Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

30 tkm huolto tilattu Coltilta. Homma alko sakkaan siinä Dexos 1 gen 2 -öljyjen kohdalla, joten huolto on nyt sitte omilla öljyillä. Ostin kerrasta seuraavaaki kertaa varte, hinta kahdesta kannusta vaatimattomat 111,53 € :mrgreen:

Kuva

Samalla myyjä siinä höpötteli isällisellä valistuksella niitä näitä. Kerto huoltotiedotteista, et takuu ei oo voimas jos näitä ei käytä jne. Ei vissiin tieto oo menny muualle kuin Opelin virallisille, koska AutoData ilmeisesti kovaa tarjoaa Dexos kakkosta edelleen :mrgreen: Vähä jäi sellanen maku, et takuu on voimas vain tällä ja ulosmyyntihinta on niin tähtitaivaallinen, että sama sit huollattaakki heillä. Tästä tulee viä hauskaa, jos/kun kone laukee takuuajan puitteissa ja mulla on pyöriny konees ne Dexos kakkoset, koska myivät eioota viä heinäkuus ja vain Opel-huolto virallisesti edes tietää koko öljyshown olemassaolosta. Samalla kyllä nousi seki fiilis taas pintaan, että takuunalasella autolla ajo on ihan perseestä jos ei oo valmis maksamaan valohoitoa sisältävistä huuhaahuolloista merkkitiskillä. Ehkä seuraavaks sitte käytetty. Yks murhe vähemmän, nimittäin takuusta murehtiminen.

Lopuks viä kuva kertauksena öljykorkista jonka tiedot ovat siis ristissä ohjekirjan kanssa, huoltokirjan kanssa sekä "ainoan oikean" öljykannun kanssa.

Kuva
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja hei9n »

Volkkarilta tullut jokin uusi 508.00 luokitus. Onkohan tässä joku euroopanlaajuinen kolmesylinterinen kjusetus käynnissä :D

Tämä sinun Dexos on sen 11eur litra, ja Castrol FST Titanium mitä olen käyttänyt on 7,98eur litra niin eihän sillä erotuksella kuuhun mennä.
Ero Dexos kakkoseen on tietysti huomattava. Jospa se tulee ihan eri tislaamolta ja olis vielä pykälän kaks parempaa. Tyhjiä toiveita varmaan :lol:
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13196
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

Varmaankin ovat hoksanneet, että öljyssä käytettävien jakeiden pitää olla jaollisia kolmella. Muuten jää jakojäännökseksi se 1/4 nelisylinterisessä käytettävän öljyn jakeesta ja siitähän menee uuden auton herkät systeemit ihan sekaisin :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

^^Kai se VAG painii suoraruuttien kans samojen ongelmien kanssa kuin GM:kin. Siis veikkaus, ei tieto. Ja joo, eihän toi öljy nyt mitään kultaa sentää ole, olen vain tottunut noiden vanhojen ruoskien kanssa siihen, että 4l tarjouskannu riittää sekä määrällisesti että eurollisesti. LongLifenä toi vajaa 60e öljy ei olis edes paha, mut näin puolitetulla vaihtovälillä se kyllä laskee mielialaa. Noh, autoilu on sellasta.

^Nii ei sitä koskaan tiä, että mitä älynväläyksiä näitten suunnittelijoilla on. Välillä kyllä tuntuu, että koko auto on ihan sekasin, mutta ehkä se onkin vain kuski.

Niin tai näin. Vajaa kolme viikkoa öljynvaihtoon ja jään innolla odottamaan, että loppuuko se (todella vaimea) nakutusääni tietyllä kierroalueella vedättäessä. Jos loppuu, niin hyvä, jos ei, niin "näillä mennään". Ei se ääni silti kovin paha oo verrattuna YouTuben esimerkkeihin. Eihän sitä oikeastaan edes kuule, ellei korva tarkkana aja tunnelis tms.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
aero
-
Viestit: 8674
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja aero »

