Hälytin kysymys (og900)

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Hälytin kysymys (og900)

Viesti Kirjoittaja Make »

Jeps. Sain asennettua just tuon hälyttimen autoon. Ainoa asia, mikä jäi kytkemättä on tuo keskuslukitus. Eli mitkä on ne värit siellä keskuslukituksenboxissa, jotka kytketään hälyttimen boxiin. Tonnareissa ne taitaa olla keltainen ja punainen. Mutta taas satkussa sieltä löytyy ainoastaan tuo keltainen johto, ei punaista. Tietoa?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Satkun keskuslukon moottoreista semmonen kysymys, itse kun painin saman ongelman kanssa niin huomasin että kuskin puolella ei ollut moottoria. Siis kun avasi keskuslukon kauko-ohjaimella niin ainoastaan repsikan puolen ovi aukesi, onko siis satkuissa ollut tällainen ominaisuus vai onko se vain minulla. Siellä siis oli moottorin näköinen mutikka josta lähti vain herätepiuhat keskusyksikölle...vai teinkö jotakin vikaan.. Minä vaihdoin suosiolla moottorin ja hyvin alkoi pelaamaan.
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 663
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

juu eikä ainakaan vanhemmissa tonnareissakaan oo siellä kuskin ovessa moottoria.

Yksinkertainen ratkaisu on ostaa yksi ovimoottori ja asentaa se tämän "kytkimen" rinnalle.
Hälytin ohjaa siis uudella ovimoottorilla kuskin oven mekanismia ja samalla ovessa oleva kytkin ohjaa alkuperäisen boksin kautta muut ovet. 8O Näin säilyy avaimella ohjauskin......tietysti miinus puolena parin johdon veto oveen :(
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Kiitti mimmi vastauksesta! Jos nyt viikonloppuna ottais uudestaan projektin tulille, niin sais lukotkin toimimaan. Samalla vois vähän rapata noita valoja kojelaudasta.
Olisiko mitään järkevää, mitä kannattaisi tehdä samalla, kun muutenkin "perkkaa" tuota kojelauta-vaihdekeppi-mittaristo-osastoa?
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Vastaa Viestiin