Speedpartsin toimitusajat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Speedpartsin toimitusajat

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Oho, ei taidetakaan olla ainoita hemmoja, jotka ihmettelee Speedpartsin toimitusaikoja. Joku hemmo STCS:n palstalla on tilannut itselleen ilmafiltterin SP:ltä ja kama ei meinaa millään tulla perille:

"leveranstid hos speedparts????"

http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... speedparts
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Speedpartsin toimitusajat

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:Oho, ei taidetakaan olla ainoita hemmoja, jotka ihmettelee Speedpartsin toimitusaikoja. Joku hemmo STCS:n palstalla on tilannut itselleen ilmafiltterin SP:ltä ja kama ei meinaa millään tulla perille:

"leveranstid hos speedparts????"

http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... speedparts
Ihmeen vähän asia kuitenkin on ollut esillä tuolla STCS:n puolella. Olisiko todella niin että SP palvelee hurreja "ohi jonon" ja muut saa odottaa kunnes varastomies V saa hanskat käteen :?: :?: :?:
Luulisi että tuo foorumi olisi tukossa avautumisia jos palvelu on samaa luokkaan kuin allekirjoittaneella ja parilla mulla klubilaisella.

Oli miten oli tulevaisuudessa raapustan tarinan joka alkaa näin
Vår förälskad SpeedParts...

Ps. Neljä kuukautta on pitkä aika viriosoille, kun ottaa huomioon Suomen kesän pituuden. No, ehkä en kesänä sitten...
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Tyytyväisiltähän porukka tuolla vaikuttaa yhtä onnetonta lukuunottamatta..Itelläni ei oo ollu ongelmia Speedpartsin kanssa, aina kaikki tullu viikon sisällä...Tosin en oo nyt viime aikana tilannu sielt mitään jos se nyt sit on alkanu menee huonompaan suuntaan..
Tällä hetkellähän pojat siellä on lomilla...
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

pade900 kirjoitti: Tällä hetkellähän pojat siellä on lomilla...
Ai, mä luulin että ne tuli takas eilen...
#1730
500whp.net member
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Moikka
Saa taas nähdä kauanko SP:n toimitus aika tällä kertaa on. Tilailin tässä noin kuukausi sitten jako+tasapaino ketjurataskiristin sarjan.
En muista tarkkaa tilauspäivää enään itsekkään, mutta oli noin viikkoa ennekuin peruutin ahtimen tilauksen. ja auto on nyt ollut ajossa jo monta viikkoa 8)

alkaa hissukseen tuntumaan että on parempi kun alkaa suosimaan muita paikkoja. esim jos tarvii IC:tä niin löytyyhän suomesta tämä AM works, ja lastuja saa muualtakin kuin SP:ltä :idea: ainakin siinä tapauksessa jos tuntuu että on kiire vähäsenkin enemmän osilla.

Jotain posiitivistä loppuun. Kun tilasin keväällä tonniseen etuputken. tilasin SP:ltä tuon 3" version ProCarin kautta. ja se kesti tulla 2 viikkoa 8O
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jamppa kirjoitti:Jotain posiitivistä loppuun. Kun tilasin keväällä tonniseen etuputken. tilasin SP:ltä tuon 3" version ProCarin kautta. ja se kesti tulla 2 viikkoa 8O
Mitä tuo "keväällä" tarkoittaa sinun tapauksessasi? Itse nimittäin tilasin nuo romppeeni Pro-Carin välityksellä SP:ltä toukokuun 20. päivän paikkeilla ja vieläkään ei ole kuulunut mitään, vaikka Pro-Carin Riku on jo maksanut paketinkin SP:lle.

Kyllä pahasti haiskahtaa siltä, että SP on palvellut hurreja "ohi jonon", jotta asiakastyytyväisyys edes kotimaassa olisi taattu. Tai sitten voi olla, että kukaan ei uskalla nurista SP:n palvelun huonontumisesta STCS:n sivuilla, koska SP antaa hyvät alennukset STCS:n jäsenille, on mukana STCS:n toiminnassa ja mistäpä muualta sitä löytäisi samanlaisen artikkelimäärän Saab -osia kuin SP:ltä?