JP_Vette kirjoitti:LongLifenä toi vajaa 60e öljy ei olis edes paha, mut näin puolitetulla vaihtovälillä se kyllä laskee mielialaa. Noh, autoilu on sellasta.
Tässä vaiheessa sitä moni alkaa ymmärtämään, miksi niin moni tuoreen auton omistaja/käyttäjä vetää tunteettomasti LongLifellä, säälimättä yhtään sitä neljättä tai viidettä omistajaa, jonka omistusaikana ne haitat aikaisintaan yleensä alkaa realisoitua. Itsekin pohdin, vetäisinkö ökybemariin öljynvaihdon ~5tkm aikaisessa (eli 25tkm kohdalla, minähän suhaan 10-vuotiaalla autolla longlife-huolloilla), kun niin selviäisi yhdellä visiitillä auton tarkistushuollon kanssa, eikä tarttisi kuukauden päästä suhata uudestaan pelipaikoille. Toisaalta hajauttamalla huollot saisi hajautettua myös kustannukset. Ei oo itsestäänselvää elämä saksalaisten kulkineiden kanssa, ei.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
pjv
"Hölösuu"
Viestit: 2068
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 11:57
Paikkakunta: Paimio

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja pjv »

JP_Vette kirjoitti:Tästä tulee viä hauskaa, jos/kun kone laukee takuuajan puitteissa ja mulla on pyöriny konees ne Dexos kakkoset, koska myivät eioota viä heinäkuus ja vain Opel-huolto virallisesti edes tietää koko öljyshown olemassaolosta. Samalla kyllä nousi seki fiilis taas pintaan, että takuunalasella autolla ajo on ihan perseestä jos ei oo valmis maksamaan valohoitoa sisältävistä huuhaahuolloista merkkitiskillä.
Hauskaa voi tietysti tulla, mutta kuluttajan kannalta asia lienee hyvin selkeä kuitenkin. a) Saa huollattaa missä tahansa. b) Takuunantajan osoitettava, että on huollettu väärin. c) Väärin huoltanut paja vahingonkorvausvelvollinen.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

^^Alkaa ymmärtämään joo. Toisaalta mähän en aja puolitella tarkemmin ajateltuna, noudatan vain kansainvälisen huolto-ohjelman öljynvaihtoväliä :) Noilla Rengasturunki 79€ öljynvaihdoilla lyhentämistä ei paljoa tarvi miettiä, mutta nyt kun pelkät öljyt ja suodatin maksaa saman mitä koko huolto toisilla öljyillä, nii on tää vaa ihanuutta :roll:

Ennenkö joku huomauttaa, että en kuitenkaan takuun yli aja, niin mähän vain valmistaudun siihenkin skenaarioon. Työt voi muuttua, vaihtohyvitys on mysteeri jne...

^Noinhan se tietty menee. Mä vaa pohdin liikaa ku britit jakaa Vauxhallin huoltotiedotteita foorumillaan liian ahkerasti :D Asiakkaanahan minä olen vain tyhmä kuluttaja, joka kuskaa autoaan orjallisesti huoltoon ja tyydyn leimaan huoltokirjassa pohtimatta sen sisältöä sen tarkemmin.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja hei9n »

Ravattulan Anttilan (joo, anttila) parkkiksen penkalta bongasin kyltin jossa öljynvaihto 10eur :lol:

Onko sitten parempi myydä vedellä kyllästettyä jauhelihaa vitosen annos, vai vaihtaa kympillä öljyjä. (öljyt tietenkin.)
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Kymppi on kyl halpa, mut sitte ku asentajan kämmistä proppu on löysällä tai suodattimen tiivistykses mukana myös vanha tiiviste, niin kiinnileikanneen koneen kans painies on kiva olla kuitti ja oletus firman vastuuvakuutuksesta :D Epäilen vaan, että kukaan verojaan tunnollisesti maksava yrittäjä ei öljyjä kympillä vaihda :)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13196
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja AZP »

^(Asiakkaan tuomat) öljyt ehkä vielä, mutta suodatinta tuskin. Ainakaan Diesel-NG-kolkkiin, on meinaan sen verran vi&%¤maisessa paikassa suodatin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
hei9n
"Aero"
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Loka 03, 2012 12:21

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja hei9n »

Joku maaahanmuuttaja tässä tekee itsellensä leipää ja aktivoi itseään ja sukulaisiaan.

