Sarjassamme tyyli: Jarrut!
Sarjassamme tyyli: Jarrut!
http://www.saabcentral.com/forums/viewtopic.php?t=25876
Makuja on monenlaisia, mutta omasta mielestä aivan hirvittävät. Varmaan hyvät, mutta näyttävät mopon jarruilta noilla vanteilla
Auto on kuin heinäsirkka!
No jenkeillä on aina omat virityksensä....
Lisäys: hatunnosto rohkeudesta ja oikeasta automerkistä
H
Makuja on monenlaisia, mutta omasta mielestä aivan hirvittävät. Varmaan hyvät, mutta näyttävät mopon jarruilta noilla vanteilla
Auto on kuin heinäsirkka!
No jenkeillä on aina omat virityksensä....
Lisäys: hatunnosto rohkeudesta ja oikeasta automerkistä
H
Viimeksi muokannut HMK, Pe Maalis 12, 2004 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Re: Sarjassamme tyyli: Jarrut!
yhdyn edelliseen..kyllä on nauru korvassa kun lukee kommentteja ko virityksestä "they look absolutely amazing!!" jnejne..kuolaavatkin vielä hemmon ratkaisuja no pääasia että omasta mielestään edes on oikein hyvän näköinenHMK kirjoitti:http://www.saabcentral.com/forums/viewtopic.php?t=25876
Makuja on monenlaisia, mutta omasta mielestä aivan hirvittävät. Varmaan hyvät, mutta näyttävät mopon jarruilta noilla vanteilla
Auto on kuin heinäsirkka!
No jenkeillä on aina omat virityksensä....
H
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Joo, oli aika "ministä".
Vanteiden pitää olla laitettu autoon tehojen mukaan. Ja, jotta saadaan tehokkaaseen autoon isot vanteet, pitää jarrut laittaa vastaamaan nousseita tehoja, josta seuraa se, että autoon voidaan laittaa isot vanteet. Eli, kaiken kaikkiaan jarrujen pitää peittää vanteen sisusta
Vanteiden pitää olla laitettu autoon tehojen mukaan. Ja, jotta saadaan tehokkaaseen autoon isot vanteet, pitää jarrut laittaa vastaamaan nousseita tehoja, josta seuraa se, että autoon voidaan laittaa isot vanteet. Eli, kaiken kaikkiaan jarrujen pitää peittää vanteen sisusta
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Mutta eihän nuo ole edes pahoja. Joskus kun näkee niitä *orolla ja muita Japanin kinnereitä varustettuna aluvantein. Takana ison vanteen reiistä näkyvä ruosteinen herneen kokoinen jarrurumpu saa minut aina hymyilemään. Ruosteisen jarrurummun päälle vedetty punainen maali saa jo aikaan naurun rämähdyksiä
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mutta helpottaahan isot vanteet jarrujen huoltoa, palatkin voi vaihtaa pyörää irrottamatta
Muuten kannattaa päivittää jarruja tosi tarpeen mukaan, kisa jarrut kylminä on tosi vaaralliset siviiliajossa. Saahan sitä laittaa mitä tykkää mutta kisapaloilla ei tee kadulla mitään.
Rata-ajo on jotain ihan muuta.
Muuten kannattaa päivittää jarruja tosi tarpeen mukaan, kisa jarrut kylminä on tosi vaaralliset siviiliajossa. Saahan sitä laittaa mitä tykkää mutta kisapaloilla ei tee kadulla mitään.
Rata-ajo on jotain ihan muuta.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Itekkin tilasin aeroon joka kulmaan uritetut levyt ja green stuffi palat. speed partsilta. Eniten näkö syistä, ei oo kovin hienon näköset ne vanhat ruosteiset levyt kun vanteissa on isot aukot.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Mistäs meinaat nuo osat hankkia?Speedou kirjoitti:Itse vaihdan eteen 93 Aeroon Brembon sarjan. Tosin satulat ei vaihdu, vaan pelkät levyt ja palat. Kokokin pysyy samana. Ei pitäisi tämän jälkeen enää häipyä jarrut niin herkästi. Tosin tämä remppa edessä joko vasta ennen syksyä tai ensi talven/kevään aikana
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Rummut piiloon feikkilevyt foliateciltä vain jarrusasatula uupuuMertmi kirjoitti:Mutta eihän nuo ole edes pahoja. Joskus kun näkee niitä *orolla ja muita Japanin kinnereitä varustettuna aluvantein. Takana ison vanteen reiistä näkyvä ruosteinen herneen kokoinen jarrurumpu saa minut aina hymyilemään. Ruosteisen jarrurummun päälle vedetty punainen maali saa jo aikaan naurun rämähdyksiä
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429