Fiilistelykuvia
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 158
- Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 23:45
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Sä oot vissiin tätä käytellyt:rälläkkä kirjoitti:Laita nyt saatana vielä vähän isompi kuva, että varmasti näkyyTasapaino akseli kirjoitti:iso kuva
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 7260777202
Rauhoittukaas nyt, toverit
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 158
- Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 23:45
- Paikkakunta: Helsinki
tknummelin kirjoitti:
Sä oot vissiin tätä käytellyt:
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 7260777202
Rauhoittukaas nyt, toverit
Reps irl
Vanhat: SAAB 900i -87; SAAB 9000 CD 2.0t; Saab 9000 2.3 Turbo S; SAAB 9-5 Aero -00
SAAB 9-3 Cabrio -00 "Hirsch"
SAAB 9-3 Cabrio -00 "Hirsch"
http://i80.photobucket.com/albums/j190/ ... uva004.jpg
Nokialaisen kamera testaus..
Nokialaisen kamera testaus..
#2389
9-5 2.0t XWD
9-5 2.0t XWD
Vähän OT, mutta eurooppalaisista puhuttaessa voidaan unohtaa laatukeskustelu tyystin, anteeksi karkea ilmaisuni mutta omasta mielestäni ovat "samaa paskaa eri paketissa"f-19 kirjoitti: Vielä fiilistelyä kalliimman merkkisestä oikeasta autosta .
Japanilaiset ovat valovuoden laadusssa edellä, siitä ei pääse mihinkään.
Niin kauan kuin noissa eurooppalaisissa käytetään samojen osavalmistajien tuotteita niin samanlaisia vikoja niissä on (ja paljon), nopeasti vilkaistuna esim. buimurista löytyy samanlainen Boschin tyhjäkäyntimoottori kuin sabasta, sama ohjaustehostajan säiliö, prikulleen samannäköinen ABS-pumppu kuin 9-5:stä, ZF;n automaattilodju, pikselivikainen SID (sama vika kuin Saboissa), noista menee alustan puslia ja niveliä, iskareita jne, samaa tahtia kuin Saboista, lienee ihan samoilta valmistajilta, venttiilinpainimet takuulla samalta valmistajalta (täysin identtiset), jnejne.
Eurooppalaiset autot voisi aivan hyvin sulauttaa yhden ainoan merkin alle (paitsi tietenkään sitikoita ei huolita mukaan ennenkuin luopuvat kaasunestejousituksestaan ).
Ai niin, piti olla kuvatopic, laitan jonkin saab-aiheisen kuvan sitten postuumisti
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ei..meneehän se varmasti läpi kun vaan laittaa ne toiset iskarit siihen. Sitten kun ehdin. Ehkä ens vuonna. Sehän on muuten sikahyvä, ne "korjatut" etulokarit vaan pilaa sitä vähän, melkein että tekis mieli laittaa kunnolla. Vie muuten tosi vähän bensaa..! Sulla oli alipainesäätäjä ja bensan painevaraaja rikki siinä.Breadfan86 kirjoitti:Mites, ootko saanut katsastettua sitä, vai oliko se sittenkin täys paska?
(chatti loppu )
Siittä se marina vasta alkaa ku harhaluulot romahtaa.. Sisäpiiritietoa!!rälläkkä kirjoitti:Ostaapi sen japanilaisen sitten niin ei tarvitse maristang900aero kirjoitti:
Japanilaiset ovat valovuoden laadusssa edellä, siitä ei pääse mihinkään.
Bossillahan nuo tojotatki kulkee nykyään.
Aki Peltola #1132