Rakennettujen Saabien kerho ? yms...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Viimeksi muokannut saabisti2, Ke Maalis 03, 2004 19:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Heh heh Tuskin! Hieman ehkä kärjistin asioita :D Jos joku virallinen taho vastaisi tähän niin vastaus olisi: päinvastoin, mehän innostamme uusiin hankkeisiin! Tuo tarrasysteemi on hyvä esimerkki tästä vaikka ei nautikaan klubin virallista statusta.

Kaahaaminen ei kuulu klubin periaatteisiin ja sitä kukaan tuskin harrastakaan vaikka vääntöä löytyy vaikka muille jakaa!! :oops:

Hermostuin vain siitä kun viestini otettiin henkilökohtaisesti vaikka se oli ihan yleistä höpinää.

Kyllä minäkin aion tulla kevätkokoukseen kunhan saan autoa kiillotettua tarpeeksi :P :P

Siellä tulee kuitenkin uusia ideoita ainakin oman auton rakenteluun. :wink:

Heikki

Ps. kommentoin taas vaikka pyhästi lupasin lopettaa tämän jauhamisen :evil:
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Tällä foorumilla vallitsee täysi sananvapaus. , mitä nyt muutama "Hölösuu" vahtaa...
(.... ja minua ainakin ihan aiheesta ! :D )


Sama on liikenteessäkin. Jokainen vastaa itse ( lue: vain itse! ) omista ajonopeuksistaan
ja mahd. törttöilyistään.


Pitäisi varmaan ehdottaa sellaisen Virallisen Klubitarran käyttöönottoa, jonka voisi
nopeasti ja kätevästi piilottaa, silloin kun haluaisi ajaa ylinopeutta,
ja sitten taas ottaa näkyviin, kun ajaa nopeusrajoitusten mukaan....

Mutta millaisen "vastalauseiden myrskyn" se aiheuttaisikaan :!: :!: :!: 8O

KuvaKuvaKuva
Viimeksi muokannut saabisti2, Ke Maalis 03, 2004 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
HMK
"Hölösuu"
Viestit: 1239
Liittynyt: Su Syys 07, 2003 14:01
Paikkakunta: Espoo/Huittinen

Viesti Kirjoittaja HMK »

Miten olisi sellainen rekkojen ohjaamoissakin näkyvä juokseva lediteksti? Siihen voisi tarpeen tullessa ohjelmoida kaikenlaisia sopivia viestejä :mrgreen:

Heikki
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

saabisti2 kirjoitti:mitä nyt muutama "Hölösuu" vahtaa...
(.... ja minua ainakin ihan aiheesta ! :D )
Pakkohan teitä on vahtia kun olette välillä niin vallattomia, joka välissä tunkemassa herneitä nenään. Ihan kuin lastentarhassa :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

potkuhousu kirjoitti:
saabisti2 kirjoitti:mitä nyt muutama "Hölösuu" vahtaa...
(.... ja minua ainakin ihan aiheesta ! :D )
Pakkohan teitä on vahtia kun olette välillä niin vallattomia, joka välissä tunkemassa herneitä nenään. Ihan kuin lastentarhassa :D
No ei menny kun ½ tuntia ja jo oli Potkis "poliisina paikalla"!!!. :D :D :D

Virallinen Kiitokseni samalla tässä yhteydessä hra. Potkikselle ja muille Admineille, jotka
jaksavat pyyteetöntä ja raskasta työtään meidän villien, joskus jopa eläimellisiksi asti villiintyvien,
isojen lapsien kaitsemisessa. :!:

Edit: Jäi vielä sanomatta, että te ette ole niitä byrokraatteja, joista taannoin oli puhetta.
Toisaalta kyllä ihmettelen, miksi ette ole ottaneet itse kantaa esim. tähän topicciin (?)
Taidatte olla liian suomett....eiku saabittuneita (?), vaikka onhan se tietty selvää, että jos Admin rupeaa
laukomaan kuin "vanha Emma", niin herneistä siirryttäisiin isompiin vihanneksiin.... ( eikä enää välttämättä "yläkautta nautittuina" )
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

nooh mä en nähnyt sitä niin aiheelliseksi kommentoida koska ei nyt tuntunut niin aiheelliselta. Olen tyytyväinen nykyisen klubin toimintaan. Ja tämä sama aihehan heräilee henkiin aina puolen vuoden välein.