Noin puoli vuotta - vuosi sitten joku kritisoi oikein urakakalla STCS:n foorumissa Chip Centerin palveluja. Yhdestä kritiikkikirjoituksesta syntyi "lumipallo :arrow: lumivyöry -efekti" ja Chip Center v**tuuntui kirjoittelusta sen verran, että nykäisi kaikki alennukset pois STCS:n jäseniltä. Eikä vaikuta siltä, että CC:n ja STCS:n jäsenten välit olisivat mitenkään lämminneet viime aikoina, ainakin kun lukee joitain kriittisimpiä kirjoituksia.

Jokaiselle virifirmalle riittää tietysti kannattajia ja vastustajia sen mukaan, minkälaista kohtelua on saanut firmalta. Olipa joku höyrypää STCS:n jäsen jopa tatuoinnut olkavarteensa Nordicin logon :!: :twisted:

Itse olen saanut hyvää palvelua BSR:ltä, Speedpartsilta ja viimeksi Maptunilta. Huonoa palvelua olen sitten saanut SP:ltä, kun homma alkoi pyöriä jälleenmyyjän kautta. Korostan tässä kuitenkin, että vika ei ole jälleenmyyjässä millään muotoa :!:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Se mun "keväällä" oli toukokuun alkupuolella.
Tiedon että putki oli Rikulla tuli kalenterista muistin virkistystä hakien 19 päivä toukokuuta. ja siitä pari päivää eteenpäin putki oli kouvolan matkahuollossa. Silloin olin oikein tyytyväinen toimitus aikaan.

Ahtimen tilasin miltei heti perään ja se sitten kestikin. varmaa odottaisin vieläkin jos olisin jäänyt odottelemaan sitä :?: :mrgreen:

Se on noilla tilatuilla ketjuilla mun kohdalla hyvä, kun niillä ei ole mikään kiire. Kun vaan tulisi ennen talvea. ei olisi niin hauskaa talvella käydä vaihelemaan niitä silloin. Toisekseen ei varmaan ole niin aikakaan talvella siihen projektiin :?

Mistä muuten SP hommaa nuo osat? Koska olen itse ymmärtänyt että jotkut olisivat ainakin ihan alkuperäis osia? olenko ymmärtänyt oikein vai väärin? voisiko johtua siitä että myynti määrät on kasvaneet liikaa suhteessa siihen mitä pystyvät osia saamaan varastoon :?: :?:
Ja sitten vielä jos ruotsalaiset asiakkaat ovat etusijalla, niin muille ei välttämättä jää enää artikkeleita jäljelle, vaan joutuvat odottelemaan.

Tämä nyt on vaan arvailua.

Taitaa ainakin täällä suomessa tulla SP:n touhusta sitä avautumista. mutta aivan syystäkin. Sillä esim oliko se 4kk :!: :!: :!: jo mitä on pisimmät odottaneet pakettiaan kuulostaa hurjalta.
Ja tosiaan jälleenmyyjissä vika ei ole. vaan SP:n päässä :evil:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jamppa kirjoitti: Mistä muuten SP hommaa nuo osat? Koska olen itse ymmärtänyt että jotkut olisivat ainakin ihan alkuperäis osia? olenko ymmärtänyt oikein vai väärin?
Joo, oot ihan oikeessa. Speedpartsilla on Ruotsin Saabin kanssa jonkinlainen diili, jonka avulla he voivat ostaa tavaraa tukkuhintaan. Pro-Car sitten taas ostaa nuo osat SP:ltä, joten noiden orkkisosien matkalla Suomeen on yksi välikäsi, eli SP.

