Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Mårå
Jaahas, emännän -09 160A mese ja hylky katsastuksessa. Toinen takaiskari kuollut, noh ruova ilmeisesti sitten on talvipakkasella ajanut reilusti kuoppaan ja sehän riittää.
Eipä ne Mersut enään ole samaa laatua kuin ennen, nämä pienet varsinkin.
Jaahas, emännän -09 160A mese ja hylky katsastuksessa. Toinen takaiskari kuollut, noh ruova ilmeisesti sitten on talvipakkasella ajanut reilusti kuoppaan ja sehän riittää.
Eipä ne Mersut enään ole samaa laatua kuin ennen, nämä pienet varsinkin.
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Noh, kolmen vuoden elinikä suomen oloissa iskareille ei ole mitenkään tavatonta. Uutta vaan tilalle ja elämä jatkuu
Jorma ja Aero
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Saisiko olla vaihtoiskarit? Minulla olisi tuossa tuollaiseen motorisoituun koirankoppiin (meillä on vastaavan, joten uskallan käyttää ilmausta) kelpo kunnossa olevat takaiskarit.
-T
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Mårå
Taidan ostaa uudet kun näyttäisivät maksavan vaivaiset 60 eur/kpl
Taidan ostaa uudet kun näyttäisivät maksavan vaivaiset 60 eur/kpl
-
- "Turbo"
- Viestit: 282
- Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 23:35
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Ei ole tainnut taata enää aikoihin. Nyt on vissiin taas laatu parantumaan päin, mutta eikös tässä viime vuosina ole ollut ainakin melkoista ruosteongelmata. Melko usein näkee suhteellisen uusia C-sarjalaisia tai Vitoja, joista näkyy ruoste jo kilometrin päähän.
Kaverin 3 vuotta vanhassa B-sarjalaisessa molempien takaovien alalaidat ruosteessa, että silleen...
Mut tuollainen iskarihommeli nyt voi varmaan osua autoon kuin autoon.
Kaverin 3 vuotta vanhassa B-sarjalaisessa molempien takaovien alalaidat ruosteessa, että silleen...
Mut tuollainen iskarihommeli nyt voi varmaan osua autoon kuin autoon.
Saab 99 GL 2d -81 Cameo Beige (VA)
Saab 900 GLs 3d -79 Akacia Green met. (PR)
Volvo XC90 Executive -09, Volvo C70 2.5T -98, Volvo 240 GL -88
Saab 900 GLs 3d -79 Akacia Green met. (PR)
Volvo XC90 Executive -09, Volvo C70 2.5T -98, Volvo 240 GL -88
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Mårå
Juu, iskarit lienevät nykyyään ihan kulutustavaraa. Laatu on kyllä skeidaa, pakoputki resonoi, sisusta nitisee, sisäänkääntyvän peilin akseli ei pysynyt paikoillaan jne. jne. Auto on kuitenkin -09 ja ajettu alle 30 tuh. En kyllä omaa SC:tä vaihtaisi esim. 200 tai 220 mesen farkuun:))
Juu, iskarit lienevät nykyyään ihan kulutustavaraa. Laatu on kyllä skeidaa, pakoputki resonoi, sisusta nitisee, sisäänkääntyvän peilin akseli ei pysynyt paikoillaan jne. jne. Auto on kuitenkin -09 ja ajettu alle 30 tuh. En kyllä omaa SC:tä vaihtaisi esim. 200 tai 220 mesen farkuun:))
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Ei ole W124 voittanutta mersujen maailmassa. Mieluiten 200d. 90- luvun C mersu on aivan kelvoton peli pelleiltään ja riittää niissä muutakin laitettavaa. C on kuitenkin Väyryseen nähden kelpo kulkine.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
tai mites vanha 900, iskareita ei tarvitse vaihtaa kuin kerran 30 vuodessa sekään ei tietty pakollista ..
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Huh - alkaa jännittää, vaikka vasta 26v kohdalla mennään. On se kumma, kun jo tässä iässä alkaa kaikenlaista pikkuvikaa tulemaan laadukkaampaankin autoonmestari kirjoitti:tai mites vanha 900, iskareita ei tarvitse vaihtaa kuin kerran 30 vuodessa sekään ei tietty pakollista ..
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Ja kun ne iskarit menee vaihtamaan uusiin niin todennäköisesti jokin kulma korkkaa läpi. Kori tottunut jo niihin ajan pehmentämiin, mutta kun tulee uudet jäykät tilalle niin antaa kori periksi. Pari kertaa kyseisen asian kokenut
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Haffu varmaan tarkoittaa korkkaamisell "hiukan" vanhempia malleja. 09 tuskin vielä oireilee tällä tavalla:)
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Haffu meinas varmaan sitä 30v ikästä 900:sta.
Mitä A-mersuun tulee, niin väliäkö tuolla vaikka iskarit entisiä olisikin. Ei ne ainakaan viime vuonna uudehkossa (olikohan ~3tkm ajettu) autossa ainakaan töitään tehneet (niinkuin ei muukaan alusta). Kauhea ruoska koko laite - ja jotkut vielä maksaa niistä rahaa!
Mitä A-mersuun tulee, niin väliäkö tuolla vaikka iskarit entisiä olisikin. Ei ne ainakaan viime vuonna uudehkossa (olikohan ~3tkm ajettu) autossa ainakaan töitään tehneet (niinkuin ei muukaan alusta). Kauhea ruoska koko laite - ja jotkut vielä maksaa niistä rahaa!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Juurikin näin. Olisihan sen voinut mainitakin. Tuskinpa mersun pellitkään vielä kolmessa vuodessa niin paljoa pehmene.aero kirjoitti:Haffu meinas varmaan sitä 30v ikästä 900:sta.
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Tuskinpa se korin korkkaaminen iskareista johtuu...
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Jaahas, katsastusviranomainen vaati vielä tuulilasin vaihtoa Meseen, pk seudulla hintahaarukka 300 - 420 euroa, siis voisi sanoa että muutamalla sähköpostilla tuli säästettyä 120 euroa. Kylläpäs on suuri hintahaarukka...homman saa Rengaslasi sovittuun 300 euron hintaan.