http://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=153489&lang=fi
Näin syksyllä taasen kun hirvieläimet ovat liikekannalla, niin on "mukava" katsella miten voi oikeasti käydä. Voisi olettaa ettei sisällä olleille ihmisille ole kovinkaan pahasti käynyt, sen verran hyvin on katto ja A-pilarit pysyneet kuosissa. Eli taas yksi hyvä syy miksi ajaa saabilla. Toivottavasti tuollaista ei pääse kuitenkaan kovinkaan monelle sattumaan.
AVK hirvikolaroitu og9-3 Taas yksi hyvä syy ajaa saabilla
AVK hirvikolaroitu og9-3 Taas yksi hyvä syy ajaa saabilla
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: AVK hirvikolaroitu og9-3 Taas yksi hyvä syy ajaa saabilla
Paljonko oli törmäysnopeus? Näyttää hyvin kestäneen, mikä sinäänsä ei ole yllätys.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: AVK hirvikolaroitu og9-3 Taas yksi hyvä syy ajaa saabilla
Isä selvisi vastaavanlaisella ysikolmosella hirvikolarista pelkillä naarmuilla vuonna 2003. Vauhtia oli ollut n. 90 - 100 km/h. Kyseinen Saab ei mennyt lunastukseen vaan korjattiin.
Re: AVK hirvikolaroitu og9-3 Taas yksi hyvä syy ajaa saabilla
Niin, eikös auto lunasteta silloin kun korjauskustannukset ylittävät 50% auton käyvästä hinnasta?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89