Viriosat ym. SP ostaa maahantuojilta, valmistajilta tai sitten toimii tiettyjen tuotteiden jälleenmyyjinä. Korisarjat tulevat niiden valmistajilta, kuten myös virisarjat (BSR, SQR). SP ei itse valmista mitään, toki voivat valmistuttaa, mutta epäilisin, että he ostavat valmiita tavaroita niitä tarjoavilta/valmistavilta yrityksiltä.
Jamppa kirjoitti:voisiko johtua siitä että myynti määrät on kasvaneet liikaa suhteessa siihen mitä pystyvät osia saamaan varastoon :?: :?:
Ja sitten vielä jos ruotsalaiset asiakkaat ovat etusijalla, niin muille ei välttämättä jää enää artikkeleita jäljelle, vaan joutuvat odottelemaan.
Joo, ovat tavallaan haukanneet liian ison kakunpalan rohmuumalla liian monta jälleenmyyjää itselleen. Tästä kärsii koko yritys ja varsinkin asiakkaat. Pitäisi toimia oman kapasiteetin rajoissa, eikä alkaa ahnehtimeen liikaa. Olisivat sitten vaikka jättäneet ottamatta noita jälleenmyyjiä noin paljon, niin jokainen osia haluava voisi asioida suoraan SP:n kanssa ja mahdollisesti :?: :?: :?: saada osansa ajoissa.
Jamppa kirjoitti: Taitaa ainakin täällä suomessa tulla SP:n touhusta sitä avautumista. mutta aivan syystäkin. Sillä esim oliko se 4kk :!: :!: :!: jo mitä on pisimmät odottaneet pakettiaan kuulostaa hurjalta.
No, ei nimim. "Vigge" ole odottanut pakettiaan 4 kuukautta, vaan Viggenin steg 1 -virisarja ei ole pelittänyt kunnolla. 4 kuukautta on mennyt ja vihdoin ja viimein SP on tunnustanut, että he eivät tiedä mitään noiden virisarjojen softien "sielunelämästä". Kunhan vain myyvät sitä. Tämä vika on yleensä asioihin perehtymättömällä jälleenmyyjällä. Toisaalta tuskinpa valmistajakaan haluaa, että jälleenmyyjä tietää kaikkia samoja asioita esim. juuri näistä virisoftista kuin valmistaja. Omasta mielestäni tässä tapauksessa "kunnon selkärangan" omaava firma on valmis ottamaan softan takaisin ja antamaan rahat takaisin tai selvittämään, kuinka he voisivat korjata softaansa. Epäilen tosin, että softan valmistaja BSR ei ala yhden valittajan (tosin asiallisen sellaisen) takia muuttamaan softaansa, vaan myy sitä edelleen. Softan tekemiseen on kuitenkin kulunut aikaa ja rahaa, joten tuskinpa viitsivät alkaa modifioimaan sitä.

Maptunissa on taas se hyvä puoli, että he modifioivat softaa haluamallasi tavalla, eivätkä "pakoile" tuota modifiointia. BSR onkin enemmälti tuollainen "massavirityssettien" myyjä, joka ei ole kiinnostunut autokohtaisten virisoftien tekemisestä. Huono puoli tuossa on se, että voi käydä niinkuin Viggen tapauksessa, hyvä puoli on halpa hinta.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Hmm tätä keskustelua seuranneena näyttää siltä että jos ja kun tota tonnaria lähen chippaamaan niin osote on sitten se maptun. Niillä on ainakin hyvät sivut ja nähtävästi tuotteet ovat laadukkaita. Maptun:lla ei taida olla suomessa edustusta? Tilaus webin kautta onnistunee sitten hyvin??
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:


