Kesänakit alle!!!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
iku
"Aero"
Viestit: 366
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 13:48
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja iku »

saabisti2 kirjoitti:
iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hulvatonta! :D :lol: :D ... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...

Kesänakit on nyt alla!, ja syksyyn asti... :wink:
Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä. :D :D
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

iku kirjoitti:
saabisti2 kirjoitti:
iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hulvatonta! :D :lol: :D ... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...

Kesänakit on nyt alla!, ja syksyyn asti... :wink:
Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä. :D :D
Oli siinä, mä hajotin taannoin pyykkikorin kun sen päällä sai paremman asennon hinkata aluja puhtaaksi siellä kylppärissä :lol: :wink:
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ööh poijaat ettekö ole ymmärtänyt että niitä vanteita ei kanneta makkariin tai pesuhuoneeseen :D :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
iku
"Aero"
Viestit: 366
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 13:48
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja iku »

9-5T kirjoitti:Pesuainekauppiailla on yleensä myytävänä tehokasta happoa jolla vanteet puhdistuu ilman hinkkaamista minuutissa(2minuutin päästä tarvitaan maalia)
Itse totesin Mr.Muscle-keittön tehopuhdistajan ja karhunkielen ihan toimivaksi yhdistelmäksi, muscle kyllä loppui kahden vanteen jälkeen, jolloin siirryin Johnson&Johnsonin parketti & laminaattipesuun (sitä sattui äkkiä löytymään kaapista ja nykyisessä kämpässä ei ole enää parkettia :D ).

Nimimerkillä: Ei kaikkeen tarvita kalliita AutoGlym-aineita :D

Ja tarkoitus ei ollut mainostaa mitään edellä mainittuja tuotteita. :wink:
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Eagle One Wheel Wash !! Siinä on kunnon aine joka poistaa kaiken kakan vanteista ILMAN et riseeraa et ne on matat parin pesukerran jälkeen...
Ite en meinaan tollasis ihme myrkyissä uittais vanteitani =P
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hih, mäkin pesin mun tulevan coolerin wessassa/kylppärissä. Sanomistahan siitä tuli.. :oops:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Mä pesen mutaisen maastopyörän joskus kylppärissä. Mieluummin kuulemma noin, kuin laittaa se likaisena suoraan tuohon paikalleen olohuoneen seinää vasten :twisted: .

Kannattaa varmaan olla iltaisin ja öisin varovainen tuolla liikenteessä, jos pistää kesäkummit jo alle. Ainakin eilen lähti mukavasti luisuun mutkassa, ihan (surkeilla) talvirenkaillakin. Helsingissä siis.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

..............

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Joo äsken olin ajelee, niin oli kyllä niin perkeleen liukasta jossain pohjois-espoossa et taidanpa vaihtaa takasi :x

Ei siin kuitekaa mee ku puolisen tuntii ja saihan täs jo päivän nauttii et mitä kesä tuo tullessaan :D
Tomppa & Saabit myyty :(
arska
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 21:18

silenstonet

Viesti Kirjoittaja arska »

Kyllä täällä lou-suomessa näyttää pikku hiljaa kesänakkikeliltä. Täytyy varmaan vielä vilasta "Erkki Nyysteenin" pitkäntähtäimen ennustukset.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Näyttäis siltä, että lunta voi tulla keskiviikkoon asti joka päivä...

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
SN2770
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 20:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SN2770 »

NG900T kirjoitti:
iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hih, mäkin pesin mun tulevan coolerin wessassa/kylppärissä. Sanomistahan siitä tuli.. :oops:
Itse jouduin maalaamaan yhden Chevyn pikkulohkon kylpyhuoneessa (harrastan myös V8 moottoreita). Vaimo sai uudet kylpyverhot ja -korit. Spraymaali leviää ikävästi :(
dartsiartsi
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

Eilen Jojensuusta Jyväskylään palatessa "oikaisin" Varkaudesta Suonenjoelle yhden pikkutien kautta. Oli aurinko sulattanut lumet sohjoksi pohjia myöten.Ainakin 15 senttiä loskaa.Talvirenkaillakin vaikea pitää avgspeed yheksässäkympissä. Ei vielä kesänakkikelit ainakaan Sudeettisavossa. :cry:
Viime maanantaina sitävastoin Jyväskylä Vantaa 28 minuuttia!! Maastovärisuihkarilla, ja kesänakit alla :wink:
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
Vastaa Viestiin