Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Jami_K
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Touko 30, 2012 13:11
Paikkakunta: Manse

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja Jami_K »

Voi mennä suoraan toiseen paikkaan vaikka samana päivänä koska ainoa tieto mitä tfafiin menee ennenkuin katsastus on hyväksytty on se tilanne jossa tulee välitön käyttökielto. Näin ainakin itse menetelly joidenkin pommien kanssa.
Mvs
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 19:53
Paikkakunta: Kuopio

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja Mvs »

Minullakin traumoja K1-Särkiniemen asemasta. Sattui varmaan sama katsastaja,kuin ketjun aloittajalla. Olin silloin kakkosautoa katsastamassa (1983 jetta) Ja katsastus kesti todella todella kauan. Pohjasta yritti kaivaa väkisin reikiä esille,kun ovat kuulemma massalla peitetty. Kuulemma tuulilasi olisi pitänyt pestä sisäpuolelta ennen asemalle tuloa, varoituskolmio puuttui kontista, yms yms, kaksi sivuinen lista tuli kaikesta pienestä, mistä muualla ei ole huomautettukaan.

Saab pitäisi kohta katsastaa ja vien kyllä muualle.
Julle
"Hölösuu"
Viestit: 2035
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 09:56

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja Julle »

Guru katsastus oli hyvä paikka Siilissä. Auki lauantaisin ja ilman pilkunviilausta katsastus.
9-5 Aero - 00
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23921
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Kauhea itku kun joku tekee kerrankin työnsä oikein eikä katso saab lasien läpi "projektia".
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ristoj
"Turbo"
Viestit: 299
Liittynyt: Pe Helmi 23, 2007 21:08
Paikkakunta: Kuopio

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja ristoj »

6.10.17 katsastutin kesäautoni ( 900 i-91 ) A-katsastuksessa Kuopiossa. Katsastuksen suoritti AP vankkumattomalla ammattitaidolla. Kyseinen henkilö on katsastanut auton varmaan joka kerta uudesta lähtien. Suosittelen Kuopion A-katsastusta.
Gomeri
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2014 23:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Katsastus Kuopiossa toimii normaalisti hyvin mutta...

Viesti Kirjoittaja Gomeri »

Kahtena keväänä olen femman käyttänyt tuossa Särkiniemen K1:llä eikä niiden käyntien perusteella ole vielä jäänyt paha maku suuhun. Tosin itse olen molemmat kerrat istunut toimiston puolella juomassa kahvia ja antanut katsurin tehdä työnsä itsenäisesti. Semmonen taikausko tullut siihen, että vähemmällä syynäämisellä selviää kun ei ole itse huohottamassa katsurin niskaan... :D

Kuskin puolen takajarrulevyki on ollut kevyessä pintaruosteessa siitä asti kun auton ostin eikä siitä ole vielä koskaan tullut merkintää paperiin kun dyno on kuitenkin näyttänyt hyvät luvut. Muutamat huomautukset tulleet ihan aiheesta tähän mennessä.
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
Vastaa Viestiin