Viriosat ym. SP ostaa maahantuojilta, valmistajilta tai sitten toimii tiettyjen tuotteiden jälleenmyyjinä. Korisarjat tulevat niiden valmistajilta, kuten myös virisarjat (BSR, SQR). SP ei itse valmista mitään, toki voivat valmistuttaa, mutta epäilisin, että he ostavat valmiita tavaroita niitä tarjoavilta/valmistavilta yrityksiltä.
Ei, kyllä mä sain sellaisen käsityksen puhelimessa että SP koodaa itse softan purkkiin. Tulin tähän päätökseen, kun SP ilmoitti että heillä on varmuuskopio asiakkaalle lähetetystä softasta.
Turbo Sensonic kirjoitti: No, ei nimim. "Vigge" ole odottanut pakettiaan 4 kuukautta, vaan Viggenin steg 1 -virisarja ei ole pelittänyt kunnolla. 4 kuukautta on mennyt ja vihdoin ja viimein SP on tunnustanut, että he eivät tiedä mitään noiden virisarjojen softien "sielunelämästä". Kunhan vain myyvät sitä. Tämä vika on yleensä asioihin perehtymättömällä jälleenmyyjällä. Toisaalta tuskinpa valmistajakaan haluaa, että jälleenmyyjä tietää kaikkia samoja asioita esim. juuri näistä virisoftista kuin valmistaja. Omasta mielestäni tässä tapauksessa "kunnon selkärangan" omaava firma on valmis ottamaan softan takaisin ja antamaan rahat takaisin tai selvittämään, kuinka he voisivat korjata softaansa. Epäilen tosin, että softan valmistaja BSR ei ala yhden valittajan (tosin asiallisen sellaisen) takia muuttamaan softaansa, vaan myy sitä edelleen. Softan tekemiseen on kuitenkin kulunut aikaa ja rahaa, joten tuskinpa viitsivät alkaa modifioimaan sitä.´
Mä en nyt tiedä mikä s****na tossa Viggenissä on niin erikoista, että
hommaa ei saada toimimaan. Ongelmia on myös Abbottin softassa.
Eräs sakemanni nakkasi abbottin ECUn viggeniinsä ja dynossa huipputehon lisäys oli huimat 3kw tai jotain sinne päin. Auto oli aiemmin ajettu samassa dynossa lähes vastaavissa olosuhteissa. Tällöin tehot oli tallessa, dyno näytti 233. Abbott osoitti kuitenkin suurta kiinnostusta ongelmaan, asiaa yritettiin hoitaa mutta ongelman syytä ei koskaan saatu selville. Itse sain sellaisen käsityksen, että henkilö joka oli suunnitellut aikoinaan viggen softan ei enää ole töissä Abbotilla. Nykyiset koodarit eivät näin lyhyellä varoituksella kyenneet selvittämään ongelmaa. Abbott oli todella pahoillaan tilanteesta ja hyvitti mukisematta aiheutuneet kulut. Sitä en tiedä saiko kaveri jotain "korvausta". Näin sen homman pitäisi minustakin edetä. Jos hommaa ei osata hoitaa ei sitä myöskään pitäisi pitkittää, saatikka sitten ruveta syyttämään asiakkaan käyttämiä laitteita tai mitään muutakaan mikä ei liity asiaan millään tavalla.

Toisin on asia hurrilandiassa, tuntuu melkein siltä että he yrittävät pakoilla vastuuta viimeiseen saakka, vaikka jokainen tietää että vene on uppoamassa. Yhtään paremmaksi ei tilanne muutu jos puhelimessa ruvetaan vitt**lemaan ja naureskelemaan asialle. Näin minun kohdalla on toimittu alusta saakka. Ensimmäisen kerran kun soitin SP:lle sain kuulla kunniaa, koska oli kehdannut soittaa heille enkä hoitanut asiaa jälleenmyyjän kautta. Sittemmin henkilö H naureskeli luurin kun soitin heille ja kysyin missä edelliselle päivälle luvatut vastaukset viipyvät. Minulle todettiin luurissa, että tiedän mitä lupasin mutten saanut mitään selville. Kyllä minusta on kohtuullista tällöin ilmoittaa asiakkaalle mahdollisesta viiveestä eikä odottaa yhteydenottoa asiakkaan suunnalta.

Sokerina vielä pohjalla firma "pakenee" lomille kommentoimatta mitään lähetettyihin maileihin. Mutta minkäs teet asiakkaana kun puhelimeenkaan ei tuolloin vastattu. Nyt putka on ilmeisesti palannut lomilta, mutta mitään yhteyttä heihin en ole saanut. Puhelimella olen yrittänyt hiillostaa, mutta vastaaja tuntuu olevan ainoa joka minulle suostuu juttelemaan, no onneksi lasku ei sentään rapsahda omaan taskuun.

