Speedpartsin toimitusajat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Toihan käy jo hyvästä vitsistä!!!Kuva

Tässä meikän virallinen suositukseni; Tee Vigge niille näin:Kuva !
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Lähetin muuten äsken Speedpartsin Claesille, Peterille ja Pirjolle sähköpostin, jossa kerroin, että oon tilannut heiltä roinaa Pro-Carin välityksellä toukokuun loppupuolella ja en ole vieläkään saanut niitä kamoja. Että kesäkuun loppuun asti oon ollut tosi tyytyväinen heidän toimintaansa ja tuotteihinsa, mutta nyt oon venannut koko kesän noita kamoja ja mitään ei oo kuulunut, eli milloinkahan mä voisin ne kamat saada?

Viesti meni perille, saa nähdä vastaavatko siihen mitään :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6483
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

SP:n toimitukset...

Viesti Kirjoittaja Eski »

Tällä viikolla ProCarservice on saanut ainakin osan tilauksistaan SP:ltä. Minun onneksi toukokuussa tilaamani boksi tuli viimeinkin perille :!: Eilen tökättiin boksi ja magneettiventtiili paikalleen ja kyllähän se kulkupuoli vähän piristyi :D
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Moi!

Mä soitin just äsken Rikulle ja sain kuulla, että sinne oli vähän enemmänkin noita osia. Tosin ne kaikki oli joitain huolto-osia ja viriosia ei ollut ollenkaan. Samalla mä kuulin, että sä olitkin tilannut autoosi Saabin oman virityssetin, etkä BSR/Speedpartsin settiä. No se varmaan selittää sen, miksi toi boksi tuli muiden Saabin virallisten osien kanssa.

P.S. Onko Olli tai kukaan muu yrittänyt soittaa SP:lle eilen tai tänään? Yritin äsken soittaa, puhelin kyllä hälytti, mutta kukaan ei vastannut. Vähän kalvaa mieltä sellainen ajatus, että kun SP:llä nähdään, että puhelun tulee ulkomailta, niin siihen ei vastata. Pitäis vissiin pistää Örebrossa asuva serkkupoika soittamaan niille hänen omasta Telian kännykkäliittymästään ja kysyä sitten, että vastattiinko SP:llä hänen soittoonsa :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo Sensonic kirjoitti: Jep, näinhän se oli. Lueskelin STCS:n foorumia, jossa eräs BSR:n steg 3 -setin omistaja halusi lisää "puhkua pannuun". Keskustelu ajautui sitten siihen pisteeseen, jossa joku suositteli hänelle Maptunia ja sen jälkeen Maptunin Fredrik postasi palstalle, että he antavat hyvä alennukset henkilöille, jotka ovat jo virittäneet autoaan jonkun muun virifirman setillä.
Joo tää pitää paikkaansa, mä kysyin sähköpostilla tuota samaa, esim SP steg3 uudelleenohjelmointi -> maptun steg3 = +20hv ja samat vanhat kilkkeet. Tai sitten steg-3+ic softa, mikä sullekkin tuli. Tosiaan pientä alennusta olis luvassa, etteivät ihan normaalihintaa kyni jo viritetystä boksista, vaan mitäpä väliä sillä olisi onko alkuperäinen vai virikoodi, koodi menee kuitenkin uusiks. Sensijaan ensivirittäjää näköjään sitten rankaistaan vakioboksin uudelleenohjelmoinnista korkeemmalla hinnalla.

Maptunella hienoa ja nopeaa palvelua ainakin sähköpostin välityksellä!

Seuraavan päivityksen tilaan kyllä tuolta, SQR ei kuukauden jälkeen ole vastannut sähköpostikyselyyni.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
pka
"Saabisti"
Viestit: 101
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:35
Paikkakunta: Suur-Tampere

Viesti Kirjoittaja pka »

Turbo Sensonic kirjoitti:Moi!

