Se on juuri noin. Tehdään tarvittaessa sitten lämpö kovilla pakkasilla eberillä, jos vastapainoksi saa pienen kulutuksen vuoden ympäri.IC1970 kirjoitti:Jos jotain positiivista noista vanhempaa suunnittelua olevista koneista, niin lämmöntuotto on parempi. No, sekin taitaa mennä käsi kädessä kulutuksen kanssa, joten ei mitään tähtitiedettä sekään.
Off topic: Loppuunajettu Saab on ainakin parempi talviauto kuin MY2012 Skoda. Kävin Saabilla ajellen päivällä avittamassa kaveria, jonka vaimon Fabia vain naksahti kun käänsi avaimesta startille. Ei auttanut apuvirta, eikä akun vaihto. Taitaa olla jotain paskana.AZP kirjoitti:Ei, kyllä minä tyydyn siihen, että loppuunajettu Saab on yhtä hyvä talviauto kuin pakasta vedetty Škoda
Huono säkä kaverilla, meinaan herran oma Octavia seisoo merkkikorjaamon pihalla edellispäivän peurakolarin jäljiltä. Heillä seisoo pihassa potentiaalisena vara-autona vähemmän loppuunajettu (alle100 tkm) MY1988 900c, mutta siinä taitaa olla alla kesärenkaat ja katsastus umpeutunut.