Tuo on muuten hanurista, että NG9-3:ssa ja Insignia/NG9-5/Chevy Malibussa on eri pulttijako
Minulla ei ole NG9-5:ssa vararengasta, mutta NG9-3CV:ssä on. Harmi, että sitä ei voi siis "lainata" toiseen autoon lähdettäessä pidemmälle reissulle
Tuo on muuten hanurista, että NG9-3:ssa ja Insignia/NG9-5/Chevy Malibussa on eri pulttijako
TM:n testissä Hankookia paremmin näemmä menestyi Maxxis, joka olisi ollut saman hintainen. Goodyear ja Continental sitten 50 euroa kalliimmat ja huomattavasti paremmat. Tosin Maxxishan tulee juuri sieltä Kiinasta. Tosin eiväthän nuo TM:n testeissä ilmoitetut hinnat aina paikkaansa pidä, oikeasti renkaita voi saada paljon halvemmalla tai jossain tapauksessa voivat olla kalliimpiakin. Tuossa testissä käytetty koko oli 225/45/17 miten lie ominaisuudet ja hinta muuttuvat, jos rengaskoko vaihtuu. Joskus jossain spekuloitiin, että eroja ominaisuuksissa voi pinnan toimivuuden suhteen olla paljonkin.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑Ti Huhti 07, 2020 21:54No harvemmin on itsellä mahdollisuutta koeajaa renkaita, joten rengastestin perusteella ostin. Olivat testissä muistaakseni toiset tai kolmannet, ja hintaero verrattuna muihin kärkipään renkaisiin oli merkittävä.
Mä taisin ostaa ne Hankookit jonkun Tuulilasin tai Moottori -lehden testin perusteella (tilannut molemmat varmaan 20 vuotta, Tuulilasin lopetin tämän kuun loppuun). Siinä oli muistaakseni Contit, Nokialaiset ja Hankookit kärjessä, en muista missä järjestyksessä. Hankookit olivat noista kaikista kovaäänisimmät, eli niissä käytetty kumiseos oli ilmeisesti kovempaa kuin Conteissa ja Nokalaisissa.TLinden kirjoitti: ↑Ti Huhti 07, 2020 22:43TM:n testissä Hankookia paremmin näemmä menestyi Maxxis, joka olisi ollut saman hintainen. Goodyear ja Continental sitten 50 euroa kalliimmat ja huomattavasti paremmat. Tosin Maxxishan tulee juuri sieltä Kiinasta. Tosin eiväthän nuo TM:n testeissä ilmoitetut hinnat aina paikkaansa pidä, oikeasti renkaita voi saada paljon halvemmalla tai jossain tapauksessa voivat olla kalliimpiakin. Tuossa testissä käytetty koko oli 225/45/17 miten lie ominaisuudet ja hinta muuttuvat, jos rengaskoko vaihtuu. Joskus jossain spekuloitiin, että eroja ominaisuuksissa voi pinnan toimivuuden suhteen olla paljonkin.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑Ti Huhti 07, 2020 21:54No harvemmin on itsellä mahdollisuutta koeajaa renkaita, joten rengastestin perusteella ostin. Olivat testissä muistaakseni toiset tai kolmannet, ja hintaero verrattuna muihin kärkipään renkaisiin oli merkittävä.
Tonnariin menee joskus lumien sulettua nyt kai kolmatta kesää alle LingLong Greenmaxit, eikä niistä ole kyllä ainakaan itsellä pahaa sanottavaa. Ei ole ollut tutinoita tai tärinöitä ja kuluminenkin on suht lievää mielestäni.McStadey kirjoitti: ↑Ti Huhti 07, 2020 22:09Kaveri joka painaa myyntityössä muutaman kympin kesässä haukkui ling longit pystyyn pari vuotta sitten. Toki laatu on voinut parantua ja olis ehkä riittävä mun kilsoille, mut tuolla perusteella en iin aikoinaan harkinnutkaan. Voi myös olla että laatu vaihtelee tuotantoerittäin. Erityisesti testeihin tulevat erät on eri valmistajilla olleet joskus vähän poikkeavia