Monesta saattaa varmaan kuulostaa että avaudun jatkuvasti ongelmistani, mutta minkäs teet kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Mielestäni ihmisillä on oikeus kuulla miten homma etenee tai miten se junnaa viikko toisensa jälkeen paikoillaan.

Haluan vielä huomauttaa että olen yrittänyt hoitaa asiaa mahdollisimman rauhallisesti ja ystävällisesti, vaikkakin monesti on tehnyt mieli haistattaa pas**t luuriin. Kokemuksesta tiedän että räyhäämiselle ei saavuteta mitään, se päinvastoin vain pahentaa asiaa. Viimeiseen saakka olen yrittänyt saada tuotteen toimimaan...


Ja mitä tulee ProCariin niin minusta tuntuu välillä pahalta että kirjoitan tällaista tarinaa ja ehkä aiheutan ohessa heille asiakkaiden menetystä. Heissä ei koskaan ole mitään vikaa ollut, olen aina saanut ystävällistä ja ymmärtäväistä kohtelua. ProCarin kannalta toivon että Sp saa settinsä kuntoon ja lunastaa luottamuksen joka ko. firmalla joskus vielä oli.
#1730
500whp.net member
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

JouniCSE kirjoitti:Hmm tätä keskustelua seuranneena näyttää siltä että jos ja kun tota tonnaria lähen chippaamaan niin osote on sitten se maptun. Niillä on ainakin hyvät sivut ja nähtävästi tuotteet ovat laadukkaita. Maptun:lla ei taida olla suomessa edustusta? Tilaus webin kautta onnistunee sitten hyvin??
Ei oo Maptunilla suomessa edustusta mutta mitä oon kuullut niin toi webin kautta tilaaminen tai puhelimen välityksellä onnistuu oikein hyvin !! Muistaakseni nimim. Turbo Sensonic tilasi Maptunilta jonkun speciaali softan..ehkä hän voi kertoa miten tilaus natsas... :)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

