Tämmöne kai täyttäis kaikki speksit mitä autolta tarvittais, tai siis jos tilais uuden tämän vuoden mallin jossa myös akun esilämmitys.
Tilaa, koiran mentävä kontti (tosin korkea kynnys), neliveto vain +3000e.
Jousitus ja ajettavuus kohtuu jämäkkä muttei pintakova, vetomassaa, akun esilämmitys.
Koeajossa oli 150kilowattinen takaveto, mikä tuntu yllättävän säyseältä jopa sporttiasennolla.
Takaveto toimi melko sivistyneesti mutta kyllä sen liukkaalla takatuuppariksi huomasi, en saanut jumiinkaan.
Uudessa olis kyl 210kilowattii kevyeen 51590 euroon eli
Pro 4MOTION Elegance 210kW, akku 77kWh.
On se aika kallis vaikka melkein 9ke just halpenikin.
Takana muuten hyvin tilaa mut ei mahu kengät kunnol etupenkin alle
Etupenkil hyvin tilaa ja muutenki ihan ok paitti ainaki peruspenkki ei ollut kovin häävi. Tosin id5:sen sähköpenkin saisi kai tuohonkin ja se ainaki kylmätyypeillä vaikutti paremmalta.
No tarjousta en pyytänyt