Hei,
Mistäs netistä saa parhaiten tietoa 9-5:n 220 hp/310 Nm koneesta, joka tuli 2004 mallistoon?
Onko hintalisä 3000 euroa suhteessa ominaisuuksiin, jos verrataan 185 hp koneeseen?
9-5 220 hp koneella
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 9-5 220 hp koneella
Parhaiten taitaa tietoa löytää STCS:n palstalta. Siellä kirjoiteltiin, että 2.3T:n turbo, moottori ja kytkin on samoja kuin Aerossa, mutta alusta ei ole sporttialusta, vaan ihan "tavallinen". Sporttialusta on kuulemma mahdollista saada lisähintaan. Eli jos haluaa 9-5:n, joka näyttää esim. Vectorilta, mutta Aeron suorituskyvyllä (chippaamalla), niin 2.3T on silloin oikea valinta.pulkkane kirjoitti:Hei,
Mistäs netistä saa parhaiten tietoa 9-5:n 220 hp/310 Nm koneesta, joka tuli 2004 mallistoon?
Onko hintalisä 3000 euroa suhteessa ominaisuuksiin, jos verrataan 185 hp koneeseen?
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... light=2+3t
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 77
- Liittynyt: Ti Heinä 22, 2003 21:33
- Paikkakunta: Kuopio
Re: 9-5 220 hp...
Kiitos paljon!
Jos suorituskyvyn erot kiinnostaa, niin vastauksen löydät Saabin www-sivuilta (http://www.saab.fi) kohdasta hinnasto ja tekniset tiedot (pdf), sieltä löytyy kiihtyvyys 0-100 km/h, huippunopeus ja sitkeysarvot (kuten myös kulutusarvot).
Hintaero ei tule pelkästään koneesta, vaan 2.3T:ssa on vakiona ESP (poiskytkemismahdollisuudella) ja 16" aluvanteet jo Linear -varustelutasosta alkaen. Etujarrulevyt näyttävät myös olevan suuremmat.
Käytännön suorituskykyjen erosta en osaa sanoa, koska edell. koeajosta 2.3t:lla on jo aikaa ja jäiset tiet ovat edellyttäneet ainoastaan pintakaasun käyttöä 2.3T:lla toistaiseksi.
Hintaero ei tule pelkästään koneesta, vaan 2.3T:ssa on vakiona ESP (poiskytkemismahdollisuudella) ja 16" aluvanteet jo Linear -varustelutasosta alkaen. Etujarrulevyt näyttävät myös olevan suuremmat.
Käytännön suorituskykyjen erosta en osaa sanoa, koska edell. koeajosta 2.3t:lla on jo aikaa ja jäiset tiet ovat edellyttäneet ainoastaan pintakaasun käyttöä 2.3T:lla toistaiseksi.