ikävä yllätys/ESP löpinää
ikävä yllätys/ESP löpinää
ajelin tossa jokupäivä pikkuteitä pitkin ja oli kunnon urat ja osa tiestä oli jo sulaa, takaapää putoaa uraan etupää on ylhäällä ESP ottaa oikein kunnolla kiinni ja sillä hetkellä uran pohja muuttui sulaksi, kerkes kyllä nappaamaan oikeen kunnolla kuljettajan vöitä vasten ennekuin vapautui
Viimeksi muokannut Rene-Rane, Pe Maalis 26, 2010 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: ikävä yllätys
voiko tollasella autolla saada itsensä kuristettua jos jalka lipsahtaa ns pidemmäksi aikaa kaasupedille?
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: ikävä yllätys
joo, harvasen päivä saa lehdistä lukea kun autot kuristaa kuskit ja mukulat... Parempi pysyä vaan niissä vanhoissa ja halvoissa...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: ikävä yllätys
no jos vyö ei ole kaulalla niin ei ole pelkoa en se muutakun kerran nykäise , mutta jos vyö on kaulalla en tiedä mitä tapahtuu , enkä ole kokeilemassa
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: ikävä yllätys
ja ei voi yhtä nopeasti se vapautuu vauhdistahuolimatta, ainakin toivottavasti
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: ikävä yllätys
Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
Re: ikävä yllätys
Mun Audissa lähtee ESP tolla tavalla pois , mutta elektroninen tasauspyörästön lukko jää päälle ja se koittaa ABS.lla pitää suunnilleen saman pyörintänopeuden molemmissa pyörissä. Ihan kätsä oikeestaan. Saattaapa samalla idealla toimia noissa muissakin autoissamursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
Re: ikävä yllätys
Pitää nimenomaan kaikki pyörät samassa vauhdissa ABS:illä jarruttelemalla, ja on tasan yhtä kätevä siihen asti kun yrität polkea tuol 20cm loskassa kilometrin. Auto ei kulje ykkösellä tyhjäkäyntiä kovempaa, kyseessä siis etuvetoinen Transporter. Juuri kun meinaa vauhtiin päästä niin joku pyörä jarruttaa ja auto kaivautuu tuohon pehmeään mössöön.Kaide kirjoitti:Mun Audissa lähtee ESP tolla tavalla pois , mutta elektroninen tasauspyörästön lukko jää päälle ja se koittaa ABS.lla pitää suunnilleen saman pyörintänopeuden molemmissa pyörissä. Ihan kätsä oikeestaan. Saattaapa samalla idealla toimia noissa muissakin autoissamursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
Re: ikävä yllätys
mursu kirjoitti:Yritin tänään ihmetellä miten väärän merkkisestä saisi ESP:n poiskytkettyä kokonaan, kun tuo napin painaminen 3sek ei poista kaikkia ominaisuuksia kokonaan käytöstä.
Ei meinaa nimittäin päästä täältä korvesta pois kun tiellä on 20cm paksu kerros sohjoa, ja ESP alkaa väkisin jarruttelemaan pyöriä jos vähänkin joku rengas sohjoon uppoaa.
mitä jos ostasit traktorin ja auraisit sen tien siten itsellä on mökillä ollut tapana eikä jäädä siihe sohjoon kiinni
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007