Kolmen Talvirenkaat hintavertailua, jos kiinnostaa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
oldhouse
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Maalis 08, 2006 21:35
Paikkakunta: Tampere

Kolmen Talvirenkaat hintavertailua, jos kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja oldhouse »

Itse joudun pakon edestä ostamaan uudet renkaat ja vanteet ja jos joku muukin on persaukinen ja tarvitsee uudet gummit niin päätin laittaa teille näkyviin tässä noin viikon aikana tekemääni hintaseurantaa. Kaikilla kun ei ehkä ole aikaa metsästää halvinta mahdollista paikkaa netistä itse.

Liitteenä tästä siis taulukko jpg -kuvatiedostona.

Onhan nuo erot toki ihan muutenkin mielenkiintoista nähdä - voit käyttää samaa tietoutta vaikka ihan face to face - rengaskaupassa kun tinkaamaan alat. Alkavat kuitenkin jauhamaan niistä yli 200-250€/rengas ovh hinnoista. Joilla ei kyllä kukaan mitään todellisuudessa tietääkseni myy.

En sitten ota vastuuta tiedon oikeellisuudesta :)

* Vain kolme valmistajaa mukana kun ei riitä aika muihin kuin itseä kiinnostaviin, mutta kaikkien valmistajien mallien kohdalla tapahtuu samanlaista vaihtelua.

* Ei ole yhtä ja ainoaa “Kaikki Renkaat Halvimmalla” - paikkaa. Valitse malli jonka haluat ja metsästä mesta josta saat parhaimman hinnan.

* Meinasi puraista D-puute minuakin eli : Se Hankook TM - menestyjä todellakin on mallia W419D. Kauppiaat mielellään kyllä näyttävät myyvän ihan W419 testimenestyjänä. Muutamasta paikasta on tosin hävinnyt myynnistä kokonaan, hmm hassua.

* Joku malleista saattaa poistua muutenkin hetkellisesti listoilta.

* Hinnat saattavat muutella vuorokauden sisällä. Suurin muutos jonka olen nähnyt on n. 40€/kierros.

* Tarkkuutta kantavuuden (LI) kanssa, kaikissa ei ihan ole samat vertailtavissa. Osassa myös mallia XL, osassa normaali.

Toivottavasti joku muukin saa hyötyä/kiksejä tästä.
regs,
marco
-------------------------------------------
9-5 Vector Wagon 2.0t aut, bp,st1 MY05
EX: 3x900+99+90+9000(90CDTA)+9000(92CDTA)
tetsi
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 13:22
Paikkakunta: Nokia

Re: Kolmen Talvirenkaat hintavertailua, jos kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja tetsi »

Treen seudulla ylonen.net Sääksjärvellä on melko edullinen parin vertaillun ostokierroksen perusteella.
Näyttäisi saavan hakkis8:t (205/55/16) tai contit asennettuna em. taulukon keskihintaa halvemmalla.
V90 CC D4 AWD
Vastaa Viestiin