Samalla mä kuulin, että sä olitkin tilannut autoosi Saabin oman virityssetin, etkä BSR/Speedpartsin settiä.
Vähän menee jo offtopic, mutta onko Saabilta saatavana 185hp NG900 koneeseen omaa virityssoftaa?
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Moi!
P.S. Onko Olli tai kukaan muu yrittänyt soittaa SP:lle eilen tai tänään? Yritin äsken soittaa, puhelin kyllä hälytti, mutta kukaan ei vastannut. Vähän kalvaa mieltä sellainen ajatus, että kun SP:llä nähdään, että puhelun tulee ulkomailta, niin siihen ei vastata. Pitäis vissiin pistää Örebrossa asuva serkkupoika soittamaan niille hänen omasta Telian kännykkäliittymästään ja kysyä sitten, että vastattiinko SP:llä hänen soittoonsa :twisted:
Kysy vaan kuinka monta kertaa :evil:
Alkuviikosta tuli nauhalta sössötystä, nyt on ilmeisesti vastaajakin kytketty pois päältä. Ihan sama homma oli ennen lomia, yritin soittaa noin 15 kertaa sen viikon aikana, mutta kertaakaan ei vastattu.

Voisihan sinne pistää kyselyn mailitse

What is wrong with you?
Are you not satisfied with your brains performance?
#1730
500whp.net member
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6483
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

pka kirjoitti: Vähän menee jo offtopic, mutta onko Saabilta saatavana 185hp NG900 koneeseen omaa virityssoftaa?
Ei. 154hv matalapaineturbosta saa tuon 185hv tällä "virityssoftalla". Muutenhan auton tekniikka on ihan identtistä tuon tehokkaamman version kanssa. BSR:n mittauksissa 185hv versiosta löytyi lähes 200hv ja lähes 300Nm. Itse päädyin tähän vaihtoehtoon lueskeltuani näistä Viggen ja kumppaneiden ongelmista BSR/SP:n tuotteiden kanssa... Ja tulihan tämä aika huomattavan paljon halvemmaksikin kuin SP:n Steg1.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

:arrow: PKA

Mitens se AS2:n koodi? Oletko ottanut selville mankan sarjanumeron, niin mä voisin sen jälkeen kysyä sulle sitä koodia?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Kysy vaan kuinka monta kertaa :evil:
Alkuviikosta tuli nauhalta sössötystä, nyt on ilmeisesti vastaajakin kytketty pois päältä. Ihan sama homma oli ennen lomia, yritin soittaa noin 15 kertaa sen viikon aikana, mutta kertaakaan ei vastattu.
Alkaa siinä määrin v :evil: :evil: uttamaan, koska mun tarttis jokatapauksessa mennä käymään Jkylässä ensi perjantaina 8.8. Pro-Carilla olis silloin aikaa asentaa nuo romppeet meikäläisen hoppaan ja sitten pääsis tsiigaamaan jotain Neste Rallin pikistäkin ihan fresheillä iskareilla (eikä mitään "katso kenguru pomppaa" -tyyliä) :roll:

Kaikista kummallisinta tossa SP:n toiminnassa on se, että nuo paketit (jossa Eskinkin boksi oli) tupsahtivat Pro-Carille, eivätkä he olleet lainkaan tietoisia noiden tavaroiden saapumisesta. Kukaan ei ollut lähettänyt heille edes lähetyslistaa :evil:
NG900T kirjoitti:Joo tää pitää paikkaansa, mä kysyin sähköpostilla tuota samaa, esim SP steg3 uudelleenohjelmointi -> maptun steg3 = +20hv ja samat vanhat kilkkeet. Tai sitten steg-3+ic softa, mikä sullekkin tuli. Tosiaan pientä alennusta olis luvassa, etteivät ihan normaalihintaa kyni jo viritetystä boksista, vaan mitäpä väliä sillä olisi onko alkuperäinen vai virikoodi, koodi menee kuitenkin uusiks. Sensijaan ensivirittäjää näköjään sitten rankaistaan vakioboksin uudelleenohjelmoinnista korkeemmalla hinnalla.

Maptunella hienoa ja nopeaa palvelua ainakin sähköpostin välityksellä!