Periaatteessa ihan ok, vaikka verokin unohtuisi. Tulonsiirto kaikkein köyhimmille autoilijoille, esim sille yksinhuoltaja tarjoilijalle joka hakee lapset yöllä työvuoron jälkeen mummolasta kun julkiset eivät enää kulje.

P.S. Suvaitsuvaisuudestani huolimatta en äänestä vihervasemmistoa seuraavissakaan vaaleissa :lol:

Ja sori tämä, meni ohi otsikon. Sovitaan että kuski ajaa vanhalla Kadettilla
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Oon minäki mamuilla huollattanu autoja eikä oo valittamista. Nytki syön mamun 10,8€ maksavaa lounasta. Sen 500€ Saabin sinne voisinki viedä mut jos artisti maksaa 26k 100% velalla ostetun auton koneremontin, niin ei mua huvita harmaa bisnes. Rehellisesti sanottuna 10€ on niin vähä, et on aika kiikun kaakun viittiikö sillä rahalla käsiään sotkea edes bensa-Saabeis, joissa suodatin ja roppu on helpois paikois. Toisaalta rahaa se kymppiki on. Niin helppo tuhlata, toisaalta kaikki pitää ite tienata.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Pirkkalaan muutettu ja perheessä vain yksi auto. Opelin olisi parempi pelata kunnolla.

Lisävalot tuli suunnattua "vakiokuorma" kontissa ja nyt uuden työn myötä "vakiokuorma" poistui. Valot näyttävät siis inan liian alas. Toisaalta ne näyttävät kyllä edelleen riittävästi eli en ehkä muuta sitä. Kulkeehan kontissa toisinaan myös koiria jne. Ikaalisista kun hivauttaa aamutuimaan Niinisaloon, niin näkee kyllä komeesti. Nälkä kasvaa syödes ja nyt pohdin jo xenoneita kattiloihin :mrgreen: Saabeis viritetään konetta, Opelis valoja...

Kilsoja on nyt rapiat 29 tkm. Coltti kävi check listin läpi, vaihto taikaöljyt koneeseen sekä löi leiman satukirjaan. Odotan innolla katoaako se lspi-tyyppinen vaimea ääni vai ei. Coltin pajalla 30 tkm huolto oli sen verran edullinen, että säästyneellä rahalla saa 45 tkm väliöljynvaihdon maksuun. Eli ei innosta valtuutetun Opel-huollon hinnottelu, kun valtuutettu Saab-huolto on ns. v*tusti edullisempi.

Nyt jatkan xenonien kuolaamista 8)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Autolla tuupattu nyt Pirkkala - Kankaanpää - Pirkkala kolmatta viikkoa. Viha-rakkaus tätä paskaa kohtaa on kääntymässä rakkaudeksi. Johtuu varmaan maantieajosta, sillä laatikko on maantiellä erinomainen ja kaikki kaupunkiajon paskuudet unohtuu. Toisena on sitte parkkitutkat, kun tööttää vain käynnistäes eikä tartte pakitella pitkin työmatkaa. Erinomainen auto, sanoisin. Toki ääni muuttuu varmaan taas pian kellos.

Oon nyt ihastunut nopeudenrajottimeen.

Kuva

Aiemmin pidin tuota maailman tyhmimpänä keksintönä, mutta tuohan on oikeastaan cruiseakin parempi. Etenki Ikaalinen - Kankaanpää EK:lla rajottimeen 95, lappu lattiaan ja menoksi. Kuudenkympin kohdis nostaa kaasulta, sitte taas lappu lattiaan. Jos joku hidastelija on edessä, niin höllää kaasua ja pitkällä 105 hp:lle soveltuvalla suoralla "kick down" niin ajaa yli rajottimen. Kaasua vähä hölläten ja vauhti on taas 95 mittaria eli sakkorajalla oikeaa. Ihan saatanan kätevä! (Ei-adaptiivinen) cruise on ihan pelle ton rinnalla.

Töis tarttee tablettia kaikes työajos, niin laitoin sitte kunnon telineen lasille.