JouniCSE kirjoitti:Hmm tätä keskustelua seuranneena näyttää siltä että jos ja kun tota tonnaria lähen chippaamaan niin osote on sitten se maptun. Niillä on ainakin hyvät sivut ja nähtävästi tuotteet ovat laadukkaita. Maptun:lla ei taida olla suomessa edustusta? Tilaus webin kautta onnistunee sitten hyvin??
No, kyllä luulis että Speedpartsinkin softa pelittää hyvin, mutta jos haluat softaasi jotain "persoonallisuuksia" (esim. tehopiikkejä, "overboost" jne.), niin sitten kannattaa tilata softa Maptunilta. Maptunilla ei ole edustusta Suomessa :(
Vigge kirjoitti:Ei, kyllä mä sain sellaisen käsityksen puhelimessa että SP koodaa itse softan purkkiin. Tulin tähän päätökseen, kun SP ilmoitti että heillä on varmuuskopio asiakkaalle lähetetystä softasta.
Näin on. Uskoisin, että BSR:llä on jälleenmyyjilleen eräänlainen "tietopankki" omalla serverillään, josta jälleenmyyjät voivat sitten imuroida virisettien softia, pistää softan (e)eprommeille ja kiinni Trionic -boksiin. Mutta heillä ei ole mahdollisuutta (ja tietotaitoa) modifioida softaa.
Vigge kirjoitti:Mä en nyt tiedä mikä s****na tossa Viggenissä on niin erikoista, että hommaa ei saada toimimaan. Ongelmia on myös Abbottin softassa.
Vaikuttaa ilmeisesti siis siltä, että jos on hommaamassa softaa Trionic 7:aan, niin se kannattaa hommata Maptunilta. Sitten jos on hommaamassa softaa Trionic 5:een, niin sitten kannattaa valita oman maksukyvyn perusteella, sillä ainakin meikäläisen BSR/Speedparts steg 3 -softa on pelittänyt ihan moitteettomasti. Abbottille extra hatunnosto siitä, että hoitivat homman kunniallisesti.
Vigge kirjoitti:Yhtään paremmaksi ei tilanne muutu jos puhelimessa ruvetaan vitt**lemaan ja naureskelemaan asialle. Näin minun kohdalla on toimittu alusta saakka. Ensimmäisen kerran kun soitin SP:lle sain kuulla kunniaa, koska oli kehdannut soittaa heille enkä hoitanut asiaa jälleenmyyjän kautta. Sittemmin henkilö H naureskeli luurin kun soitin heille ja kysyin missä edelliselle päivälle luvatut vastaukset viipyvät.
Ai, tota mä en tiennytkään :!: :evil: Kukakohan tää henkilö H oikein on? Ei muuta kuin nimet julki tänne palstalle. Samalla voisit ottaa yhteyttä SP:n Peteriin, joka hoitaa heidän PR -asioitaan. Vois nimittäin sanoa, että heidän PR -asiat on tosi "hyvässä kunnossa", kun asiakkaita kohdellaan näin :twisted: Saman vois sanoa toimitusjohtaja Claesille :twisted:
Vigge kirjoitti:Sokerina vielä pohjalla firma "pakenee" lomille kommentoimatta mitään lähetettyihin maileihin. Mutta minkäs teet asiakkaana kun puhelimeenkaan ei tuolloin vastattu. Nyt putka on ilmeisesti palannut lomilta, mutta mitään yhteyttä heihin en ole saanut. Puhelimella olen yrittänyt hiillostaa, mutta vastaaja tuntuu olevan ainoa joka minulle suostuu juttelemaan, no onneksi lasku ei sentään rapsahda omaan taskuun.
Joo, toi on tosi v**tumaista :evil: Pro-Carin Rikukin on yrittänyt saada kiinni SP:n väkeä, että missä on se iso paketti, jossa pitäis olla mm. Eskin ja mun tilaamia tavaroita. Luin jostain, olisko ollut STCS:n foorumilta, että SP olis kiinni heinäkuun loppuun ja sitten tulisivat tod.näk. töihin ens viikon maanantaina. Nythän SP:llä on käytössä tekstiviestipalvelu, joten sinnekin voi syytää työsuhdekännykällä oikein kunnon puhelinterroriviestejä :twisted:
Vigge kirjoitti:Monesta saattaa varmaan kuulostaa että avaudun jatkuvasti ongelmistani, mutta minkäs teet kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Mielestäni ihmisillä on oikeus kuulla miten homma etenee tai miten se junnaa viikko toisensa jälkeen paikoillaan.
Ei se mitään, anna tulla vaan juttua :!: :!: :!: Varmaan meitä kaikkia tälle palstalle kirjoittavia kiinnostaa toi sun tilanteesti (ainakin mua kiinnostaa), että miten SP aikoo homman hoitaa vai hoitaako ollenkaan. Ja sekin mua kiinnostais, että missä v**ussa on mun iskarit, puslat ja IC :?: :?: :?: :!: :!: :!: Onneksi en oo itse maksanut niistä vielä latin latia, mutta alkaa tässä pikkuhiljaa v**uttaa Pro-Carin Rikunkin puolesta, koska hän on jo maksanut tuon paketin, eikä tavaraa tule :evil:
Vigge kirjoitti:Ja mitä tulee ProCariin niin minusta tuntuu välillä pahalta että kirjoitan tällaista tarinaa ja ehkä aiheutan ohessa heille asiakkaiden menetystä. Heissä ei koskaan ole mitään vikaa ollut, olen aina saanut ystävällistä ja ymmärtäväistä kohtelua. ProCarin kannalta toivon että Sp saa settinsä kuntoon ja lunastaa luottamuksen joka ko. firmalla joskus vielä oli.
No tuskin toi Pro-Carilta hirveesti asiakkaita vie. Niinkuin aikaisemmin sanoin, niin taitais olla parasta (tää on sitten ainoastaan mun mielipide :!: ), että tilais Trionic 7 Saabien virisoftan Maptunilta. Mä tunnen myös myötätuntoa Pro-Carin kavereita kohtaan ja toivon, että SP rupeaa palvelemaan jälleenmyyjiään kunnolla, eikä tee tällaisia "ohareita". Kaikista helpoin tie sun tapauksessasi taitais kuitenkin olla se, että SP lunastais ton softaboksin takaisin ja tilaisit uuden softan Maptunilta. Niin aikaisemmin kirjoitin, BSR tekee sarjavirityssoftia (ilman mahdollisuutta "persoonallisuuksiin") ja tuskin alkaa korjailemaan softiaan ihan tosta vaan. Jos näin olisi, niin he olisivat sen jo varmaan tehneet. Tosin noin BSR/Speedpartsin softat on halpoja/hyviä, silloin kun ne toimii (olipas aforismi :D ) Maptun taas on erikoistunut vain ja ainoastaan Saabeihin ja Trionic 5:een ja 7:aan.
pade900 kirjoitti:Ei oo Maptunilla suomessa edustusta mutta mitä oon kuullut niin toi webin kautta tilaaminen tai puhelimen välityksellä onnistuu oikein hyvin !! Muistaakseni nimim. Turbo Sensonic tilasi Maptunilta jonkun speciaali softan..ehkä hän voi kertoa miten tilaus natsas...
Jep, näinhän se oli. Lueskelin STCS:n foorumia, jossa eräs BSR:n steg 3 -setin omistaja halusi lisää "puhkua pannuun". Keskustelu ajautui sitten siihen pisteeseen, jossa joku suositteli hänelle Maptunia ja sen jälkeen Maptunin Fredrik postasi palstalle, että he antavat hyvä alennukset henkilöille, jotka ovat jo virittäneet autoaan jonkun muun virifirman setillä.