Keskustelu oli mun mielestä tosi hyvää ja siitä tuli taas esille niitä mainioita näkökantoja klubin perinteistä ja tavoista vaikka en itse niitä aina niin täsmällisesti noudata. Ne jotka mut tuntee tietää missä kohtaa allekirjoittanut kuuluu siihen taparikollisetn joukkoon :oops: .

Ja me ei moderaattorien keskuudessa puututa keskuteluun poistamalla tekstejä jos ne eivät ole loukkaavia tai herjaavia. Tällä tavalla kaikki uskaltavat tuoda mielipiteensä esille. JOtenka antakaa näppiksen laulaa :D

IP sähän olet aina erikoistarkkailussa :lol: lapsista suurin
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Kiitän ja Kumarran antamastasi arvonimestä ... Kuva
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

saabisti2 kirjoitti: Edit: Jäi vielä sanomatta, että te ette ole niitä byrokraatteja, joista taannoin oli puhetta.
Toisaalta kyllä ihmettelen, miksi ette ole ottaneet itse kantaa esim. tähän topicciin (?)
Taidatte olla liian suomett....eiku saabittuneita (?), vaikka onhan se tietty selvää, että jos Admin rupeaa
laukomaan kuin "vanha Emma", niin herneistä siirryttäisiin isompiin vihanneksiin.... ( eikä enää välttämättä "yläkautta nautittuina" )
Ihmettelen minäkin kuinka harva - noin yleensä - loppujenlopuksi on ottanut aiheeseen kantaa. Onhan kuitenkin kyseessä tällähetkellä Yleisen osaston kolmanneksi luetuin topikki jossa toiseksi eniten viestejä :wink: Aihe taitaa olla niin arka, että on paree pitää mölyt mahoissa vaikka sisällä kuohuu puolesta tai vastaan. :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Niin niin, juuri samaa olen ollut aistivinani minäkin. Jos joku laittaisi pydeen ~Turbo Saab Club Of Finlandin tms.,
niin veikkaanpa, että se osoittautuisi yhtä suosituksi kuin tuo Rimulin tarrajuttukin, jossa tarrat menee kuin kuumille kiville... :D
... ja viimeisille jää kohta vain luu käteen.... :lol:

KuvaKuvaKuva
Viimeksi muokannut saabisti2, Ke Maalis 03, 2004 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

:P
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Nooh nooh jäitä hattuun, ehkä tommonen alajaos on aiheellinen kun jäseniä olis 50 tulossa. Kuivaksi käy toiminta 15 hengen toimin. Onko nyt niin että tommonen Suomen turbo clubi olis aiheellinen? Tommosen klubin pyörittäminen nimittäin on aika iso homma. Pohtikaa nyt itekkin kuinka aktiivisia olisitte toimimaan yhteisen asian eteen ilman palkkaa pelkästä sydämestä. Moni on mukana mutta ei laita tikkua ristiin. Minusta vähän tuntuu että aika ei ole kypsä vielä. Niin nämä oli mun omia ajatuksia joita tässä pähkäilin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Joo, mutta saadaanhan me sentään "tarraklubi" pystyyn! :D :D
Ja klubin hoitaminen käy ainoastaan pitämällä mehukasta tarraa ikkunassa.
Keskustelua ja kokeilemista miten suhtaudutaan tuommoseen ISON kissan pöydälle nostamisestahan tämä oli.
Ei tässä mitään kiirettä......... Hyvä klubi nykyinenki kaikenkaikkiaan.
Ylpeä nykyisestäkin 8)
Ehkä joskus alajaos :)
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Turbo900 kirjoitti:Joo, mutta saadaanhan me sentään "tarraklubi" pystyyn! :D :D
Ja klubin hoitaminen käy ainoastaan pitämällä mehukasta tarraa ikkunassa.
Keskustelua ja kokeilemista miten suhtaudutaan tuommoseen ISON kissan pöydälle nostamisestahan tämä oli.
Ei tässä mitään kiirettä......... Hyvä klubi nykyinenki kaikenkaikkiaan.
Ylpeä nykyisestäkin 8)
Ehkä joskus alajaos :)
Veit sanat suustani ! :D
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Niin tarraklubin nyt pystyyn saa tietenkin. Odotellaan kun meitä Saba miehiä on clubissa 10 000 niin sitten on jo pakko tehdä alajaokset mutta eiiii vielä.

IP sähän menit muokkaa jo sun allekirjotustakin :mrgreen:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin