Uskomattoman hienoja autoja.
Uskomattoman hienoja autoja.
Aika viimesen päälle tehtyjä pirssejä osoitteessa:
http://www.mat.fi/projects.htm
A-mallinen on Ford on kyllä lajissaan aika suvereeni.
http://www.mat.fi/projects.htm
A-mallinen on Ford on kyllä lajissaan aika suvereeni.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Kankkusen Toyota, törkeän hyvän näköinen!!!
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Foortti olis ollut siisti, mutta ei ymmärrä mitä järkeä siihen on jotain tehokonetta tunkea, kun kuitenkin muilta osin entisöity. Enemmän respektiä olisi irronnut alkuperäisyydestä.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Syy on hyvin yksinkertainen... rahalla saa kaikkea muuta paitsi hyvän mauntommij kirjoitti:Foortti olis ollut siisti, mutta ei ymmärrä mitä järkeä siihen on jotain tehokonetta tunkea, kun kuitenkin muilta osin entisöity. Enemmän respektiä olisi irronnut alkuperäisyydestä.
Homma olisi vielä jokseenkin ymmärrettävä jos alusta olisi päivitetty muutenkin kuin vaihtamalla taka-akseli... veikkaisin että alkuperäisellä etutuennalla ja 250 hp teholla saattaa olla sellainen vaikutus että kuskinpenkin verhoilut ovat melko kertakäyttöistä tavaraa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Voiko parempaa makua kenelläkään ollakaan. Eiköhän noita ole täysentisöitynä ihan tarpeeksi jo.Jussi kirjoitti:Syy on hyvin yksinkertainen... rahalla saa kaikkea muuta paitsi hyvän mauntommij kirjoitti:Foortti olis ollut siisti, mutta ei ymmärrä mitä järkeä siihen on jotain tehokonetta tunkea, kun kuitenkin muilta osin entisöity. Enemmän respektiä olisi irronnut alkuperäisyydestä.
Homma olisi vielä jokseenkin ymmärrettävä jos alusta olisi päivitetty muutenkin kuin vaihtamalla taka-akseli... veikkaisin että alkuperäisellä etutuennalla ja 250 hp teholla saattaa olla sellainen vaikutus että kuskinpenkin verhoilut ovat melko kertakäyttöistä tavaraa.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=111218
#2277