Eipä tuossa jutussa paljoa Saabista puhuta, mutta Nissan esitellyt oman vaihtuvapuristeisen mottinsa.
Linkki HS:n juttuun >>
Ensin yritti Saab, sitten Nissan (HS 4.12.2017)
Ensin yritti Saab, sitten Nissan (HS 4.12.2017)
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Ensin yritti Saab, sitten Nissan (HS 4.12.2017)
Tuossa muuttuva puristussuhde oli muistaakseni luotu alakerran/kampuran asennon muutoksilla, Saabissa oli vähän eri toteutus.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Ensin yritti Saab, sitten Nissan (HS 4.12.2017)
Juu, mutta eipä tuossa tosiaan juuri Saabia ollut muutenkaan kuin otsikon koristeena.
Haluaisin kyllä uskoa, että jos Saab olisi jatkanut (saanut jatkaa?) oman ideansa kehittelyä näihin päiviin saakka niin se varmaan jo jollain tapaa olisi toimiva. Jos ylipäätään olisi toimiakseen.
Haluaisin kyllä uskoa, että jos Saab olisi jatkanut (saanut jatkaa?) oman ideansa kehittelyä näihin päiviin saakka niin se varmaan jo jollain tapaa olisi toimiva. Jos ylipäätään olisi toimiakseen.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Ensin yritti Saab, sitten Nissan (HS 4.12.2017)
[mainos]
Saabin tekeleestä on dokkari myös klubin nettijatkojen kautta http://www.saabclub.fi/nettijatkot
[/mainos]
Saabin tekeleestä on dokkari myös klubin nettijatkojen kautta http://www.saabclub.fi/nettijatkot
[/mainos]
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09