Seuraavan päivityksen tilaan kyllä tuolta, SQR ei kuukauden jälkeen ole vastannut sähköpostikyselyyni.
Joo, palvelu todellakin pelaa 8) Tosta steg 3+ softasta Maptun teki mulle sellaisen tarjouksen, että mä en voinut kieltäytyä siitä :D Yritti toi Maptunin Fredrik kaupitella mulle heidän omaa IC:tänsäkin, mutta silloin olin jo tehnyt tilauksen Pro-Car Servicen kautta Abbottin IC:stä, joka oli halvempi kuin Maptunin IC. Tai oikeastaan Abbott oli 20% alennuksella hieman halvempi kuin Maptunin IC, mutta Abbottin IC -setissä tulee mukana letkut ja klemmarit ja se on nimenomaan suunniteltu sisään- ja ulostuloiltaan NG900/9-3 (Trionic 5) autoja varten.

SQR:stä: tuota firmaa en edes harkinnut. Olen kuitenkin kuullut, että heillä olisi todella hyvä asiakaspalvelu, mutta sekin on sitten ilmeisesti alkanut mättää, tai sitten Frank Strömqvist on kesälomalla. Sellaisenkin jutun olen kuullut, että SQR:n viribokseihin ei tallentuisi mitään vikakoodeja, joka on huono juttu, jos se pitää paikkansa :(
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vielä Speedpartsista: kyllä ne on nyt tosi nolon tilanteen edessä, sillä jossain vaiheessa niiden on tultava "ulos kolostaan", jos aikovat vielä tehdä bisnestä :twisted: Silloin pitäis tivata heiltä, että mitä v :evil: :evil: tua se tällainen peli on :?: Ja pyytää heitä tekemään selvitys, miksi on töpeksitty näin kauan :evil: :evil: :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Noista viripajoista sen verta. Itse olen laitellut kyselyjä maptunille ja sqr:lle. sqr on käsittääkseni lomalla, ja niillä on viissiinkin jotain muitakin juttuja joten välillä kestää joitain päiviä vastaus.
sqr on vastannut jo, ja ollut mailin vaihtoakin lastujen osalta, mutta maptun ei ole vielä vastaillut yhtään mitään. taitaa olla vähän auto kohtaistakin tuo. koska tarkempaa kun luin, niin ainakan maptunilta ei löytynyt mun autoon sopivaa lastua, kaikki taitaa olla noita trionic malleja, ja mullahan sitä ei ole, kun auto on niin vanha (-92)
No saa nyt nähdä mitenkä on, tilaanko sen lastun sqr:ltä. koska BSR/SP pakettiin en taida sekaantua. ja noita vaihtoehtoja niin tunnu olevan.

Sitten SP töppäilystä.
muistin tuosta lähetyslista jutusta sen että mulle kun piti tulla se ahdin, oli siitä lähetyslistassa maininta. Lähetystä ei vaan kuulunu :?
Ja lisäksi procarin Riku oli siitä SP:iin yhteydessä, tai yritti. He eivät vaan vastailleet asiaan mitään. Koska ajatus oli se että ne olisivat SP:lta lähettäneet ahtimen mulle suoraan, eikä laitettu Procarin paketin mukana.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Riku on ollut SP:hen yhteyksissä sähköpostin välityksellä, mutta ei puhelimella lähes laisinkaan.

Mulla on sellainen periaate, että jos mun sähköposteihin ei vastata, niin mä soitan perään. Tosin tässä SP:n tapauksessa se on ihan turhaa, kun kukaan ei sieltä vastaa :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
JariM
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 07:42

Viesti Kirjoittaja JariM »

Viriosat ym. SP ostaa maahantuojilta, valmistajilta tai sitten toimii tiettyjen tuotteiden jälleenmyyjinä. Korisarjat tulevat niiden valmistajilta, kuten myös virisarjat (BSR, SQR).
Viggenin Steg 3 ja 4 virisarjat tulevat Maptunilta :roll:
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Mulla on sellainen periaate, että jos mun sähköposteihin ei vastata, niin mä soitan perään. Tosin tässä SP:n tapauksessa se on ihan turhaa, kun kukaan ei sieltä vastaa :evil:
Noudatan myös itse samaa periaatetta. Täytyy vissiin keksiä uusia yhteydenotto tapoja SP:n suhteen, jos puhelimeen ei vastata. Seuraavaksi voisin kokeilla jotain seuraavista vaihtoehdoista: faksi, tekstiviesti tai kyykynen.

Ei helvete ja tarina jatkuu...
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin