäystippajutut on persiistä mutta korttihommat - ne menee sitten omaan piikkiin.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja muppelo »

ikäväkyllä ihminen yleensä oppii parhaiten kantapään kautta..

ja tunnustan kyllä että niin minäkin :wink:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

mike kirjoitti:
"Mä aina remusin ja lemusin ja rahaa vippasin.
Ja kavereiden paukut vielä salaa kippasin.
Mä olin häirikkö, mä olin häirikkö."
Tuo laulu on melkein kun kattois peiliin :D

Kortti oli mullakin nuorena kuivumassa (lähes 20v. sitten)
Nyt on perhettä ja Malttia, tai ainakin luulen niin 8)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Kyllähän itselläkin on korttia kuivateltu moneen otteeseen, ja jostakin kumman syystä ensimmäinen kerta liittyi jotenkin ensimmäisen Turbosaappaan ostamiseen..

Ja ei sitten ikinä tuoppia vartioimatta, tai esim. vessakäynnin jälkeen aina uusi :!:

Yksi kaveri on piesty raukkamaisesti tippojen avulla, ja itsellenikin sitä on yritetty.

"Tyrmääjien" hämmennykseksi tämä heppu ei tipahtanutkaan vaan saikin vain lisää kierroksia myllyyn annoksestaan.
vilaho
"Ruisku"
Viestit: 146
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 23:18
Paikkakunta: Haaparanta

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja vilaho »

Vois sanoa että minulla oli tuossa viimeisillä kesäisillä keleillä hiukkasen tuuria.. Kiihdytin valoista läpi kun näin että ne olivat vaihtumassa punaiseen, valojen jälkeen huomasin että jotain vilahti taustapeilissä. Hiljensin aika reippaasti vauhtia ja kohtahan siinä olikin maija sinisen ja punaisen kanssa perässä. Pysäyttivät, puhalluttivat ja puhuttelivat, eipä muutakaan voineet kun ei ilmeisesti ollut tutka päällä. Poliisi sano että tuossa oli kuudenkympin alue ja sinulla oli ainakin 80 lasissa, käski ajamaan tarkkaavaisemmin. Todellinen nopeus oli varmaankin yli 120.
Ville Uusitalo #3509
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja haffu »

Joskus aikanaan tuli koitettua miten NG-satku oikein kiihtyy kun kunnolla potkii. Hyvinhän se ehti 400 metrin matkalla täyskaasukiihdytyksessä kiihtymään pitkälti toiselle sadalle. Vastaan tulikin sitten paikallisten maija. Ei muuta kuin katse lähes täysin peileihin ja äkkiä seuraavasta risteyksestä pois (matkaa 300m). Maijan jarruvalotkaan ei edes syttynyt. Taisivat päättää, että turhaa enää lähteä perään. :lol:
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Niitä on kuulemma semmosia ratapäiviä missä saa ajaa minkä autosta lähtee suljetulla alueella? Eikö se ois hyvä, ei tartte poliisia pelätä.
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja muppelo »

liteFun kirjoitti:Niitä on kuulemma semmosia ratapäiviä missä saa ajaa minkä autosta lähtee suljetulla alueella? Eikö se ois hyvä, ei tartte poliisia pelätä.
tosin sinne ei ilkee 8v vakiovaparilla tulla ;)
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja peinu »

muppelo kirjoitti:
liteFun kirjoitti:Niitä on kuulemma semmosia ratapäiviä missä saa ajaa minkä autosta lähtee suljetulla alueella? Eikö se ois hyvä, ei tartte poliisia pelätä.
tosin sinne ei ilkee 8v vakiovaparilla tulla ;)
Totta, vähän vajaatehoisemmallakin saa tieliikenteessä jännitystä:) :roll:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10300
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

muppelo kirjoitti:
liteFun kirjoitti:Niitä on kuulemma semmosia ratapäiviä missä saa ajaa minkä autosta lähtee suljetulla alueella? Eikö se ois hyvä, ei tartte poliisia pelätä.
tosin sinne ei ilkee 8v vakiovaparilla tulla ;)
Kyllä sinne saa ja ilkee tulla vaparilla. Onhan toiset ajanu ysikutosilla jne. Ei ainaskaan saabklubin rataajossa ole mitään kilpaa ajettu. (Ainakaan virallisesti.)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Olisihan tuo mukava testata vaparinkin huippunopeutta jossain laillisesti, kun vain olisi tarpeeksi pitkä suora. :lol: :twisted:
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 963
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: idiotismin ennätys?

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Jos olisi hatunnostohymiö niin laittaisin sen tähän. :P

Anthuan kirjoitti:Olisihan tuo mukava testata vaparinkin huippunopeutta jossain laillisesti, kun vain olisi tarpeeksi pitkä suora. :lol: :twisted:
Uteliaille (yleensä asiasta tietämättömille) ilmoitan autoni huippunopeudeksi sen jonka jaksaa kelata seisovalla kilometrillä. Helvettiäkö niillä huipuilla tekee jos vaatii kymmenen kilometrin alamäkivoittoisen suoran myötätuulessa...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Vastaa Viestiin