Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
Paikkakunta: Espoo

Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Hain autoni huollosta, helmalevike halki. Kyseessä 9-3 sport, jossa helmat tulevat aika alas, ja ellei ole tarkkana helmat jäävät puristuksiin nosturin varren päälle. Näin kävi noin puolitoista vuotta sitten edellisen kerran toisessa liikkeessä, jossa asia tarkistettiin, syy todettiin ja helmat fiksattiin. Ja sen jälkeen olisi kerran käynyt rengasliikkeessä ellen olisi varoittanut asiasta.

Katsotaan mihin asti tässä mennään, huvittavaa on että eivät edes halua autoa sinne, jotta voisin tulla katsomaan missä ja miten he ovat sen nostaneet. Vaurio on täsmälleen samassa kohta kuin edellisen kerran oli.

Olen lähes vakuuttunut että vaurio on saatu tuolla aikaan, mutta vaikkei jostain syystä olisikaan niin asiakaspalvelu on pöyristyttävää! Kun pyysin saada tulla näyttämään autoa ja nähdä miten se on nostettu, vastaus oli ettei siellä lähdetä kyseenalaistamaan asentajaa. Mieluummin kysenalaistetaan asiakkaan sanaa! Asiakaspalvelua!!??

No, tänään vein sinne kirjallisen reklamaation kuluttajaneuvojan ohjeiden mukaan, katsotaan mitä vastaavat. Toivottavasti siellä ei tarvitse käydä enää kuin viemässä auton korjattavaksi entiselleen ja hakemassa sen pois, ikinä en käytä tuon puljun palveluita muuten. Ikinä en enää osta sieltä autoja, ikinä en enää vie sinne autoja huoltoon. Ja aina kun on mahdollisuus tulen kertomaan tästä tapauksesta, ehkä joku onnellinen säästyy tällaisesta verenpaineen noususta ja päivän pilaamisesta!
Viimeksi muokannut t0.2 3-9 baaS, Ma Touko 08, 2006 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

no niinpä halkasivat munkin keulan siellä vaikka yrittivät selitellä ettei olisi siellä tapahtunut. Paha oli heidän selitellä kun väitin että sitä ei ennen heidän huolta ollut. Korjasivat kiltisti ja maalia päälle.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
TKL
"Aero"
Viestit: 349
Liittynyt: Su Loka 24, 2004 12:26

Re: Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!

Viesti Kirjoittaja TKL »

t0.2 3-9 baaS kirjoitti:Ikinä en enää osta sieltä autoja...
Sittenpähän meitä on vähintään kaksi. Olen avautunut asiasta jo aiemmin joten jätettäköön tällä kertaa koko tarina kertomatta.
Mutta liittyi LA Olarin automyyjän asenteeseen kaupantekohetkellä näin lyhyesti sanottuna. :evil:
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Homma mennyt kuulemma tuollaiseksi sen jälkeen kun jalonen tullut omistajaksi, työntekijöidenkin mukaan kokovartalo k***ä
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Re: Olarin Länsiauto menetti tänään asiakkaan!

Viesti Kirjoittaja Ansis »

TKL kirjoitti:
Sittenpähän meitä on vähintään kaksi. Olen avautunut asiasta jo aiemmin joten jätettäköön tällä kertaa koko tarina kertomatta.
Mutta liittyi LA Olarin automyyjän asenteeseen kaupantekohetkellä näin lyhyesti sanottuna. :evil:
Muutama vuosi sitten sinne jäi 9k jubilee osaamattoman myyjän käsiin.
saabster
"Tuplakaasari"
Viestit: 65
Liittynyt: To Loka 14, 2004 07:38

Viesti Kirjoittaja saabster »

Hyvä tietää, syvältä kyllä tuo touhu.. olen just 9-5 etsimässä, tiedänpä nyt kiertää paikan kaukaa.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