Kuva

Kilometrikki tulisi vakavan suosituksen mukaan kirjata GPS:llä eikä mittarin mukaan, joten sellanenki sitte tuli autoon.

Kuva

Noiden lisäksi sitten tulee viä lisää kamaa kiinteellä asennuksella jahka asentaja saa oikean palikan, joka keskustelee Opelin väylän kanssa. Alkaa jo muistuttamaan melkosta Jonne-autoa sisältä :roll:

Mut joo. Minähän en johtokeloja autooni halua. Toinen on sitte toi GPS-palikka, joka virrat päällä heittää kaiken ajon työajoksi. Ei valintakytkintä. Ihan saatanan kätevä, väittäisin. Lisäksi aina virtojen katkettua pitää odotella signaalia, jotta ei jää kilsoja kirjaamatta. Jos joka käynnistykses ajaa kilsan ennen signaalia, niin sehän tekee kolmella lähdöllä päivittäin 246 € vuodessa. Huoh.

Laitoin siis johdon tupakansytyttimeltä jakopalikalle, josta GPS saa virtaa ja tabletti. Käytännös aina tabletin ollessa päällä myös toi GPS on päällä, joten selvisi yhdellä johdolla.

Rojut lokeroon.

Kuva

Ratin yli polven eteen.

Kuva

Ja tupakansytyttimelle.

Kuva

Johto kulkee nussakasti koristekolossa ja teippiä kohtalaisen lujaa heijastinteippiä, kun parempaa ei osunut käteen :mrgreen: Noh, pyydän sitä autosähköasentajaa laittamaan jotain teipattavia johtokoukkuja tms, niin on parempi. Toisaalta toimii se noinki...

Johtojen minimoimiseksi vedin tabletin laturin valokytkimen takaa.

Kuva

Voima kertaa voiman varsi ja kytkin sopi paikalleen :)

Kuva

Opel on säästäny painossa ja laadussa selvästikki, koska katkasijan etumuovi kanittaa sen verran, että valokytkin on melko jäykkä käyttää :lol: Noh, eipä tohon kytkimeen tuu koskettua, aivan se ja sama.

Kuva

Niin tai näin, töpseli tupakansytyttäjän reikään ja vehkeet käynnistyy. Lisäks GPS:n ledi sojottaa ylös, joten siitä näkee koska saa lähteä liikkeelle. Kun vihreä valo vilahtaa, raha kirstuun kilahtaa. Punasella artisti maksaa. Helppoa. Oon silti niin epäluulonen tota kohtaan, että kirjaan edelleen työmaapäiväkirjaan kilsat aamuin illoin :)
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
JP_Vette
"Hölösuu"
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 21:55

Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5

Viesti Kirjoittaja JP_Vette »

Voihan jonne. Menin sitte tilaamaan ledit Bilteman kattiloihin :mrgreen: Melkein jo tilasin "luotettavaksi ja hyväksi todetut" xenonit, mutta nuukuus iski. Otin riskin ja sijotin n. 50 € kunnon kiinapaskaan. Noh, on noissa sentään yritystä:

Kuva

H7 heijastaa valoa 360 astetta kun taas normaalisti noi jonne-ledit ei siihen taivu. Tämänkin paskalaadun takaa se, että otsikossa lukee
H7 440W 44000LM 8-Sided LED Headlight Kit High Power Low Beam Bulbs 6000K White
Ja alempana toisaalla
40W/8000LM
Myös otsikossa viitataan lyhkästen polttimoon, mutta taas spekseis
Superseded Part Number: H7 For High/Low Beam ( Hi/Lo,H/L Dual Beam )
H7 on sama polttimo molemmis valois, joten ihmetyttää kiinapojan käyttämät termit. Toisaalta en ylläty.

Nii. Todennäköisesti olis kannattanu ostaa ne xenonit ja todeta, että tylsä valinta on toimiva valinta. Toisaalta ei saisi olla pessimisti. Ei vaan silti voi olla muistelematta sitä, että missään ei muistaakseni ole vielä ollut ledejä, jokka olis pessy xenonit valotehos, etenkää jälkiasennussarjoina.
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95

Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Vastaa Viestiin