Otin sähköpostitse yhteyttä Fredrikiin ja kerroin, että olisin kiinnostunut heidän "tarjouksestaan". Sitten kun oltiin pari sähköpostia vaihdettu kerroin hänelle, että olen laittamassa autoon parempaa IC:tä, jolloin Fredrik totesi mulle, että oli just pari päivää sitten mapannut softan samanlaisella varustuksella olevaan autoon. Max. ahdot oli 1.4 ja koska ilmoitin Fredrikille, että haluaisin eliminoida sen mahdollisuuden, että auto brakaa virisetin takia, Fredrik ehdotti, että lasketaan max. ahdot 1.3 bariin. Samalla hän kertoi mulle tosta Trionicin Pressure Guardista, josta jo aikaisemmin postailinkin tänne palstalle.

Sen jälkeen soitin Fredrikille, että käykö Visa -kortti maksuvälineenä. Fredrik vastasi kyllä ja annoin hänelle Visa -kortin numeroni ja osoitteeni, ja paketti tuli viikon päästä lähimpään postiin :D Helppoa kuin mikä :!: Vielä kun pääsis testaamaan tota softaa ennen kuin tarvitsee vaihtaa kesärenkaat talvirenkaisiin 8)
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Ai, tota mä en tiennytkään Kukakohan tää henkilö H oikein on? Ei muuta kuin nimet julki tänne palstalle. Samalla voisit ottaa yhteyttä SP:n Peteriin, joka hoitaa heidän PR -asioitaan. Vois nimittäin sanoa, että heidän PR -asiat on tosi "hyvässä kunnossa", kun asiakkaita kohdellaan näin Saman vois sanoa toimitusjohtaja Claesille
Saada nähdä miten herra TJ kommentoi asiaa. Pudotin hänelle tänään pienen tervehdyksen koskien tätä pelleilyä. CC lähti tietysti myös Peterille. Mitä tulee henkilön H:n nimeen, niin sanotaan nyt vaikka että hän on rajaloikkari.
#1730
500whp.net member
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2007
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

no kerros sitten meille kaikille mikä oli vastaus, mikäli vaan saat sen 8O
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Jamppa kirjoitti:no kerros sitten meille kaikille mikä oli vastaus, mikäli vaan saat sen 8O
Ensimmäinen vastaus tuli,

Mikä autossa on vikana?
Etkö ole tyytyväinen suorituskykyyn?

Vastaukset molempiin kysymyksiin löytyy lähettämästäni mailista,
tais olla juttu sen verran pitkä ettei kaveri sitä jaksanut lukea (2000 sanaa).
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin