Klubitakit, ym..

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Klubitakit, ym..

Viesti Kirjoittaja Make »

Tulipahan mieleen, että onko tällä hetkellä klubitakkeja saatavilla? Muistan että joskus olisi ollut, jos ei ole, niin olisiko kukaan kiinnostunut aiheesta? Tarrojahan kyllä saa. Olisi vaan hienoa, jos pystyisi teettämään sellaiset hienot takit. Selkään Saabklubin brodeeraus, etupuolelle vaikka esim. OG900 brodeeraus... tai jotain?? Olisin itse ainakin valmis ostamaan jonkinlaiset takin. Muut?? Kommentteja??
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Takit

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Kyllä vois olla asiaa!!!!
Ari 1622
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Klubitakit, ym..

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Make kirjoitti:Tulipahan mieleen, että onko tällä hetkellä klubitakkeja saatavilla? Muistan että joskus olisi ollut, jos ei ole, niin olisiko kukaan kiinnostunut aiheesta? Tarrojahan kyllä saa. Olisi vaan hienoa, jos pystyisi teettämään sellaiset hienot takit. Selkään Saabklubin brodeeraus, etupuolelle vaikka esim. OG900 brodeeraus... tai jotain?? Olisin itse ainakin valmis ostamaan jonkinlaiset takin. Muut?? Kommentteja??
No ensinnäkin mä ehkä haluaisin sellaisen 9-5 Hirsch Performance -brodeerauksen :wink:

Ja sitten mun mielestä takki palvelisi parhaiten ulkomailla kävijää, jos sen selässä lukisi vain "Saab Club of Finland" ja alapuolella http://www.saabclub.fi, eikä sitä vanhaa Saabklubin logoa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

Mistä niitä tarroja sais?
bluewolf
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:49
Paikkakunta: Susirajalta

Viesti Kirjoittaja bluewolf »

Takki tai vastaava menis, jos ei muuten niin härnyyks :lol: Mutta ei liian silmiinpistävää, mieluummin sellainen arkinen ja hillitty. Saisikohan sellaisia klubin ompelumerkkejä, vähän samaa kokoa kuin tuo tarra mut ehkä tuuman verran isompi halkaisijaltaan :?: Sais huoltosuojiin komeet logot niskatuen kohdalle.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä :lol: *

-1797-
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: Klubitakit, ym..

Viesti Kirjoittaja Make »

Turbo Sensonic kirjoitti:
No ensinnäkin mä ehkä haluaisin sellaisen 9-5 Hirsch Performance -brodeerauksen :wink:

No jos olisi sellainen.. Niin voisin ajatella.. No ei se kyllä paha idea olisi. Hei, lähtisiköhän SpeedParts mukaan sponsoroimaan meidän takkeja omalla logollaan... Saataisiin varmaan takit ehkä vuoden päästä.. ehkä.. :lol: :lol: :lol:
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Teetettiin joskus vuonna 1 ja 2 klubiliivejä, joihin tuli mukaan Saabin logo ja kankainen klubimerkki. Oisko ollut hintaa noin 200 FIM.

On päällä, jos tulee lähdetyksi kajakoimaan Malmille. On päällä aina kerhotapahtumissa.
t8
"Viggen"
Viestit: 606
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 02:49
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja t8 »

Olisiko mahdollista saada teetettyä rekisterikilven raameja? Eli tämäntyylisiä -> http://www.cosworthrsclub.com/kilvet.html Voisin tuon takia liittyä Saab-klubiinki. :P
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

t8 kirjoitti:Olisiko mahdollista saada teetettyä rekisterikilven raameja? Eli tämäntyylisiä -> http://www.cosworthrsclub.com/kilvet.html Voisin tuon takia liittyä Saab-klubiinki. :P
En nyt enää ole hallituksessa mutta on ollut puhe usempana vuotena. Hyvä ajatus. Mobiiliharrastajille olisi myös ns. keulamerkki mieleinen eli kerhon logo ajoneuvomerkkinä maskissa kuten esin SAHK merkki.

Ei liene täällä kovin aktuelli asia mutta kuitenkin
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Jos mä vaik eka saisin liityttyy klubiin niin sit vois alkaa miettii takkei ym :D :D
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Klubitakki ja rekisterikilven raamit olisivat molemmat "Jees". Mielestäni meidän pitäisikin "mainostamalla" saada profiiliamme hiukan nostettua. Homma vaikuttaisi positiivisesti myös uusien jäsenien hankintaan...KuvaKuva
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Joku tuollainen hieman hillitty mainostus tyyli olisi todella hyvä (tyyliin tuo rekkarin raami).
Takkikaan ei olisi paha ja joku toisenlainen klubitarrakin olisi mukava. Esim. pelkästään http://www.saabclub.fi - Tuo nykyinen ei oikeen sovi tuulilasin yläreunaan :(
Jos vielä kaikki klubilaiset hommaisi moisen ja laittaisi autoonsa niin olisi mukava aina morjestaa jos sattuu vastaan tulemaan :)
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Onhan noita tarroja ollut teettettynä. Jos saan aikaiseksi lähteä Malmille, otan mukaan, mitä on.
Siis teksti http://www.saabclub.fi
Leipuri
"Ruisku"
Viestit: 135
Liittynyt: Ti Elo 05, 2003 12:39
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Leipuri »

Mulle riittää aivan hyvin minun SAAB TURBO-takki. Ja vielä jos ois Saappi...
Saab 9000 CD -96
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Klubitakki ois asiaa. :lol: Ja jos tosiaan jostakin löytyisi eri mallisia klubitarroja niin voisin haluta sellaisia jotenkin. :D
Vastaa Viestiin