saabster kirjoitti:Hyvä tietää, syvältä kyllä tuo touhu.. olen just 9-5 etsimässä, tiedänpä nyt kiertää paikan kaukaa.
Ihan OT mutta oman nykyisen kulkineen ostin Autokeskuksesta/Nissan/Hki/ kun noi hinnat länkkärissä oli aika pahoja ainakin vuosi sitten :roll: . Eli hyvitys Saab liikkeessä oli huonompi kuin Nissan liikkeessä :?: JA vanha kärry meni heti kaupaksi 8O
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2709
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Psychocowboy kirjoitti:
saabster kirjoitti:Hyvä tietää, syvältä kyllä tuo touhu.. olen just 9-5 etsimässä, tiedänpä nyt kiertää paikan kaukaa.
Ihan OT mutta oman nykyisen kulkineen ostin Autokeskuksesta/Nissan/Hki/ kun noi hinnat länkkärissä oli aika pahoja ainakin vuosi sitten :roll: . Eli hyvitys Saab liikkeessä oli huonompi kuin Nissan liikkeessä :?: JA vanha kärry meni heti kaupaksi 8O
Olarin Länkkäri itse asiassa hyvitti parhaiten vaihdosta Saab-->Saab, mutta jäi sitten ostamatta, kun tuli vielä huomattavasti parempi tarjous Volvo-jälleenmyyjältä ja Volvoa tilatessa ei ollut Aeroista tietoakaan 8)
Tomppa & Saabit myyty :(
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Hyviä palautteita, en näkojään ole ainoa joka on saanut tällaista kohtelua tuolla. Mutta toivottavasti viimeinen, joten jakakaa jatkossakin kokemuksianne!!!
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itse ostin myös oman 9-5 n. 3v sitten Olarin länkkäristä ja hinta oli suht kohallaan ja hyvittivät vanhasta tonnarista(.-88 cc turbo) kohtuu hyvin(3.5k€). Kuin muualla ei oltu edes innokkaita ottamaan autoa tai hyvitykset olivat 100-1000€ luokkaa

Parit takuu korjaukset sain sovittua Porin Saabilla ja yksityisellä maalarilla. Apukuskin ovi oli ilmeisesti kolhaistu johonkin, kun oli kittisauma auennut ja hieman jo ruosteessa, tämän huomasin vasta kotona. Joten vein auton ammattimaalarille ja lasku lähti länkkäriin, ei kitinöitä. Kun auto oli ollut n. kuukauden päivät rupesi laatikko tiputtelemaan öljyä, syyksi todettiin oikean puolen vetarin stefa. Tästä soitellessa sai kyllä kuulla aika narinaa Länkkäristä, joten tyhmyyttäni suostuin maksamaan pienen osan remontista( n.50€). Vedottiin jopa siihen, kun vaihdossani antamaani tonnariin oli kuulemma tarvinnut tehdä kansi remontti, kehtasivat vielä jopa kysyä maksanko minä tuon :? 8O

Joten hieman jäi huonomaku asionnista, jotenkin tuntui ylimieliseltä suhtautuminen noihin takuu korjauksiin ja "pikku" asiosta valittamiseen.

Onneksi sentään auto ollut odotusten mukainen ja keskimäärin toiminut hyvin :wink: :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Saabster, sitten kun olet ostanut Saabisi niin tarjoan pullakahvit Olarin Teboililla! Voidaan samalla käydä näyttämässä sitä LA:ssa ja kertomassa millainen palvelu oli siellä mistä sen ostit.
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
t0.2 3-9 baaS
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja t0.2 3-9 baaS »

Missähän muualla kannattaisi jakaa tämä kokemus?
Viimeksi muokannut t0.2 3-9 baaS, Ma Touko 08, 2006 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puuvene on puuvene, muu vene on muu vene!
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ässä »

t0.2 3-9 baaS kirjoitti:Missähän muualla kannattaisi jakaa tämä kokemus?
Itse odottaisin vastausta reklamaatioon. Voihan sieltä vielä tulla sinua tyydyttäväkin vastaus, vai voiko :?:
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Ässä kirjoitti:
t0.2 3-9 baaS kirjoitti:Missähän muualla kannattaisi jakaa tämä kokemus?
Itse odottaisin vastausta reklamaatioon. Voihan sieltä vielä tulla sinua tyydyttäväkin vastaus, vai voiko :?:
En usko että ketään muuta kiinnostaa viedä autoaan tuonne rikottavaksi, ei ollut edes eka kerta. Vaikka korjaisivatkin ne jäljet mitä huomataan ei tuonne mielestäni kannattaisi viedä kenenkään autoaan rikottavaksi. Tuleehan siitä vaivaa ja mielipahaa. Lisäksi mitä lie muuta särkevät mutteivät puhu mitään.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Grün
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 13:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Grün »

Joo, Länkkärin myynti sucks ja paljon. Kävin männä viikolla huollattamassa autoa ko. paikassa ja yritin iskeä pari kärpästä samalla iskulla eli koeajaa uusimman ysiviitosen. Mutta EI - ei tänne nyt tulla niin vaan koeajelemaan autoja varsinkin silloin kun asiakkaan oma saabbi on huollossa - tää oli myynnin visio asiakaspalvelusta !

Huollosta hyvät kokemukset, asiantuntijoita, tosin kallis paikka - myynti on ala-arvoista, ei mitään käsitystä PISNEKSESTÄ ! Mulle se kyllä sopii - seuraava auto ostetaan muualta kuin Espoosta.
9-5 2.3tA -98
Vastaa Viestiin